سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

نمایندگی کانن در سهروردی

نمایندگی کانن در سهروردی

نمایندگی رسمی کانن، مرکزی معتبر و مجاز برای ارئه کلیه خدمات و سرویس های مرتبط با محصولات متنوع شرکت کانن است. ما به عنوان نمایندگی کانن در سهروردی، نیازهای متفاوت جامعه عکاسان و فیلمبرداران را به خوبی درک کرده‌ایم؛ سپس متناسب با این نیازها، اقدام به افتتاح نمایندگی کانن در سهروردی کرده‌ایم. در این نمایندگی، جدیدترین محصولات کمپانی کانن به صورت اورجینال به فروش می‌رسد. ضمنا کلیه محصولات نیز شامل گارانتی و خدمات پس از فروش می‌شوند.

بخش های مختلف نمایندگی کانن در سهروردی

دو بخش فروش و تعمیرات در نمایندگی کانن سهروردی، به پیشرفته ترین محصولات، تجهیزات و برنامه های روز تجهیز شده‌اند. ماهر ترین کارشناسان در بخش های متفاوت مشغول به فعالیت بوده و آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی هستند. حضور این کادر حرفه‌ای و قدرتمند، وزنه سنگینی است که سبب افزایش قابل توجه سطح کیفیت خدمات نمایندگی واقع در خیابان سهروردی شده است. انواع مدل های دوربین عکاسی و فیلمبرداری در این شعبه، به صورت اورجینال به فروش می‌رسند. همچنین کارشناسان در نمایندگی مذکور، آماده پاسخگویی سوالات متفاوت شما در زمینه محصولات کانن، هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین هستند. ضمنا جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی، محصولات برند لنوو نیز در این نمایندگی به‌ فروش می‌رسد.

نمایندگی کانن در سهروردی

خدمات قابل ارائه در نمایندگی سهروردی

با وجود اینکه محصولات کانن از کیفیت بالایی برخوردار هستند، خدمات پس از فروش به مشتریان محصولات این برند، ارائه می‌شود. مهندسان و کارشناسان ماهر و قدرتمند ما در زمینه تعمیرات محصولات کانن از جمله دوربین های عکاسی، دوربین های فیلمبرداری، دوربین های دوچشمی، دوربین های ورزشی، انواع لنز، انواع پرینتر، دستگاه های مختلف کپی، دستگاه اسکنر و… توانا به عیب یابی و تعمیر محصولات با استفاده از قطعات اورجینال هستند. برخی از این تعمیرات نیز دارای گارانتی بوده و خیال شما را از بابت کیفیت تعمیرات، به صورت کامل آسوده می‌کند.

نمایندگی کانن در خیابان سهروردی، خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهد که در ادامه برخی از آن ها را نام برده‌ایم:

  • مشاوره و راهنمایی در زمان خرید محصول
  • تعمیر و فروش دستگاه اسکنر
  • فروش و تعمیر دستگاه فکس
  • فروش و تعمیر انواع دستگاه پرینتر (رنگی، سیاه سفید، لیزری و…)
  • فروش و تعمیر نواع دستگاه فتوکپی
  • تعمیر و فروش لوازم جانبی اورجینال
  • فروش لوازم مصرفی
  • فروش لوازم جانبی اورجینال
  • و…..

نحوه عملکرد خدمات پس از فروش

بعد از تحویل کالای مورد نظر به نمایندگی کانن در سهروردی، متخصصان مجرب و قدرتمند ما، هرگونه مشکل و خطا را تشخیص داده و شروع به تعمیر محصول می‌کنند. همینطور قبل از اقدام به تعویض قطعات، از صاحب کالا اجازه کسب کرده و قطعات اورجینالی که به صورت مستقیم از برند اصلی تامین می شود را جایگزین می کنند. فرآیندها، هزینه ها، زمان تعمیر و… برای کالاهای متفاوت یکسان نخواهد بود؛ می‌توانید برای دریافت جزئیات کامل در این رابطه، با شماره درج شده در قسمت تماس باما سایت تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که بخش خدمات پس از فروش، به صورت کامل متعهد به حفاظت از حریم شخصی شماست و هر گونه اطلاعات شخصی ارائه شده توسط شما، تنها و تنها برای صورت گرفتن روند تعمیر استفاده می‌شود. اطلاعات شخصی شما به صورت کاملا ایمن نگهداری شده و برای هیچ‌گونه هدف دیگری مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. ضمنا بعد از تعمیر محصول، توسط کادر مجرب نمایندگی کانن سهروردی، تست کیفیت و بررسی های لازم صورت می‌گیرد تا از اصلاح عیوب دستگاه به صورت جدی اطمینان حاصل شود.

تعمیرات تخصصی دوربین در نمایندگی

همانطور که می‌دانید، دوربین‌های برندCannon از برترین و بروزترین دوربین‌های موجود در بازار هستند. برخی از این محصولات قیمت بالایی دارند. مثلا مدل‌های حرفه‌ای و جدید قیمتی در حدود 50 میلیون یا بالاتر دارند؛ در نتیجه بسیار حائز اهمیت است که در صورت بروز مشکل، آن ها را به یک مرکز تخصصی و حرفه‌ای برای تعمیر ببرید. مراکز تخصصی معتبری در سراسر ایران وجود دارند که یکی از آن ها نمایندگی کانن سهروردی است. در این نمایندگی، انواع خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس دوربین ارائه می‌شود. در ادامه برخی از خدمات تعمیرات را برایتان آورده‌ایم:

  • تعمیر بخش های متفاوت دوربین
  • تعمیرات و جدا سازی و سرهم کردن دوربین ها
  • خدمات تعمیرات مدار حلقه فوکوس دوربین
  • تعمیرات تخصصی مدار سنسورها
  • خدمات تعمیرات کامل مدارات تاچ
  • تعمیرات متمرکز مدار فلاش
  • خدمات تعمیرات مدار دوربین‌های فیلمبرداری
  • تعویض اصولی کلیه قطعات روی برد
  • سرویس دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری
  • تعویض جک‌ها روی برد
  • شناسایی کدهای خطا و رفع آن ها
  • خدمات تعمیرات مدار کریستال CLOCK و RTC
  • تمیز کردن لنز و LCD
  • برطرف کردن مشکل هنگ دوربین
  • خدمات رفع ایراد مشکل تخلیه سریع باتری دوربین
  • تنظیم و تعمیر لنز ها و…

نمایندگی کانن در سهروردی

قیمت محصولات در نمایندگی سهروردی

با توجه به نوسانات ارز و دلار و عدم ثبات اقتصادی، قیمت های محصولات کانن نیز به علت واردات از کشور های دیگر، دارای ثبات قیمتی چندانی نیستند. در این میان سواستفاده گرانی نیز وجود دارند که در شرایط موجود دست به اقدام های کلاهبردارانه می‌زنند. اما تقاوت ما با دیگران در این است که ما به صورت مستقیم محصولات کانن را به همراه لوازم جانبی وارد کشور کرده و به دست مصرف کنندگان گرامی می‌رسانیم. به همین علت قیمت محصولات کانن در نمایندگی سهروردی، نسبت به دیگر فروشگاه های عرضه کننده محصولات تصویربرداری، کمتر بوده و در عین حال کاملا اورجینال است.

کسانی که قصد خرید محصولات کانن را از نمایندگی کانن در سهروردی دارند، می‌توانند با مراجعه به فروشگاه و یا به صورت آنلاین در سایت رسمی این شرکت خرید خود را انجام دهند.

نمایندگی کانن در سهروردی

سخن آخر

اغلب مواردی که جهت برقراری رفاه و آسایش شما مشتریان گرامی است، به صورت کامل و جامع در این مقاله بیان شد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به فعالیت ها و خدمات مختلف نمایندگی کانن سهرودی، می‌توانید به دیگر قسمت های وبسایت مراجعه کنید؛ همچنین می‌توانید با شماره های ما تماس گرفته و به صورت تلفنی اقدام به پرسیدن سوال های خود کنید.

کارشناسان و مهندسان ما در نمایندگی سهروردی، طی دوره‌های تخصصی و بسیار حرفه‌ای، گزینش شده‌ و با همه محصولات قدیمی و جدید، قطعات و لوازم جانبی این برند به صورت کامل آشنایی دارند. به‌علاوه، کارشناسان ما در نمایندگی، ملزم به حضور در دوره‌های بین‌المللی کاربردی هستند که هر دوره، با هدف به‌ روز رسانی مهارت‌ها و اطلاعات در این حوزه برگزار می‌شود.

سوالات متداول

آیا شما نمایندگی کانن در سهروردی هستید؟

بله، ما با افتخار نمایندگی رسمی کانن در سهروردی هستیم. ما محصولات اصلی و تخصصی کانن را ارائه می‌دهیم و خدمات فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات محصولات کانن را نیز به شما ارائه می‌کنیم.

آیا شما انواع پرینترهای کانن را در نمایندگی خود دارید؟

بله، در نمایندگی ما می‌توانید انواع پرینترهای کانن را بیابید. از پرینترهای جوهرافشان تا لیزری و از مدل‌های خانگی تا حرفه‌ای، ما تمامی نیازهای چاپ شما را پوشش می‌دهیم

آیا می‌توانم کارتریج‌های کانن را از شما تهیه کنم؟

بله، ما کارتریج‌های اصلی کانن را در نمایندگی خود داریم. از کارتریج‌های سیاه و سفید تا کارتریج‌های رنگی، موجودی مورد نیازتان را در اینجا پیدا خواهید کرد.

آیا شما خدمات تعمیر و خدمات پس از فروش برای محصولات کانن ارائه می‌دهید؟

بله، در نمایندگی ما، تیمی از متخصصین آماده ارائه خدمات تعمیر و خدمات پس از فروش برای محصولات کانن است. اگر با هرگونه مشکل در محصول خود مواجه شدید، ما آماده همکاری با شما برای رفع مشکلات و ارائه راه‌حل‌های مناسب هستیم.

آیا می‌توانم دوربین‌های کانن را از شما خریداری کنم؟

بله، در نمایندگی ما می‌توانید دوربین‌های کانن را بیابید. از دوربین‌های کوچک و قابل حمل برای استفاده روزمره تا دوربین‌های DSLR حرفه‌ای برای عکاسی حرفه‌ای، ما انواع مدل‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *