سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

سایت رسمی پرینتر کانن

سایت رسمی پرینتر کانن

امروزه همه به اهمیت زمان پی برده و همواره به دنبال راه‌هایی برای جلوگیری ازاتلاف آن هستند. خرید حضری یکی از دغدغه‌هایی است که ذهن افراد را درگیر می‌کند. این نوع خرید ها معمول با از دست رفتن زمان زیادی همراه هستند و به همین علت افراد از آن‌ها فرار می‌کنند. اگر شما هم زمان کافی برای خرید دستگاه‌های اداری به صورت حضوری ندارید، پیشنهاد ما سایت رسمی پرینتر کانن است. این سایت همه نیاز های شما در رابطه با پرینتر و دیگر دستگاه‌های اداری را برطرف می‌کند.

تیم قدرتمند نمایندگی کانن نیز در کنار شماست؛ تا به شما کمک کند. این تیم همواره در جهت رسیدن شما به خواسته‌هایتان تلاش می‌کند. در ادامه برخی خدمات ارائه شده در سایت رسمی پرینتر کانن را شرح داده‌ و کمی راجع به پرینتر های کانن نیز صحبت کرده‌ایم.

فروش حضوری و آنلاین در کنار شما

با در نظر گرفتن همه مواردی که درباره اهمیت زمان و مزایای خرید آنلاین گفتیم، باید بگوییم افرادی هستند که تنها خرید حضوری را می‌پسندند. این افراد در میان همه دغدغه های خود، زمان کافی را برای خرید حضوری اختصاص داده و هیچ‌جوره از آن کوتاه نمی‌آیند. ما این مدل افراد را نیز در نظر گرفته‌ایم.

جهت رفاه حال همه مشتریان گرامی، خدمات ارائه‌شده در نمایندگی کانن، به دو صورت حضوری و آنلاین ارائه است. در روش حضوری شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه فیزیکی، محصول یا محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید. خرید حضوری مزایایی نیز دارد که در ادامه برخی از آن‌ها را نام برده‌ایم:

  • مشاهده همه محصولات برند کانن از نزدیک
  • دریافت مشاوره خرید از کارشناسان حرفه‌ای
  • آموزش رایگان برای استفاده از محصول
  • دریافت پاسخ همه سوالات احتمالی راجع‌به محصول و….
سایت رسمی پرینتر کانن
سایت رسمی پرینتر کانن

در روش آنلاین، مشتریان می‌توانند از طریق سایت رسمی پرینتر کانن و راه‌های ارتباطی ثبت شده، سرویس‌های حرفه‌ای مرتبط با فروش محصولات و خدمات پس از فروش آن‌ها را دریافت کنند. همه محصولاتی که به‌صورت آنلاین به فروش می‌رسند دارای گارانتی و بیمه هستند. به این صورت، خریداران غیرحضوری دیگر هیچ نگرانی در این زمینه نخواهند داشت.

خدمات قابل ارائه در سایت رسمی پرینتر کانن

در سایت رسمی پرینتر کانن، همه خدماتی که مشتریان این برند لازم دارند، ارائه خواهد شد. خدمات اصلی این سایت به سه بخش فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش تقسیم می‌شود. در ادامه به توضیح کوتاهی برای هریک از آن‌ها می‌پردازیم.

فروش

در سایت اصلی پرینتر کانن، فروش محصولات این برند به‌صورت کاملا تخصصی و اورجینال صورت می‌گیرد. کارشناسان ما صبر و حوصله تمام، در خدمت شما مشتریان گرامی هستند. همه سوالات خود را از آن‌ها بپرسید و بهترین راهنمایی را دریافت کنید. ضمنا در سایت اصلی پرینتر کانن، می‌توانید نظرات مشتریان را بخوانید و از تجربیات آن‌ها استفاده کنید.

سایت رسمی پرینتر کانن
سایت رسمی پرینتر کانن

تعمیرات

در نمایندگی کانن، تکنسین های قدرتمند و حرفه‌ای وجود دارند. کلیه خدمات تعمیرات توسط این افراد به صورت صحیح و اصولی انجام می‌شود. اما برای مشتریانی که طالب دریافت خدمات به صورت غیرحضوری هستند، این امکان در سایت رسمی پرینتر کانن فراهم شده است که درخواست تعمیرات خود را در سایت ثبت کنند. بعد از تایید درخواست شما، امکان تعمیرات به دو صورت وجود دارد که در ادامه آن را توضیح می‌دهیم.

تعمیرات پرینتر کانن در محل

سایت رسمی پرینتر کانن این موقعیت را برای متقاضیان تعمیرات پرینتر کانن فراهم ساخته که از خدمات پذیرش، تعمیر و تحویل سریع در محل بهره‌مند شوند. با توجه به تعداد زیاد مشتریان این برند جهت خرید و یا تعمیر محصولات، شلوغی نمایندگی های آن امری طبیعی محسوب می‌شود. اما کانن ایران با افزودن این امکان در سایت رسمی پرینتر کانن، سبب شده تا مشتریان بدون هیچ نگرانی، برای تعمیر پرینتر های خود اقدام کنند. تنها با ثبت یک درخواست در سایت، کارشناسان و تکنسین های مربوطه به محل مورد نظر شما می‌آیند. بعد از انتقال اطلاعات لازم، عملیات تعمیرات در محل را آغاز می‌کنند. و در نهایت مشتریان این مجموعه، به نتیجه مورد نظرشان دست پیدا خواهند کرد.

سایت رسمی پرینتر کانن
سایت رسمی پرینتر کانن

تعمیرات در نمایندگی

یکی دیگر از امکاناتی که سایت رسمی پرینتر کانن برای مشتریان گرامی فراهم کرده است، تعمیر محصولات در نمایندگی است. به این صورت که شما درخواست خود را در سایت ثبت می‌کنید. بعد از تایید درخواست، دستگاه خود را با بسته‌بندی مناسب توسط پیک به نمایندگی ارسال می‌کنید. بعد از تحویل محصول به کارشناسان مربوطه، اطلاعات صاحب محصول و محصول به صورت امن ثبت می‌شود. توضیحات کامل به مشتری داده شده و درنهایت بعد از تایید صاحب کالا، مراحل تعمیرات شروع می‌شود. لازم به ذکر است کلیه اطلاعات مشتریان به صورت امن نگهداری شده و مسئولیت آن به عهده نمایندگی اصلی کانن است.

پس از پایان عملیات تعمیرات نیز، دستگاه شما با بسته‌بندی ایمن و مناسب، به محل شما فرستاده می‌شود. از این مدل تعمیرات، معمولا برای محصولاتی استفاده می‌شود که تعمیر آن‌ها زمان‌بر است. و امکان تعمیر آن‌ها در محل وجود ندارد.

خدمات پس از فروش

کلیه محصولات قابل فروش سایت رسمی پرینتر کانن، شامل خدمات پس از فروش می‌شوند. بعد از خرید هر محصول، خیالتان بابت هرگونه مشکل و ایرادی راحت است. در صورت وجود مشکلات احتمالی، با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید. کارشناسان ما در نمایندگی کانن همواره آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی هستند.

انواع پرینتر های کانن

Canon یکی از تولید کنندگان عظیم پرینتر، دستگاه کپی و دوربین است که در زمینه دستگاه‌های چند کاره نیز، فعالیت بسیار حرفه‌ای و موفقی دارد. لازم به ذکر است که دستگاه های فتوکپی چند کاره این برند، بین کاربران خود محبوبیت زیادی دارد. و اشخاص زیادی از آن ها را برای استفاده در منزل یا محل کار خود استفاده می‌کنند.

در حالت کلی، پرینترهای کانن چهار مدل متفاوت پرینتر جوهرافشان، پرینتر چند کاره، پرینتر لیزری رنگی و لیزری سیاه و سفید دارند. تنظیمات همه مدل‌ها به صورت کلی، مانند همدیگر است که با استفاده از کلیدهای پنل و گزینه‌های مختلف نمایشگر انجام می‌شود. در نتیجه اگر با تنظیمات یک مدل از آن ها آشنا شویم، تنظیمات مدل‌های دیگر نیز کار سختی نخواهد بود. برای آشنایی با مدل های مختلف پرینتر به صفحه محصولات در سایت نمایندگی کانن ایران مراجعه کنید. در ادامه نیز به توضیح کوتاهی راجع به هرکدام از مدل های پرینتر کانن پرداخته‌ایم.

پرینتر جوهر افشان

ظریقه عملکرد پرینتر های جوهر افشان به این صورت است که قطرات خیلی ریزی از جوهر را توسط نازل ها، روی کاغذ پرتاب می‌کنند. اندازه این نقاط حتی نازک تر از یک تار مو هستند. این قطره‌ها با دقت خیلی زیادی، با رزولوشن 1440×720 نقطه در هر اینچ، بر روی کاغذ جای می‌گیرند. همیطور این قطره های ریز جوهر در رنگ های متفاوت می‌توانند با همدیگر ترکیب شوند و عکس هایی با کیفیت رنگی بالا چاپ شود.

در بعضی از نمونه ها، پرینتر های جوهر افشان از جوهر داغ برای چاپ تصویر یا متن بر روی صفحه کاغذ یا یک صفحه پلاستیکی استفاده می‌شود. در بعضی دیگر از این نوع پرینتر ها، از هد های چاپ پیزو الکتریک استفاده می‌شود. این پرینتر ها معمولا ساختار پیچیده‌ای ندارند و تقریبا کلیه مدل های پرینتر های جوهر افشان، یک ساز و کار در چاپ دارند. پرینتر های جوهر افشان فرایند انتقال جوهر را، با روش های مکانیکی و یا روش بر پایه گرما انجام می‌دهد.

سایت رسمی پرینتر کانن
سایت رسمی پرینتر کانن

پرینتر لیزری

این روز ها یکی از پرکاربردترین دستگاه های اداری در سازمان ها، شرکت ها،موسسات آموزشی و حتی منازل و فروشگاه ها، پرینتر های لیزری هستند. یقینا برای شما نیز این سوال پیش آمده است که برگه هایی که توسط پرینتر لیزری چاپ می‌شوند، چه فرآیندی را طی می‌کنند. در ادامه برایتان توضیح خواهیم داد.

فرایند چاپ هنگامی که فرد دکمه چاپ سیستم را می‌فشارد، شروع می‌شود. در اینجا عملکرد پرینتر های لیزری آغاز می‌شود و در این مرحله، رایانه یک جریان بسیار عظیم از داده های الکترونیکی را به پرینتر لیزری ارسال می‌کند. یک مدار الکترونیکی در این نوع پرینتر ها وجود دارد که معنی همه این داده ها را می‌فهمد؛ و می‌داند که آن ها باید روی صفحه کاغذ به چه صورتی ظاهر شوند. در حقیقت این مدار،زبان کامپیوتر را برای چاپ ترجمه می‌کند.

 

تعمیرات این نوع از پرینتر های کانن نیز به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای در سایت رسمی پرینتر کانن و نمایندگی کانن صورت می‌گیرد.

پرینتر چندکاره

پرینتر چند کاره کانن یکی از محصولات پر فروش برند کانن است. این نوع پرینتر براساس فناوری چاپ لیزری رنگی، به چهار کاربرد متفاوت اسکن،  پرینت، کپی و فکس مجهز شده است. با توجه به کیفیت و راندمان کاری زیاد این دستگاه، در میان دستگاه های مشابه خود، یک غول چاپی همه فن حریف محسوب می‌شود. همان‌گونه که از اسم این پرینتر پیداست، با خرید آن شما در حقیقت چهار دستگاه با عملکرد متفاوت را به صورت یک‌جا در اختیار خود دارید. و دیگر به صرف هزینه های بالا برای دسترسی به هریک از قابلیت های چهارگانه مذکور نخواهید داشت.

این نوع پرینتر ها به علت فضای کمی که اشغال می‌کنند، گزینه بسیار خوبی برای مصارف خانگی است. اما از مشکلات این دستگاه این است که، در صورت خراب شدن یک بخش آن، در عملکرد بخش های دیگر نیز اختلال ایجاد می‌شود. کانن ایران خیال شما را از این بابت راحت کرده و در صورت ایجاد هرگونه مشکلی در این دستگاه ها، تکنسین های مربوطه به صورت سریع به کمک شما می‌آیند. به طور کلی قیمت این دستگاه نسبت به امکانات و کارایی‌اش، بسیار مناسب است.

سایت رسمی پرینتر کانن
سایت رسمی پرینتر کانن

خدمات تعمیر پرینتر کانن در محل

پرینترها دستگاه‌های پر استفاده‌ای هستند که از قطعات و قسمت های مختلفی تشکیل شده‌‌اند. کارکرد همه آن‌ها، در خروجی نهایی کار تأثیر خیلی زیادی دارد. در صورتی که هر کدام از این قطعات دچار عیب یا مشکلی شوند، عملکرد دستگاه کند، مختل یا حتی متوقف می‌شود. به صورت کلی پرینترهایی که در دوران استفاده از آن‌ها، توسط تکنسین های متخصص به صورت دوره‌ای سرویس می‌شوند، با مشکلات کمتری مواجه شده و عمر طولانی‌تری نسبت به پرینترهایی که سال‌ها سرویس نشده‌اند دارند. تعمیر پرینترهای کانن در محل، توسط تکنسین‌های حرفه‌ای و کاربلد در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا صورت می‌گیرد.

به صورت کلی خدمات مرتبط با تعمیر پرینترهای کانن، شامل همه اقداماتی است با هدف رفع کلیه مشکلات آن صورت می‌گیرد. این خدمات شامل فعالیت های زیادی می‌شود که در ادامه آن ها را آورده‌ایم:

  • تعمیر مین برد
  • رفع خطاهای پرینتر
  • تعمیر برد پاور
  • تعویض فیوزینگ
  • تعمیر کاغذکش
  • شارژ کارتریج
  • تعویض و پاکسازی درام
  • تعمیر تاچ پنل
  • تعویض دولوپر
  • تعویض کلیدهای آسیب‌دیده
  • تعمیر اپتیک
  • تعمیر و تعویض سنسورها و …
سایت رسمی پرینتر کانن
سایت رسمی پرینتر کانن

تمایز سایت رسمی پرینتر کانن با رقبا

هدف ما عرضه‌ بهترین و جدیدترین محصولات کانن در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با کیفیت بالا قیمت مناسب و و ارائه بهترین خدمات به آسان‌ترین شکل به کاربران گرامی در سایت رسمی پرینتر کانن است. واضح است که با خرید از نمایندگی کانن، به علاوه اطمینان از اورجینال بودن محصولات، از امکانات دیگری مثل مشاوره رایگان، آموزش در زمان خرید و بعد خرید، بهره‌بردن از خدمات پس از فروش نمایندگی کانن، سرویس‌های مادام العمر و… بهرمند شوید. ما در سایت رسمی پرینتر تلاش می‌کنیم بهترین خدمات را به عنوان نمایندگی رسمی کانن به شما ارائه دهیم. بنابراین با مراجعه به سایت رسمی پرینتر کانن، همه نیازهای خود را در حوزه عکاسی، فیلمبرداری، تجیزات جانبی و … برطرف کنید.

همینطور همه محصولات ارائه شده در سایت رسمی پرینتر کانن 36 ماه گارانتی شرکتی دارند. در صورت نیاز می‌توانید دستگاه خود را از طریق نمایندگی کانن بیمه کنید. در این صورت، هنگام آسیب‌ های فیزیکی خارج از گارنتی، محصول خود را تحت پوشش بیمه تعمیر یا در صورت نیاز تعویض کنید. ما به عنوان نمایندگی معتبر کانن، همیشه برای ارائه بهترین محصولات و خدمات به شما مشتریان عزیز سعی می‌کنیم.

سخن پایانی

در این متن راجع به دستگاه های پرینتر کانن مطالعه کردیم و خدمات سایت رسمی پرینتر کانن را برایتان شرح دادیم. متوجه شدیم که در اغلب موارد بدون مراجعه حضوری قادر به رفع نیاز های خود هستیم. می‌توانیم از زمان هایی که با عدم مراجعه حضوری صرفه‌جویی کردیم، برای گذراندن اوقات خود در کنار خانواده استفاده کنیم.

در این میان، نمایندگی کانن ایران با به کارگیری افراد مجرب و متخصص، سطح بالایی از خدمات را در زمینه دستگاه‌های اداری، در سایت رسمی پرینتر کانن به مشتریان خود ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که محصولات برند های دیگری مانند سونی، پاناسونیک، لنوو و… نیز در این سایت به فروش می‌رسند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به محصولات برند Canon و دریافت لیست خدمات نمایندگی کانن، با شماره های درج شده در سایت رسمی پرینتر کانن حاصل کنید. همچنین می‌توانید از کارشناسان ما در زمینه مشاوره نیز کمک دریافت کنید و در نهایت بهترین و مفیدترین تصمیم ممکن را بگیرید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *