سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

نمایندگی دوربین های کانن در ناصر خسرو 

نمایندگی دوربین های کانن در ناصر خسرو 

نمایندگی دوربین های کانن در ناصر خسرو

نمایندگی دوربین های کانن در ناصر خسرو 
نمایندگی دوربین های کانن در ناصر خسرو

تمامی محصولاتی که شما از نمایندگی کانن خریداری میکنید در جای جای ایران دارای نمایندگی هستند تا در صورت خرابی و یا بروز هرگونه مشکل بتوانید مجددا برای تعمیر به آنها مراجعه نمایید . از جمله نمایندگی های معروف دوربین های کانن میتوان به نمایندگی ناصر خسرو اشاره کرد که در خود خیابان ناصر خسرو قرار دارد . دوربین ها و دیگر محصولات این شرکت از کیفیت و خدمات ارزنده ای برخوردار هستند . شرکت کانن اقدام به تولید مدل ها ی متفاوتی دوربین عکاسی کرده است که نسبت به محصولات دیگر شرکت ها کیفیت مطلوبی دارند . در ادامه به توضیحات بیشتری در خصوص نمایندگی دوربین های کانن در ناصر خسرو اشاره خواهیم کرد پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید .

 

تعمیر کالا در نمایندگی دوربین های کانن

 

همانطور که در قسمت قبلی گفته شد نمایندگی کانن محله ناصر خسرو از جمله نمایندگی های معروف این شرکت به حساب می آید ، کاربران در صورت خرید و بروز هرگونه خرابی و یا تعمیر دستگاه خود میتوانند به این نمایندگی مراجعه نمایند و از خدمات و سرویس های این نمایندگی برخوردار شوند . تعمیرکاران و متخصصین فعال در این نمایندگی ها تماما مجرب و حرفه ای هستند ، همچنین ابزار کار این افراد برگرفته از اخرین تکنولوژی های روز دنیا است به همین دلیل در زمان مراجعه هیچ جای نگرانی برای کاربران وجود ندارد و کیفیت و ضمانت کالای شما تضمین می‌گردد .

 

مزیت دریافت ضمانت نامه از طرف نمایندگی کانن

نمایندگی دوربین های کانن
نمایندگی دوربین های کانن

در زمان خرید محصول و مراجعه برای تعمیر در پایان کار ضمانت نامه یا گواهینامه ای به منظور سلامت در اختیار مشتریان قرار می گیرد همچنین بسیاری از محصولات نمایندگی دوربین های کانن در ناصر خسرو دارای گارانتی می باشند یعنی در صورت بروز هرگونه ایراد و اشکال میتوانید مجددا به نمایندگی مراجعه کنید و از خدمات پس از فروش آن استفاده نمایید ، در بسیاری از نمایندگی ها شاهد جلسات مشاوره ای رایگان پیش از خرید هستیم شایان ذکر است که در نمایندگی دوربین های کانن در محله ناصر خسرو نیز روال به همین صورت اداره می شود بنابراین شما میتوانید از طریق تماس و یا مراجعه حضوری از خدمات مشاوره ای رایگان این مراکز اطمینان حاصل نمایید .

 

مزیت مراجعه هنگام خرید به نمایندگی دوربین های کانن در ناصر خسرو

 

اگر شما نیز برای خرید دوربین میخواهید به نمایندگی دوربین های کانن در ناصر خسرو مراجعه کنید قطعا انتخاب بسیار درستی داشته اید زیرا این نمایندگی دارای اکثر محصولات و لوازم جانبی شرکت کانن می باشد و جزو نمایندگی های مجهز محسوب می شود ، قطعا در زمان خرید مشاهده دیگر محصولات حائز اهمیت می باشد تا با توجه به سلیقه و بودجه ای که در اختیار دارید فرآیند خرید خود را تکمیل نمایید ، همچنین گاهی ممکن است مشاهده دیگر محصولات باعث شود از انتخاب قبلی خود پشیمان شوید و محصولی مناسب تر و کاربردی تر انتخاب کنید .

 

تعمیر و خرابی دوربین های کانن

 

به طور مثال ممکن است بسیاری از کاربران در زمان خرابی دوربین خود به نمایندگی دوربین های کانن در ناصر خسرو مراجعه نکنند قطعا این تصمیم درستی نیست ، هنگامی که برای تعمیر دوربین و یا دستگاه خود به نمایندگی شرکت ها مراجعه میکنید در زمان اتمام کار گواهینامه با ضمانت نامه ای ضمن سلامت کالا در اختیار شما گذاشته می شود که اگر مجددا دوربین شما با مشکل و ایرادی مواجه شد بتوانید به همان نمایندگی مراجعه داشته باشید . همچنین اگر دستگاه شما نیازمند قطعه ای باشذ حتما از قطعات اورجینال استفاده می شود ، کادر فعال در نمایندگی کانن محله ناصر خسرو همگی آموزش دیده و ماهر هستند .

 

نکات مهم در زمان خرید دوربین های عکاسی

 

همانگونه که گفته شد شرکت کانن در اقسام نقاط مختلف شهر تهران از شرق تا غرب دارای نمایندگی می باشد . اما نمایندگی کانن همانگونه که از نامش پیداست به دوربین های شرکت کانن اختصاص یافته است بنابراین توصیه ما به عکاسان مبتدی و یا حرفه ای این است که برای خرید دوربین مورد نظر خود حتما به این نمایندگی نیز مراجعه داشته باشند و از محصولات مربوطه و توصیه های کارشناسان در این زمینه استفاده نمایند . از جمله مواردی که در زمان خرید دوربین و دیگر کالا ها باید به آن توجه شود عملکرد و قیمت آن است برخی از دوربین در برابر قیمت گزافی که دارند کیفیت مناسبی را ارائه نمی دهند گاهی عکس این مسئله نیز وجود دارد پس در زمان خرید کلیه جوانب را در نظر داشته باشید .

 

خدمات در نظر گرفته شده از سوی نمایندگی برای مشتریان

 

عرضه سرویس های مشاوره ای رایگان و تخصصی در رابطه با دوربین ها

ارائه سرویس های پس از فروش اصلی و شرکتی

عرضه انواع امکانات در بخش فروش و تعمیر دوربین های عکاسی

تعمیر مشکلات دوربین ها نظیر خرابی لنز و فوکوس

قرار دادن بهترین و بروز ترین قابلیت ها در دوربین های تولید شده از سوی شرکت کانن

گاهی برخی از نمایندگی ها دارای خدمات تعمیر در محل نیز هستند به گونه ای که پس از تماس با مرکز و ثبت مشکل خود در اسرع وقت تعمیرکار به محل سکونت شما اعزام می شود .

 

کلام پایانی

 

همانطور که در قسمت های قبلی اشاره شد ، نمایندگی ناصر خسرو از جمله نمایندگی های فعال و مجهز در زمینه دوربین های کانن شناخته شده است و در این راستا نیز خدمات بسیار نوینی به کاربران ارائه داده است ، پس به شما کاربران گرامی توصیه میکنیم برای تعمیر و خرید دوربین عکاسی ابتدا به این نمایندگی در خیابان ناصر خسرو مراجعه کنید زیرا اکثر محصولات این نمایندگی دارای گارانتی های چند ساله می باشند ، همچنین به تمامی نکات گفته شده در متن مقاله توجه ویژه ای داشته باشید و در زمان خرابی دوربین خود ابتدا به نمایندگی ها مربوطه مراجعه نمایید .

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *