سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

نمایندگی تعمیرات پرینتر کانن

نمایندگی تعمیرات پرینتر کانن

یکی از خدمات ارائه ده در نمایندگی کانن، خدمات مربوط به تعمیر پرینتر کانن است. در نمایندگی کانن، تمامی خدمات مربوط به تعمیر و سرویس پرینترهای کانن به شما هموطنان عزیز ارائه می‌شود. برای ارائه بهتر خدمات به مشتریان، تصمیم به جداسازی و بخش‌بندی بخش تعمیرات نمایندگی کانن گرفتیم. نمایندگی تعمیرات پرینتر کانن ارائه دهنده خدمات تعمیر پرینتر کانن است که به صورت کاملا تخصصی، اقدام به تعمیر پرینتر شما می‌کند. در این مرکز انواع پرینترهای لیزری و جوهری به دست تکنسین‌های باتجربه و متخصص و با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام می‌شود.

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات پرینتر کانن

برای تعمیر پرینتر Canon خود، می‌توانید با نمایندگی کانن تماس بگیرید و دستگاه را به بخش تخصصی ارسال کنید. به این صورت، پس از دریافت دستگاه در مرکز تعمیرات، تعمیرکاران حاضر در نمایندگی تعمیرات پرینتر کانن به تعمیر دستگاه مشغول می‌شوند. خدمات ارائه شده در این نمایندگی بسیار زیاد هستند. در ادامه برخی از آنها را شرح داده‌ایم.

  • رفع مشکل پرینت دوباره
  • مشکل 2 برگه در دستگاه
  • مشکلات تونر پرینتر کانن
  • تعمیر کارتریج پرینتر کانن
  • رفع مشکلات مربوط به جوهر و کثیفی کاغذ
  • برطرف کردن مشکل صدای غیرعادی پرینتر کانن
  • برطرف کردن چسبندگی کاغذ
  • تعمیر برد اصلی
  • تعمیر یا تعویض Unit Laser پرینتر
  • تعویض بخش درام پرینتر کانن
  • تعمیر یا تعویض آهنربا (مگنت) پرینتر کانن
  • وغیره

در ادامه برخی از مهمترین این موارد را شرح داده‌ایم.

تعمیر پرینتر لیزری کانن
تعمیر پرینتر لیزری کانن

تعمیر برد اصلی پرینتر کانن

یکی از مهمترین خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات پرینتر کانن، خدمات مربوط به تعمیر برد الکترونیکی دستگاه است. این برد وظیفه مدیریت و ارسال دستورات مختلف به بخش‌های مختلف پرینتر را دارد. در صورتی که برد با مشکلی مواجه شود، احتمالا دیگر نتوانید از دستگاه استفاده کنید و نیاز به تعمیر آن خواهید داشت. تعمیر برد الکترونیکی پرینتر کار آسانی نیست و نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد. در صورت بروز یک استباه سهوی، ممکن است برد معیوب شده و نیاز به تعویض آن به وجود بیاید.

خراب شدن برد اصلی پرینتر کانن نشانه‌هایی دارد. در صورتی که مواردی مثل ارورهای مختلف، عدم کشیدن کاغذ، عدم اتصال به سیستم یا خاموش شدن ناگهانی دستگاه را مشاهده کردید، نشان دهنده خرابی مین برد دستگاه است. در این صورت، به سرعت دستگاه را از برق خارج کنید و با نمایندگی تعمیرات پرینتر کانن تماس بگیرید.

تعویض درام پرینتر کانن

یکی دیگر از بخش‌های اصلی پرینتر، درام است. این بخش مسئولیت انتقال تصویر از پرینتر لیزری به کاغذ را دارد و در صورت خرابی، نمی‌تواند به خوبی تصاویر را چاپ کند. این بخش نیز ممکن است به دلایل مختلفی دچار خرابی شود که برخی از نشانه‌های آن را در ادامه به صورت لیست برای شما آماده کرده‌ایم.

  • چاپ شدن تصاویر به شکل تار روی کاغذ
  • وجود لکه‌های سیاه در چاپ
  • پایین بودن کیفیت چاپ دستگاه
  • عدم چاپ بخش‌های از متن یا تصویر
  • وجود خطوط روی کاغذ (معمولا افقی)

لازم به ذکر است که درام پرینتر، یک قطعه مصرفی است؛ بنابراین باید به صورت دوره‌ای آن را تعویض کنید. زمان مناسب برای تعویض درام، معمولا بعد از سه بار شارژ کارتریج است. در مواردی نیز متخصصان پیشنهاد می‌کنند بعد از 50 هزار چاپ در دستگاه، بخش درام را تعویض کنید. دقت داشته باشید که تعویض درام یک کار حساس و تخصصی بوده و حتما باید توسط یک تکنسین ماهر و متخصص انجام شود.

تعمیر یونیت لیزر پرینتر کانن

یونیت لیزر یکی دیگر از بخش‌های مهم پرینتر کانن است. این بخش وظیفه تثبیت تونر با استفاده از لیزر را برعهده دارد. در صورت خرابی این بخش، تصاویر و متون چاپ شده معمولا تار یا کثیف خواهند بود. همچنین در مواردی نیز ممکن است اصلا چاپ صورت نگیرد. البته که در صورت آسیب دیدن و خرابی یونیت لیزر، کاهش کیفیت بسیار شدید نیز در تصاویر و متون چاپی دیده می‌شود.

این قطعه از 4 بخش تشکیل شده که با هماهنگی و ظرافت بالایی با یکدیگر کار می‌کنند. لیزر، برد لیزر، آینه عدسی و برد موتور گرداننده، قطعات اصلی موجود در یونیت لیزر هستند. تعمیر این قطعه نیز بسیار تخصصی است؛ زیرا باید این قطعه در ابتدا از دستگاه خارج شده و پس از آن، با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته عیب‌یابی شود. پس از عیب‌یابی، باید این قطعه جداسازی شود و با دقت، بخش آسیب دیده تعویض شود. این کارها همگی نیازمند دانش تخصصی هستند. به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم به جای استفاده از خدمات تعمیرگاه‌های متفرقه، از خدمات نمایندگی تعمیرات پرینتر کانن استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات پرینتر کانن
تعمیر تخصصی پرینتر

چرا از نمایندگی تعمیرات پرینتر کانن استفاده کنیم؟

در نمایندگی تعمیر پرینتر کانن، تکنسین‌های متخصص و باتجربه‌ای حضور دارند که دوره‌های تخصصی در زمینه تعمیر پرینتر کانن را گذرانده‌اند. این تعمیرکاران از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها در زمینه کاری خود استفاده می‌کنند. علاوه بر اینها، این نمایندگی یکی از بخش‌های نمایندگی کانن است.

نمایندگی کانن شعب متعددی در شهرهای مختلف ایران دارد و خدمات تعمیر، فروش و خدمات پس از فروش را به شما هموطنان عزیز ارائه می‌دهد. به همین دلیل می‌توانید با خیال آسوده، تعمیر پرینتر خود را به این نمایندگی بسپارید.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *