سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

تعمیر پرینتر کانن در محل

تعمیر پرینتر کانن در محل

فرایند تعمیر پرینترهای کانن در محل شامل عیب‌یابی، تعمیرات و تعویض قطعه های آسیب‌دیده است. آسیب دیدگی قطعات پرینتر نشانه های متفاوتی دارد.  در این زمان باید هرچه زودتر برای تعمیر پرینتر کانن اقدام کنید.

برخی از این نشانه ها را برایتان نام برده‌ایم:

  • زمانی که پرینتر روشن نمی‌شود
  • موقع کار خاموش می‌شود
  • چاپ خیلی ضعیف و کمرنگی دارد
  • بین کار صدا می‌دهد
  • کاغذها را مچاله یا پاره می‌کند و…

برای اینکه سیر تعمیر پرینتر کانن به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد، بهتر است از یک تیم قدرتمند و حرفه‌ای برای تعمیر پرینتر خود درخواست کمک کنید. در این مطلب با ما همراه شوید تا علاوه بر آشنایی با پرینترهای کانن، با مشکلات رایج در این زمینه آشنا شوید و بتوانید بهترین اقدام را جهت رفع مشکل انجام دهید.

تعمیرات پرینتر کانن در محل را از ما بخواهید

نمایندگی کانن ایران، با تکیه بر سال ها تجربه مفید در زمینه تعمیرات و فروش تخصصی محصولات Canon، به خوبی می‌داند که کاربران در چه زمینه هایی به دریافت خدمات نیاز دارند. یکی از این زمینه ها، تعمیر پرینتر کانن در محل است. همانطور که می‌دانید دستگاه های پرینتر محصولی پر کاربرد هستند و در اغلب موارد حجم کاری زیادی دارند. بنابرای کاملا واضح و مشخص است که مشکلات پیش آمده در آن ها متعدد باشد. شناخت قطعات مختلف پرینتر کانن و تعمیرصحیح و اصولی آن، به مهارتی نیاز دارد که اغلب کاربران عادی، از این مهارت برخوردار نیستند.

تیم تعمیرات نمایندگی های کانن، به علت دانش فنی و تجربه زیادی که در این زمینه دارند، توانا به رفع انواع ایراد و مشکلات عملکردی دستگاه های پرینتر هستند. با تکیه بر حضور گرم و پررنگ این کارشناسان، استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته به شما مشتریان عزیز و گرامی پیشنهاد می‌دهیم که تعمیرات پرینتر کانن را از نمایندگی های کانن بخواهید. همکاران ما، شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می‌کنند و محصولتان را مانند روز اول و بدون هرگونه مشکل و ایرادی، به شما تحویل خواهند داد.

ضمنا در نمایندگی های کانن در سراسر کشور، تعمیر پرینتر های متعلق به برند های دیگر همچون hp، Sony، Panasonic و… نیز صورت می‌گیرد. شما با مراجعه شعب ما، از کلیه خدماتی که در این محل ها ارائه می‌شود، برخوردار خواهید شد.

تعمیر پرینتر کانن در محل

پذیرش و تحویل سریع پرینتر کانن در محل

کانن ایران این موقعیت را برای متقاضیان تعمیرات پرینتر کانن فراهم ساخته که از خدمات پذیرش، تعمیر و تحویل سریع در محل بهره‌مند شوند. با توجه به تعداد زیاد مشتریان این برند جهت خرید و یا تعمیر محصولات، شلوغی نمایندگی های آن امری طبیعی محسوب می‌شود. اما کانن ایران با افزایش تعداد کارشناسان خود و همچنین افزایش ساعت کاری نمایندگی ها، سبب شده تا مشتریان بدون هیچ نگرانی، برای تعمیر پرینتر های خود اقدام کنند. مشتری های این مجموعه در نهایت به نتیجه مورد نظرشان دست پیدا خواهند کرد.

مراحل سرویس پرینتر در محل

در ابتدای مسیر، دستگاه پرینتر یا هر کدام از ماشین های اداری و محصولات دیگر که وارد نمایندگی های برند کانن می‌شود، چک شده و کلیه لوازم و متعلقات تحویل شده ثبت می‌شود. کارشناسان مربوطه، مشکلات را برای مشتری شرح می‌دهند و هزینه تقریبی به مشتری اعلام می‌شود. در نهایت شماره تماس گرفته می‌شود تا هماهنگی های لازم در ساعت یا روز های آینده، صورت بگیرد.

تعمیر پرینتر کانن در محل

انواع پرینتر های کانن

Canon یکی از تولید کنندگان عظیم پرینتر، دستگاه کپی و دوربین است که در زمینه دستگاه‌های چند کاره نیز، فعالیت بسیار حرفه‌ای و موفقی دارد. لازم به ذکر است که دستگاه های فتوکپی چند کاره این برند، بین کاربران خود محبوبیت زیادی دارد. و اشخاص زیادی از آن ها را برای استفاده در منزل یا محل کار خود استفاده می‌کنند.

در حالت کلی، پرینترهای کانن چهار مدل متفاوت پرینتر جوهرافشان، پرینتر چند کاره، پرینتر لیزری رنگی و لیزری سیاه و سفید دارند. تنظیمات همه مدل‌ها تقریباً مانند همدیگر است که با استفاده از کلیدهای پنل و گزینه‌های مختلف نمایشگر انجام می‌شود. در نتیجه اگر با تنظیمات یک مدل از آن ها آشنا شویم، تنظیمات مدل‌های دیگر نیز کار سختی نخواهد بود. برای آشنایی با مدل های مختلف پرینتر به صفحه محصولات در سایت کانن ایران مراجعه کنید. در ادامه نیز به توضیح کوتاهی راجع به هرکدام از مدل های پرینتر کانن پرداخته‌ایم.

پرینتر جوهر افشان

ظریقه عملکرد پرینتر های جوهر افشان به این صورت است که قطرات خیلی ریزی از جوهر را توسط نازل ها، روی کاغذ پرتاب می‌کنند. اندازه این نقاط بین 50 تا 60  میکرون هستند که حتی نازک تر از یک تار مو است. این قطره‌ها با دقت خیلی زیادی، با رزولوشن 1440×720 نقطه در هر اینچ، بر روی کاغذ جای می‌گیرند. همیطور این قطره های ریز جوهر در رنگ های متفاوت می‌توانند با همدیگر ترکیب شوند و عکس هایی با کیفیت رنگی بالا چاپ شود.

در بعضی از نمونه ها، پرینتر های جوهر افشان از جوهر داغ برای چاپ تصویر یا متن بر روی صفحه کاغذ یا یک صفحه پلاستیکی استفاده می‌شود. در بعضی دیگر از این نوع پرینتر ها، از هد های چاپ پیزو الکتریک استفاده می‌شود. این پرینتر ها معمولا ساختار پیچیده‌ای ندارند و تقریبا کلیه مدل های پرینتر های جوهر افشان، یک ساز و کار در چاپ دارند. پرینتر های جوهر افشان فرایند انتقال جوهر را، با روش های مکانیکی و یا روش بر پایه گرما انجام می‌دهد.

شارژ کارتریج کانن در محل

تفاوت انواع پرینتر جوهرافشان

در پرینتر هایی که از روش گرمایی برای چاپ استفاده می‌شود، مقاومت های خیلی ریزی در مجرا های انتقال جوهر قرار داده شده است. وظیفه این مجرا ها این است که جوهر موجود در لوله را تحریک کرده؛ با تشکیل یک حباب خیلی ریز هوا، یک قطره خیلی کوچک از جوهر را به بیرون از لوله بفرستند.

آن نوع از پرینتر هایی که به صورت مکانیکی کار می‌کنند نیز به همین صورت عمل می‌کنند؛ اما روش صورت گرفتن این فرایند در آن ها توسط نیرویی که هد بر جوهر وارد می‌کند است. از ویژگی های خوب این نوع از پرینتر ها می‌توان به قیمت ارزان و بی سر صدا تر بودن نسبت به مدل های دیگر پرینتر ها و همینطور سرعت بالای آن ها در چاپ اشاره کرد .

لازم به ذکر است که این پرینترها، به علاوه همه مزیت ها و نکات مثبتی که دارند، نکات منفی هم دارند؛ این نکات حتما باید پیش از خرید بررسی شوند. مواردی از جمله هزینه زیاد مواد مصرفی، هزینه نگهداری، همینطور هزینه زیاد تعمیرات دستگاه و امکان خرابی در صورت عدم استفاده در مدت زمان طولانی را نیز باید در نظر گرفت .

ضمن انجام تعمیر پرینتر کانن در محل، ما در نمایندگی های مختلف کانن ایران در سراسر کشور، شما را به خرید انواع پرینتر های جوهر افشان کانن دعوت می‌کنیم. برای بررسی و سفارش محصولات به صورت مجازی نیز، اینجا کلیک کنید.

پرینتر چندکاره

پرینتر چند کاره کانن یکی از محصولات پر فروش برند کانن است. این نوع پرینتر براساس فناوری چاپ لیزری رنگی، به چهار کاربرد متفاوت اسکن،  پرینت، کپی و فکس مجهز شده است. با توجه به کیفیت و راندمان کاری زیاد این دستگاه، در میان دستگاه های مشابه خود، یک غول چاپی همه فن حریف محسوب می‌شود. همان‌گونه که از اسم این پرینتر پیداست، با خرید آن شما در حقیقت چهار دستگاه با عملکرد متفاوت را به صورت یک‌جا در اختیار خود دارید. و دیگر به صرف هزینه های بالا برای دسترسی به هریک از قابلیت های چهارگانه مذکور نخواهید داشت.

این نوع پرینتر ها به علت فضای کمی که اشغال می‌کنند، گزینه بسیار خوبی برای مصارف خانگی است. اما از مشکلات این دستگاه این است که، در صورت خراب شدن یک بخش آندر عملکرد بخش های دیگر نیز اختلال ایجاد می‌شود. کانن ایران خیال شما را از این بابت راحت کرده و در صورت ایجاد هرگونه مشکلی در این دستگاه ها، تکنسین های مربوطه به صورت سریع به کمک شما می‌آیند. و تعمیر پرینتر را در محل به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند. به طور کلی این دستگاه برای مصارف عمومی و یا اداری کوچک کاربرد زیادی دارد. و همچنین قیمت آن نسبت امکانات و کارایی‌اش، مناسب است.

تعمیر پرینتر کانن در محل

پرینتر لیزری

این روز ها یکی از پرکاربردترین دستگاه های اداری در سازمان ها، شرکت ها،موسسات آموزشی و حتی منازل و فروشگاه ها، پرینتر های لیزری هستند. یقینا برای شما نیز این سوال پیش آمده است که برگه هایی که توسط پرینتر لیزری چاپ می‌شوند، چه فرآیندی را طی می‌کنند. در ادامه برایتان توضیح خواهیم داد.

فرایند چاپ هنگامی که فرد دکمه چاپ سیستم را می‌فشارد، شروع می‌شود. در اینجا عملکرد پرینتر های لیزری آغاز می‌شود و در این مرحله، رایانه یک جریان بسیار عظیم از داده های الکترونیکی را به پرینتر لیزری ارسال می‌کند. یک مدار الکترونیکی در این نوع پرینتر ها وجود دارد که معنی همه این داده ها را می‌فهمد؛ و می‌داند که آن ها باید روی صفحه کاغذ به چه صورتی ظاهر شوند. در حقیقت این مدار،زبان کامپیوتر را برای چاپ ترجمه می‌کند.

تعمیرات این نوع از پرینتر های کانن نیز به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای در نمایندگی های کانن صورت می‌گیرد.

خدمات تعمیر پرینتر کانن در محل

پرینترها دستگاه‌های پر استفاده‌ای هستند که از قطعات و قسمت های مختلفی تشکیل شده‌‌اند. کارکرد همه آن‌ها، در خروجی نهایی کار تأثیر خیلی زیادی دارد. در صورتی که هر کدام از این قطعات دچار عیب یا مشکلی شوند، عملکرد دستگاه کند، مختل یا حتی متوقف می‌شود. به صورت کلی پرینترهایی که در دوران استفاده از آن‌ها، توسط تکنسین های متخصص به صورت دوره‌ای سرویس می‌شوند، با مشکلات کمتری مواجه شده و عمر طولانی‌تری نسبت به پرینترهایی که سال‌ها سرویس نشده‌اند دارند. تعمیر پرینترهای کانن در محل، توسط تکنسین‌های حرفه‌ای و کاربلد در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا صورت می‌گیرد.

به صورت کلی خدمات مرتبط با تعمیر پرینترهای کانن، شامل همه اقداماتی است با هدف رفع کلیه مشکلات آن صورت می‌گیرد. این خدمات شامل فعالیت های زیادی می‌شود که در ادامه آن ها را آورده‌ایم:

  • تعمیر مین برد
  • رفع خطاهای پرینتر
  • تعمیر برد پاور
  • تعویض فیوزینگ
  • تعمیر کاغذکش
  • شارژ کارتریج
  • تعویض و پاکسازی درام
  • تعمیر تاچ پنل
  • تعویض دولوپر
  • تعویض کلیدهای آسیب‌دیده
  • تعمیر اپتیک
  • تعمیر و تعویض سنسورها و …

تعمیر پرینتر کانن در محل

اگر مراحل خدمات به صورت صحیح انجام نشود یا تکنسین مربوطه، مهارت کافی در انجام آن را نداشته باشد، امکان دارد دستگاه آسیب ببیند. حتی گاهی دچار مشکلاتی می‌شود که دیگر قابل ریکاوری و تعمیر نیست. به همین جهت مهارت افرادی که تعمیر پرینتر کانن خود را به او می‌سپارید، از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است.

مشکلات پرینتر کانن

در این قسمت برخی از مشکلات پرینتر کانن که از بقیه مشکلات رایج‌تر هستند را برایتان توضیح می‌دهیم.

مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر کانن

یکی از مشکلات متداول راجع به پرینترها، مشکل گیر کردن کاغذ در آن ها است. زمانی که یک کاغذ در غلتک گیر کرده و در هیچ کدام از جهات حرکت نکند، این معنی را می‌دهد که کاغذ گیر افتاده است. در این هنگام کاری که باید انجام دهید این است که پرینتر خود را نگه داشته و با دست، ورق گیر کرده در آن را بیرون بکشید.

در پرینتر کانن، اگر کاغذی گیر کند، یک زنگ هشدار نارنجی رنگ چشمک می‌زند. این چشمک، خطای گیر کردن کاغذ را اعلام می‌کند. زمانی که کاغذ را خارج می کنید، بررسی کنید و مطمئن شوید که بخشی از کاغذ در پرینتر Canon باقی نمانده باشد. سعی کنید با دقت بالا همه کاغذ را از پرینتر خارج کنید. اگر کاغذ را به صورت کامل کامل خارج نکنید، امکان دارد در ادامه کار مجددا پرینتر دچار مشکل شود. در صورت عدم آشنایی با این کار و یا نیاز به خدمات مرتبط با تعمیر پرینتر ، با همکاران ما در واحد تعمیر پرینتر کانن در محل تماس بگیرید.

تعمیر پرینتر کانن در محل

مشکل اتصال شبکه در پرینتر کانن

اگر بعد از راه اندازی پرینتر و نصب آن، به شبکه متصل نشد و یا عملیات اشتراک گذاری آن در شبکه را به صورت صحیح نتوانستید انجام دهید، احتمالا ایراداتی در بخش نرم افزار یا سخت افزار دستگاه پیش آمده است. مثلا امکان وجود مشکلات فنی در دستگاه به علت پیکربندی و تنظیمات نامناسب، وجود دارد. در این شرایط باید SSID یا کلید شبکه را به طور صحیح وارد کنید.

علاوه بر آن، باید مطمئن شوید که گذرواژه دسترسی ادمین، اتصالات و کابل های بی سیم یا LAN دارای مشکلی نیستند. در شرایطی که همه این موارد به درستی برقرار بود و  علت اصلی مشکل را پیدا نکردید، بهتر است با پشتیبان تعمیر پرینتر کانن تماس بگیرید. برای دریافت خدمات تعمیر پرینتر کانن در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید با همکاران ما در کانن ایران تماس بگیرید.

مشکل توقف چاپ در پرینتر کانن

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پرینتر کانن مورد استفاده‌تان، فرایند پرینت را کامل نکند و در میانه مسیر عملیات چاپ را متوقف کند. این مشکل در حقیقت به علت سنگین شدن عملیات چاپ برای پرینتر پیش می‌‌آید. اگر موقع چاپ یک تصویر گرافیکی سنگین، پرینتر شما کارش را ادامه نداد، باید بفهمید که این موضوع به علت حجم بالای فرآیند پردازش داده اتفاق افتاده است. به بیانی دیگر، نرم افزار پرینتر قادر به پردازش داده های گرافیکی سنگین نیست و به همین علت نمی‌تواند کار را ادامه دهد. البته بعد از گذشت زمانی و با پردازش دوباره داده ها، چاپ شروع خواهد شد.

این اتفاق علت دیگری هم می‌تواند داشته باشد که آن داغ شدن بیش از حد قطعه ها است. داغ شدن پرینتر و قطعه های آن هم می‌تواند سبب خرابی و توقف ناگهانی پرینتر شود. واضح است که در همچین شرایطی، باید پرینتر را خاموش کرده و به آن مهلت دهید تا خنک شود. اگر داغ شدن علت های دیگری داشته باشد، بهتر است این علت ها را شناسایی کنید و آن ها را برطرف نمایید. در صورت نیاز به خدمات مرتبط با رفع این ایراد نیز می‌توانید با کارشناسان ما در واحد تعمیر پرینتر کانن تماس بگیرید. اطلاعات تماس نیز در بخش درباره ما سایت موجود است.

تعمیر پرینتر کانن در محل

رفع مشکل نصب درایور پرینتر کانن

درایور پرینتر کانن، باید آخرین نسخه ارائه شده توسط شرکت سازنده باشد. در نتیجه با یک سرچ اینترنتی یا مراجعه به سایت کانن، آخرین نسخه درایور پرینتر خود را پیدا کنید و سپس نصب کنید. در صورت وجود اشکالی در این مسیر، باید مشکل پیش آمده را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کنید تا از خرابی های احتمالی بعدی پیشگیری شود.

اگر قادر به نصب درایور پرینتر کانن خود نیستید، می‌توانید با همکاران ما در بخش تعمیر پرینتر کانن در محل تماس بگیرید و راهنمایی یا خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. اگر درایور پرینتر، فرآیند چاپ را ساپورت نمی‌کند یا خطاهای غیرمنتظره را هنگام چاپ نشان می‌دهد، می‌توانید آن را تعمیر کنید. جهت دریافت خدمات مربوط با تعمیر پرینتر Canon در کم‌ترین زمان ممکن، با همکاران ما در نمایندگی های کانن تماس بگیرید.

کیفیت کم چاپ پرینتر کانن

اگر خروجی چاپ پرینتر کانن، از کیفیت پایینی برخوردار است و چندان رضایت بخش نیست، این معنی را می‌دهد که چاپ توسط دستگاه شما به درستی انجام می‌شود؛ اما تنظیمات پرینتر صحیح نیست. برای رفع این ایراد، باید تنظیمات پرینتر را بررسی کنید. همینطور اندازه کاغذ مناسب را انتخاب کرده و کیفیت چاپ را در سطح بالا تنظیم کنید.

یک اقدام دیگر که می‌توانید انجام دهید، این است که مطمئن شوید بهترین طرح بندی را انتخاب کرده و حاشیه را در سطوح بهینه تنظیم کرده‌اید. در صورت نیاز به راهنمایی در ارتباط با تنظیم کردن پرینتر کانن، می‌توانید با کارشنایان ما در واحد تعمیر پرینتر کانن تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از آن ها دریافت کنید. در صورت عدم رفع مشکل نیز، می‌توانید درخواست سرویس تعمیر پرینتر کانن در محل را ثبت کنید.

هزینه تعمیرات پرینتر کانن

تعرفه قیمت تعمیرات پرینتر کانن و برند های دیگر تا حد زیادی به آسیب نوع قطعه و اینکه کدام قطعات نیاز به تعمیر و تعویض دارند، بستگی دارد. همچنین قابلیت تعمیر یا تعویض اجزای آسیب دیده را باید بررسی کرد. به صورت معمول، تعمیر قطعات هزینه چندان زیادی ندارد و شما تنها باید هزینه دستمزد تکنسین را بپردازید.

البته لازم به ذکر است که گاهی اوقات مشکل دستگاه پرینتر با یک سری کار های راحت و ابتدایی برطرف می‌شود و اصلا هیچ‌گونه نیازی به تعمیر یا تعویض کردن قطعات نیست. بعد از ثبت درخواست تعمیر پرینتر کانن در محل توسط شما(به صورت حضوری یا آنلاین)، تیم تعمیرات عیب دستگاه را پیدا می‌کند. در ادامه میزان هزینه تعمیر آن را برآورد می‌سازد.

ضمنا پیش از هرگونه اقدامی از طرف تکنسین تعمیر دستگاه، این موضوع به مشتری اعلام می‌شود تا در صورت رضایت، مراحل تعمیر پرینتر شروع شود. در نتیجه تا موقعی که کارشناس مربوطه عیب دستگاه را پیدا نکند، نمی‌تواند راجع به هزینه تعمیر آن، نظری ارائه دهد. البته مبلغی اعلام می‌شود تقریبی است و احتمال افزایش یا حتی کاهش هزینه تعمیر نیز در پایان کار وجود دارد.

تعمیر پرینتر کانن در محل

سخن پایانی

در این متن راجع به دستگاه های پرینتر کانن مطالعه کردیم و مشکلات متداول دستگاه های پرینتر این برند را بررسی کردیم. متوجه شدیم که بعضی از این مشکلات با اقدامات کوچک و جزئی از طرف کاربر قابل حل برطرف شدن است. اما در برخی موارد دیگر نیز، مشکل به این آسانی حل نمی‌شود و باید از یک کارشناس حرفه‌ای و قدرتمند در این حوزه کمک گرفت.

در این میان، کانن ایران با به کارگیری افراد مجرب و متخصص، سطح بالایی از خدمات را در زمینه تعمیر پرینترهای کانن در محل را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. هدف ما برقراری آسایش و رفاه شما دوستان عزیز و گرامی است. به همین علت تعمیر پرینتر کانن در محل را به یکی از برجسته‌ترین خدمات خود تبدیل کرده‌ایم تا دغدغه های شما را رفع کنیم و راه را برایتان هموار سازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به محصولات برند Canon و دریافت لیست خدمات نمایندگی های کانن در سراسر کشور، با شماره های درج شده در قسمت درباره ما در سایت تماس حاصل کنید. همچنین می‌توانید از کارشناسان ما در زمینه مشاوره نیز کمک دریافت کنید و در نهایت بهترین و مفیدترین تصمیم ممکن را بگیرید.

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *