سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

نمایندگی کانن در تهران میرداماد

نمایندگی کانن در تهران میرداماد

نمایندگی کانن در تهران میرداماد

نمایندگی کانن در تهران میرداماد
نمایندگی کانن در تهران میرداماد

نمایندگی کانن در تهران میرداماد تاسیس شده است تا تمامی مخاطبان بتوانند با اعتماد کامل و با خیال راحت از خدمات  مجموعه بهره مند شوند . این نمایندگی در راستای فروش، خدمات بعد از فروش و تعمیرات محصولات کانن فعالیت دارد . شرکت کانن یک کمپانی الکترونیکی ژاپنی و چندملیتی است که در زمینه دوربین‌ها و لوازم جانبی عکاسی و تصویربرداری، ماشین های اداری و دفتری و پروژکتور فعالیت میکند و عرضه کننده ی این محصولات است . در نمایندگی کانن در تهران میرداماد تمام این محصولات وجود دارد . نمایندگی های  مجاز در واحد های و جداگانه ای فعالیت دارند . هر واحد به صورت جداگانه دارای  مسئولیتی می باشد که باید نسبت به آن متعهد باشد ، امکانات متنوعی را در دسترس  مخاطبان دهد. کلیه خدمات رسانی های این نمایندگی با ضمانت نامه های رسمی و کتبی همراه است و همچنین گارانتی ای برای تضمین کیفیت هم در قسمت فروش و در بخش تعمیرات نیز به کاربران ارائه داده می شود.

 

نحوه عرضه خدمات در نمایندگی های کانن در تهران

نمایندگی کانن در تهران میرداماد
نمایندگی کانن در تهران میرداماد

نمایندگی کانن در تهران دارای 6 شعبه رسمی می باشد که عرضه کننده ی خدمات فروش و تعمیرات و خدمات بعد از فروش محصولات کانن است . این نمایندگی ها در جای جای سطح تهران از  شرق تا غرب تهران فعال هستند . برای افزایش کیفیت خدمات در این مرکز ، دو واحد جداگانه برای فروش و تعمیر محصولات ارائه شده است . در بخش نمایندگی کانن در تهران میرداماد کارشناسان با تجربه این امکان را به شما می‌دهند تا با شناخت نسبت به خرید محصول اقدام نمایید .کلیه خدمات این نمایندگی شامل گارانتی های معتبر و ضمانت نامه رسمی و کتبی می باشد تا مخاطبان گرامی بتوانند  با اطمینان کامل نسبت به خرید و تعمیر دستگاه خود در هر یک از نمایندگی ها اقدام کنند .

 

شرایط نمایندگی های فروش کانن در تهران میرداماد 

 

در تمامی فروشگاه های مرکزی الخصوص نمایندگی کانن در تهران میرداماد می توانید انواع محصولات این شرکت نظیر دوربین‌ها و لوازم جانبی عکاسی و تصویربرداری، ماشین های اداری و دفتری و پروژکتور ها را مشاهده و نسبت به خرید آنها اقدام کنید همانگونه که گفته شد تمامی محصولات چه در زمان خرید و چه در زمان تعمیر شامل ضمانت نامه می باشند.

 

چگونگی برگزاری جلسات مشاوره نمایندگی کانن

 

این شرایط برای کاربران وجود دارد تا ابتدا به صورت کاملا رایگان در جلسه نخست مشاوره اختصاصی شرکت نمایند و سوالات خود را در رابطه با محصولات مربوطه از کارشناسان بپرسند و پس از بدست آوردن اطلاعات مفید و مناسبی و مقایسه دستگاه با محصولات دیگر شرکت ها برای خرید و نتیجه پایانی خود تصمیم گیری کنند . بسیاری از مشاوران پی در پی تاکید می کنند که با توجه بسته به نیاز، سلیقه و مهمتر از همه هزینه، یک محصول را برگزینید که تمامی گزینه های خرید را پوشش میدهد . فقط در این صورت می توانید مطمئن شوید  که خریدی متفاوت انجام داده آید.

 

تعمیرات محصولات کانن در نمایندگی تهران

 

واحد تعمیرات در نمایندگی کانن در تهران میرداماد در قسمت های جداگانه راه اندازی شده است. قسمت های تعمیراتی دارای ابزار و تجهیزات بسیار نوین و پیشرفته هستند . تعمیرکاران و متخصصین با توجه به دانش و تخصص و تجربه و دانایی خود و با استفاده از تجهیزات حرفه ای و پیشرفته می توانند مطلوب ترین و با کیفیت ترین خدمات را به کاربران خود عرضه نمایند .کلیه سرویس های تعمیراتی دارای ضمانت نامه هستند. همه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در همه محصولات کانن با دقت بررسی و عیب یابی می شود و پس از  تشخیص صحیح روش صحیح تعمیر انتخاب و اجرا می شود . تعمیرکاران این واحد ها به علت واکاوی و آنالیز انواع مدل ها از تولیدات کانن به ساختار درونی و کلی آنها  آشنا هستند و به همین علت  بهترین سرویس ها را به کاربران عرضه می نمایند .

نمایندگی کانن در تهران میرداماد
نمایندگی کانن در تهران میرداماد

انواع خدمات نمایندگی های شرکت کانن

 

ارائه خدمات مشاوره ای رایگان و اختصاصی در مورد کلیه محصولات کانن در قسمت فروش

عرضه خدمات بعد از فروش اصل و شرکتی کلیه محصولات کانن

ارائه امکانات و تسهیلات کلی در قسمت فروش و تعمیرات محصولات کانن

تعمیرات انواع ایراد های  نرم افزاری و سخت افزاری دوربین‌های فیلمبرداری کانن

تعمیرات بسیاری از مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری ماشین های اداری و دفتری کانن

تعمیر پروژکتور canon از سوی نمایندگی کانن در تهران میرداماد 

استفاده از  مناسب ترین و بهترین مواد مصرفی برای چاپگر های کانن

ارائه مشاوره در رابطه با روش عملکرد انواع محصولات کانن

تعویض قطعات خراب و استفاده از قطعات نو و اورجینال 

ارائه خدمات تعمیر در محل شما در رابطه با  تمام محصولات کانن در مناسب ترین زمان

 

خرید و تعمیرات محصولات کانن در تهران میرداماد

 

از دیگر شعب فعال نمایندگی کانن در تهران، شعبه ی میرداماد است . این شعبه ی بزرگ ، به عنوان یکی از مجهزترین شعب شناخته شده است زیرا دارای کارگاه و فروشگاه های مجهزی است به همین علت توانسته بخش اعظمی از مشکلات مشتریان و کاربران را در رابطه با خرید و تعمیر انواع محصولات کانن، پاسخ دهد. همانگونه که شد، این شعبه، در دو قسمت اصلی یعنی  فروش و تعمیر محصولات کانن فعالیت دارد . نمایندگی کانن، همانند دیگر شعب فعال، برای سرویس‌ها و خدمات متفاوت خود، گارانتی و ضمانت‌نامه‌ی کتبی و رسمی صادر میکند .

فهرست مطالب

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *