سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

پرینتر لیزری کانن مدل 6030W

پرینتر لیزری کانن مدل 6030W

پرینتر لیزری کانن مدل 6030W

پرینتر لیزری کانن مدل 6030W
پرینتر لیزری کانن مدل 6030W

از پرینتر لیزری کانن مدل 6030W میتوان برای بخش های کم مصرف استفاده کرد . توجه داشته باشید نباید از این دستگاه به جز پرینت اسناد و مدارک اداری خانگی انتظار دیگری داشته باشید . کارکرد پرینتر کانن 6030W در یک ماه حدودا 5000 برگه می باشد . کارتریج موجود در این دستگاه می تواند 1600 برگ را چاپ‌ کند . در ادامه به تمامی مشخصات این دستگاه ضمن آشنایی شما اشاره خواهیم داشت پس تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید . 

 مشخصات ظاهری پرینتر کانن مدل 6030W 

پرینتر لیزری کانن مدل 6030W
پرینتر لیزری کانن مدل 6030W

پرینتر لیزری کانن مدل 6030W طرحی بسیار ساده دارد و اندازه و وزن بسیار کمی را به خود اختصاص داده است . این محصول به دلیل وزن‌ و ابعاد کمی که دارد به راحتی بر روی میز کار خامه و اداره ی شما نصب می شود و قابل استفاده است . در قسمت بالایی این دستگاه قسمت خروج کاغذ ها و چراغ مربوط به وای فای قرار دارد در همین بخش نیز کلید اتصال به پاور نیز تنظیم شده است . همچنین این دستگاه نیز دارای کاور طلقی است که در صورت نیاز به دستگاه میتوانید کاور را از فضای جلویی باز کنید وزن تقریبی این دستگاه حدود 5 کیلوگرم است که سبک به نظر می رسد . 

 ویژگی های حائز اهمیت در پرینتر لیزری کانن مدل 6030W 

پرینتر لیزری کانن مدل 6030W
پرینتر لیزری کانن مدل 6030W

مهمترین و اصلی ترین ویژگی که دستگاه پرینتر کانن 6030W به خود اختصاص داده است داشتن عملکرد بی سیم همراه به دلیل وجود دکمه WiFi Direct است به کمک این قابلیت میتوانید اسناد و مدارک خود را به طور مستقیم چاپ‌کنید ، توجه داشته باشید این فرآیند برای سیستم عامل IOS از طریق کامپیوتر های ویندوز دار نیز ممکن است . پورت این محصول نیز در قسمت پشت آن قرار گرفته شده است که فاقد پورت شبکه ای می باشد . 

سرعت و دقت دستگاه پرینتر کانن 6030W 

پرینتر لیزری کانن مدل 6030W دارای دقت و سرعت بسیار مناسبی است به همین دلیل رضایت بسیاری از کاربران را جلب کرده است این دستگاه میتواند 18 برگ را در دقیقه به چاپ برساند این فرآیند به طوری است که اولین خروجی حدودا 7.8 ثانیه طول می انجامد . اعداد گفته شده نشان دهنده ی سرعت بسیار مناسب دستگاه است ، سینی طراحی شده برای این محصول حدودا 150 برگه کاغذ را در خود حفظ میکند اما قسمت خروجی دستگاه 100 برگه می باشد . دستگاه پرینتر کانن 6030W با تمامی سیستم عامل ها سازگاری دارد . درایوری این دستگاه نیز یک نرم افزار کاملا در دسترس است . متاسفانه این‌ دستگاه از حافظه داخلی چندان بالای برخوردار نیست و 32 مگابایت حافظه دارد . این حافظه تقریبا نیاز یک یا دو کاربرد را برطرف میکند به همین دلیل نباید انتظار چندان زیادی از این دستگاه داشت . 

کارتریج به کار رفته در دستگاه پرینتر لیزری کانن مدل 6030 W  چگونه است ؟ 

پرینتر لیزری کانن مدل 6030W
پرینتر لیزری کانن مدل 6030W

کارتریج موجود در دستگاه پرینتر کانن 6030W در کشور های دیگر ساخته شده است به همین دلیل با کد های متفاوتی نمایش داده می شود اما همگی با دستگاه سازگار می باشند ، توجه داشته باشید کارتریج اولیه دستگاه در زمان خرید محصول استارتر است به همین دلیل حجم بسیار کمتری را به چاپ می رساند . 

آیا از پرینتر

پرینتر کانن 6030W در مصارف خانگی نیز میتوان استفاده کرد ؟

دستگاه پرینتر کانن 6030W  به دلیل جلب رضایت بسیاری از کاربران به یکی دیگر از محصولات فوق العاده شرکت کانن معروف است . قدرت این محصول همانگونه که از نام مدل آن پیداست 6030 وات است که متناسب با مصرف خانگی نیز ساخته شده است . این محصول تک کاره بوده و انتظار چندان زیادی نباید از آن داشت زیرا تنها میتواند اسناد ، متن ها و تصاویر گرافیکی را به چاپ رساند . در قسمت های قبلی به سرعت این محصول اشاره شد و تقریبا مناسب بوده این محصول علاوه بر سرعت مناسب در مصرف انرژی نیز  جلوگیری میکند . 

ویژگی های پرینترکانن 6030W

پرینتر لیزری کانن مدل 6030W  قابلیت چاپ ماهیانه 5000  صفحه را دارد . 

از اصلی ترین و مهمترین ویژگی های این محصول می توان به قابلیت اتصال آن به شبکه ی وای فای و بیسیم اشاره نمود ، زیرا با در دست داشتن این محصول دیگر نیازی به سیم و کابل های اضافی پیدا نخواهید کرد و کار شما با سرعت بیشتری انجام می شود . 

شما تنها با دردست داشتن یک تلفن همراه و با نصب برنامه ی Canon mobile  میتوانید در مدت زمان کوتاهی تمامی پرینت های خود را چاپ‌کنید . 

ویژگی دیگری که در پرینتر کانن 6030W قرار دارد وجود دکمه ی WiFi Direct  است که این امکان را به شما میدهد تا اسناد خود را از روی هر سیستم عاملی به صورت مستقیم به چاپ برسانید . 

کلام پایانی 

پرینتر کانن 6030W به دلیل ویژگی های بسیار فوق العاده ای مانند سرعت و کیفیت که به خود اختصاص داده است با دیگر محصولات کمپانی کانن در رقابت است . ابعاد کوچک  و‌ وزن بسیار کم این دستگاه توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است ، اگر شما نیز به دنبال پرینتری با این‌ ویژگی ها هستید‌ حتما پس از شناسایی قیمت نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید .

فهرست مطالب

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *