سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

دوربین دیجیتال کانن مدل Eos 80D

دوربین دیجیتال کانن مدل Eos 80D

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 80D 

دوربین دیجیتال کانن مدل Eos 80D
دوربین دیجیتال کانن مدل Eos 80D

دوربین های شرکت کانن همیشه جزو پرطرفدار ترین دوربین ها در بین عکاسان  هستند که علاوه بر قابلیت های حرفه ای که دارند قیمت آنها نیز بسیار اقتصادی می باشد ، دوربین دیجیتال کانن Eos 80D جزو دوربین های نیمه حرفه ای کانن قرار دارد اما تعدادی بسیاری از عکاسان معتقدند که نام  نیمه حرفه ای مناسب این محصول نیست . دلایل بسیاری  برای ثابت کردن حرف این دسته از عکاسان در رابطه با دوربین 80D کانن وجود دارد؛ به طور مثال حسگر 24.2 مگاپیکسلی CMOS علاوه بر  سیستم فوکوس خودکار 45 نقطه‌ای هیبریدی این ویژگی ها در دوربین های حرفه ای نیز مشاهده می شود. شرکت کانن،  در ساخت ظاهر دوربین 80D از یک طرح ایده آل و بدنه مقاوم استفاده کرده است  تا مخاطبان در کنار بهره مندی از کیفیت بالای آن در تصویر برداری، از ساخت بدنه این دوربین هم رضایت مند داشته باشند. کیفیت فیلم برداری دوربین  Eos 80D فول اچ دی است و سرعت آن نیز به بیش از 60 فریم بر ثانیه می رسد. 

 

ساخت دوربین کانن مدل Eos 80D 

دوربین دیجیتال کانن مدل Eos 80D
دوربین دیجیتال کانن مدل Eos 80D

دوربین دیجیتال کانن مدل Eos 80D شامل منظره یاب هوشمندی با 100٪ پوشش دهی  فریم می باشد  که این امکان را به شما میدهد تا در زمان کادربندی همه جزئیات را در تصویر  خود مشاهده کنید و به سرعت  تنظیمات فیلم برداری  را نشان می دهد. این دوربین دارای  یک صفحه لمسی 3 اینچی با قابلیت چرخش Vari-Angle با دقت 1,040,000 می باشد که در ساخت فیلم تقریباً در هر زاویه و مکانی عملکرد عالی دارد. شما میتوانید  برای بزرگنمایی یا تغییر عکس از حرکات لمسی دو انگشتی استفاده کنید  و یا به آسانی وارد تنظیمات منو شوید   و نقطه فوکوس و شاتر را با لمس نوک انگشتانتان و با استفاده از Touch AF فعال کنید. این دوربین در اندازه  139×105.2×78.5 میلی متر و وزن  650 گرم ساخته شده است که جابجایی آن به آسانی انجام می شود .

 

پردازنده دوربین Eos80D 

 

پردازنده تصویر Canon DIGIC 6 از برترین پردازنده های شرکت کانن است که دوربین Eos 80D Body به آن مجهز می باشد، این پردازنده به ارائه کیفیت تصویر برتر و سرعت پردازش عالی هم در عکس و هم در فیلم کمک می کند. این پردازنده حساسیت به نور بالایی دارد و این ویژگی امکان وضوح بالا با نویز کمتری را هنگام عکسبرداری در شرایط تاریک فراهم می کند. پردازشگر تصویر DIGIC 6 همچنین قابلیت هایی منحصر به فرد دیگری نیز دارد، که برخی از آن ها شامل: وضوح کامل عکسبرداری مداوم با سرعت بالا، تصحیح اعوجاج در دوربین، ضبط ویدئو در قالب MP4 و سازگاری یکپارچه ای با دستگاه های تلفن همراه و رایانه های لوحی می باشند.

 

افزایش کیفیت تصاویر  با حسگر 24.2Megapixel CMOS در دوربین 80D 

دوربین دیجیتال کانن مدل Eos 80D
دوربین دیجیتال کانن مدل Eos 80D

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 80D شامل سنسور CMOS 24.2 مگاپیکسلی حرفه ای  است که علاوه بر ثبت تصاویر با کیفیت بالا  شامل پیکسل های  جداگانه ای هم است که با حساسیت زیاد 16000(قابل ارتقا تا 25600) در هر موقعیت نوری قابلیت تصویر  برداری با جزئیات و بدون نویز را برای شما  فراهم می کنند . دامنه حساسیت پهناور  100 تا 16000 و توانایی  Flicker Detection (تشخیص سوسو زدن) عملکرد  منحصر بفردی در نور کم و نوردهی پی در پی  دارد که علاوه بر حسگر نورسنج 7560 پیکسلی RGB+IR، نوردهی بسیار مشخصی  را ممکن می‌ کند  که به کمک آن میتوانید تصاویر  شفاف با رنگ هایی اصلی را به  ثبت رسانید .

 

فیلم برداری پی در پی دوربین Eos 80D کانن

 

توانایی تصویر برداری پیاپی  با سرعت زیاد از قابلیت های  مورد پسند  عکاسان برای تصویر برداری  از اتفاقات متحرک ورزشی و سوژه هایی با سرعت زیاد است مانند پرواز پرندگان ، دوربین دیجیتال کانن  Eos 80D  نیز قابلیت  عکاسی پی در پی با سرعت 7 فریم بر ثانیه دارد و این امکان را به شما میدهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شکار سوژه اقدام کنید و مناسب ترین  تصویر را در میان تصاویر ثبت شده انتخاب نمایید. همچنین این دوربین شامل سیستم شاتر مکانیکی قوی با سرعت کنترل الکترونیکی از 1/8000 تا 30 ثانیه نیز می باشد.

 

سیستم اتوفوکوس منحصر بفرد  Eos 80D

دوربین دیجیتال کانن مدل Eos 80D
دوربین دیجیتال کانن مدل Eos 80D

دوربین دیجیتال کانن مدل  Eos 80D شامل سیستم فوکوس اتوماتیک 45 نقطه ای می باشد  که عملکرد منحصر بفردی در نور کم دارد . همچنین فناوری  Focus Racking این  امکان را به شما می دهد تا در زمان  ضبط ویدئو بتوانید به راحتی از یک نقطه فوکوس به نقطه ورود کنید ، در کنار  آن سیستم EOS 80D’s Dual Pixel CMOS AF با دارا بودن سرعت پیشرفته، ردیابی نرمتر و با همه لنزهای EF و EF-S سازگاری دارد و حتی در شرایط سخت تصویربرداری نیز میتوانید از  فوکوس اتوماتیک و ردیابی ایده آل آن بهره مند شوید . این تکنولوژی Canon با قرار دادن دو فتو دیود در هر پیکسل، به جای یک فتودیود، فوکوس خودکار سریع، با دقت و بدون از دست رفتن کیفیت عکس با پوشش پهناور  تقریبا 80٪ سطح تصویر را ممکن میکند.

 

 فیلتر خلاقانه دوربین دیجیتال کانن مدل Eos80D 

 

برای اضافه کردن به قابلیت های سرگرم کننده و خلاقانه موجود در EOS 80D، این دوربین شامل هفت فیلتر متفاوت خلاق برای عکسبرداری در حالت Live View می باشد  که می تواند سبب تغییر جلوه بصری در هر صحنه ای شود . فیلترهای خلاقانه نظیر  سیاه و سفید، فوکوس نرم، افکت Fisheye، جلوه Toy Camera، جلوه مینیاتوری ، جلوه هنری پررنگ و جلوه نقاشی روی آب هستند. EOS 80D همچنین پنج فیلتر خلاقانه دیگر  فیلمبرداری همچون Memory, Dream, Old Movies, Dramatic B&W و Miniature نیز وجود دارد. از هر جلوه  می توان در سه سطح متفاوت استفاده کرد و به آسانی در صفحه نمایش LCD در Live View پیش نمایش کرد .

 

بررسی wifi و NFC داخلی دوربین کانن مدل 80D

 

توانایی بی سیم از جمله ویژگی هایی است که امکانات بسیاری را برای عکاسان فراهم میکند. دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 80D نیز از تکنولوژی بی سیم Wifi و NFC پشتیبانی میکند. بدین ترتیب میتوان میزان نوری دوربین، نظیر دیافراگم، سرعت شاتر، ISO، فوکوس و شاتر را در حالت بی سیم و تنها با  استفاده از یک تلفن همراه  با سیستم عامل های iOS یا Android و با اپلیکیشن رایگان Canon Camera Connect اعمال کرد. در پایان این امکان برای شما وجود دارد تا از راه دور با استفاده از این  دوربین تصاویری که ثبت آنها سخت است را دریافت کنید . همچنین می توانید عکس ها را در EOS 80D بدون نیاز به خارج کردن از  دوربین از کیف بررسی نمایید و به آسانی تصاویر را مستقیم از دوربین به تلفن همراه   انتقال دهید و ذخیره کنید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *