سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

پرینتر لیزری چندکاره کانن مدل i-SENSYS MF 112

پرینتر لیزری چندکاره کانن مدل i-SENSYS MF 112

پرینتر لیزری چند کاره کانن مدل i-SENSY MF 112

پرینتر لیزری چندکاره کانن مدل i-SENSYS MF 112
پرینتر لیزری چندکاره کانن مدل i-SENSYS MF 112

پرینتر لیزری چندکاره کانن مدل i-SENSYS MF 112 یک دستگاه بسیار پیشرفته کانن و ساخته شده از قطعات محکم و بادوام است . این محصول همانگونه که از نامش پیداست ساخت شرکت کانن که از بهترین شرکت های روز دنیا به شمار می رود می باشد .

این محصول در برابر محصولات مانند خود بسیار قدرتمند عمل کرده است و مناسب افرادی است که از دستگاه خود انتظار چند فرآیند را دارند . از این پرینتر چه در مصارف خانگی چه ذر مصارف اداری می توان استفاده کرد زیرا با کمترین حجم ممکن طراحی شده است . از پرینتر لیزری چندکاره کانن مدل i-SENSYS MF 112 برای چاپ متن ها مورد نظرتان نیز میتوانید استفاده کنید توجه داشته باشید این دستگاه دارای چاپ لیزری می باشد که میتوان اسناد و شکل های متفاوتی را با بهره گیری از آن به چاپ رساند .

اگر شما نیز از آن دسته کاربرانی هستید که روزانه نیاز زیادی به اسکن و‌کپی پیدا میکنید و مقدار کار شما در روز متوسط است ما به شما پرینتر لیزری چندکاره کانن مدل i-SENSYS MF 112 را پیشنهاد میکنیم این محصول علاوه بر عملکرد فوق العاده حجم و فضای بسیار کمی را اشغال میکند . در ادامه ضمن آشنایی شما با این محصول به تمامی قابلیت ها و ویژگی های آن نیز اشاره خواهیم کرد پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید .

 

ویژگی های پرینتر چند کاره لیزری کانن

پرینتر لیزری چندکاره کانن مدل i-SENSYS MF 112
پرینتر لیزری چندکاره کانن مدل i-SENSYS MF 112

برای پرینتر لیزری چندکاره کانن مدل i-SENSYS MF 112 امکان اتصال به وای فای وجود ندارد . برای متصل کردن پرینتر به رایانه و‌ لپ تاپ های دیگر میتوانید از کابل 2.0 که مجموع آن را تشکیل داده است استفاده نمایید .

توجه داشته باشید برای نمایش عملیات و دستیابی به تنظیمات نمایشگری رو پرینتر قرار گرفته است با فشردن کلید های کنترلی میتوانید فرآیند خود را انجام دهید . همانگونه که در قسمت های قبلی نیز گفته شد این پرینتر لیزری کانن در ابعاد بسیار کوچک طراحی شده است اما سینی پایینی در آن وجود دارد و ظرفیتی حدود 150 برگ کاغذ A4 را نیز شامل می شود بعید است که روزانه شرکت و کاربر به بیش از این مقدار ظرفیت نیاز داشته باشد به همین علت خریداری این محصول مقرون به صرفه می باشد .

 

اجزای موجود در پرینتر لیزری چندکاره کانن مدل i-SENSYS MF 112

پرینتر لیزری چندکاره کانن مدل i-SENSYS MF 112
پرینتر لیزری چندکاره کانن مدل i-SENSYS MF 112

کارتریج استفاده شده در پرینتر لیزری MF112 مدل 047 است که می تواند حدود 1600 برگ سیاه و سفید را انجام دهد . این کارتریج ها از دو مدل طرح و ساخت برخوردارند . اگر به طور کلی بخواهیم بگوییم این دستگاه طول عمر بسیار بالایی دارد و بادوام است .

خرید پرینتر چندکاره لیزری مدل i-SENSYS MF 112

پیدا کردن پرینتر های اصلی در بازار های فروش بسیار سخت است زیرا شرکت هایی هستند که اغلب به ساخت محصولات فیک و بی کیفیت می پردازند ، اما در این راستا با شناخت شرکت های اصل می توان محصول مناسبی را خریداری کرد .

 

از پرینتر لیزری MF112 در چه مکان هایی میتوان استفاده کرد ؟

پرینتر چند کاره لیزری i-SENSYS MF 112 بسیار مقاوم و بادوام بوده و قیمت مناسبی نیز دارد . از این پرینتر در هرکجا می توانید استفاده کنید زیرا سبک و کوچک است به همین دلیل به سادگی نصب می شود و میتوان آن را به اجرا درآورد . سرعت چاپ این پرینتر به 22 صفحه در دقیقه نیز می رسد . پرینتر MF112 یک گزینه ی بسیار مناسب برای افرادی به شمار می رود که به دنبال یک دستگاه با چند قابلیت هستند . همچنین این پرینتر جزو برترین فناوری های روز دنیا است به همین علت بسیار مورد استقبال افراد در ادارات قرار گرفته است ، علاوه بر قیمت اقتصادی که دارد شما با خرید یک پرینتر از پرینت ، اسکن ، کپی نیز بهره مند می شوید

 

مشخصات ظاهری پرینتر کانن MF112

 

این دستگاه کانن به رنگ کامل مشکی ساخته شده است و اسکنر موجود در آن به صورت تخت است به همین علت بهره مندی از آن به آسان ترین روش امکان پذیر است . قرار گیری صفحه نمایشگر بر روی آن نیز سبب شده است تا چگونگی دستگاه مورد ارزیابی قرار گیرد با دکمه های موجود در بخش جلویی آن این امکان برای کاربر وجو دارد تا تمامی مراحل چاپ را سازماندهی کند با دخالت فرد قطعا خطا و ایراد کمتری در کار صورت میگیرد و‌سبب میشود تمامی مراحل با دقت فراوانی صورت بگیرد .

زمان مورد نیاز برای اسکن و کپی با دستگاه کانن مدل MF 112

از قابلیت های دیگر این دستگاه می توان به کپی اسناد و مدارک اشاره کرد . خارج شدن اولین کپی از این دستگاه تقریبا 9/3 ثانیه و یا کمتر طول می انجامد . این دستگاه می تواند کپی کارت شناسایی را نیز انجام دهد . همانطور که در قسمت های قبلی نیز گفته شد این دستگاه چند منظوره کانن دارای اسکنر نیز می باشد سرعت اسکن آن 2/4 ثانیه و عمق آن 24 بیت است . این دستگاه فاقد تشخیص متن های OCR است .

 

سخن پایانی

پرینتر لیزری چند کاره کانن مدل i-SENSYS MF 112 مناسب برای دفاتر اداری و خانگی است به دلیل طراحی ای که به خود اختصاص داده است فضای بسیار کمی اشغال میکند ، همچنین نرم افزار های اختصاصی کاربر به صورت DVD و ROM در داخل آن قرار دارند تا خریداران با آگاهی کامل نسبت به نصب و راه اندازی آن بپردازند . همانگونه که در قسمت های قبلی نیز گفته شده به تازگی شرکت های بسیاری دست به تولید محصولات فیک و کپی همانند طرح اصلی زده اند کاربران باید با هوشیاری کامل و از مراکز فروش معتبری اقدام به خریداری محصول خود کنند . با مطالعه موارد فوق میتوانید در زمان خرید با دقت بیشتری تصمیم گیری نمایید .

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *