سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

پرینتر لیزری کانن مدل  imageCLASS MF269dw

پرینتر لیزری کانن مدل  imageCLASS MF269dw

معرفی پرینتر چند منظوره لیزری کانن مدل  imageCLASS MF269dw

پرینتر لیزری کانن مدل  imageCLASS MF269dw
پرینتر لیزری کانن مدل  imageCLASS MF269dw

اگر شما نیز به دنبال یک پرینتر چند منظوره   لیزری و سفید و سیاه هستید ، ما به شما  پرینتر لیزری کانن مدل  imageCLASS MF269dw پیشنهاد می کنیم چرا که  یکی از  حرفه ای ترین پرینتر های نمایندگی کانن شناخته شده  است که شامل مشخصات نظیر  پرینت، اسکن و کپی و فکس می باشد . در این پرینتر یک صفحه نمایشگر  و کلید هایی قرار گرفته شده است  که این امکان را به شما کمک می دهد  تا ساده تر خواسته های  خود را به این پرینتر ارسال  کنید. اتصالات در  این پرینتر مطلوب  است و شما علاوه بر قابلیت  پورت usb، اتصال وای فای را نیز مشاهده خواهید کرد.  

 

اندازه  پرینتر لیزری کانن مدل  MF269dw

پرینتر لیزری کانن مدل  imageCLASS MF269dw
پرینتر لیزری کانن مدل  imageCLASS MF269dw

کمبود فضا از مهمترین مشکلاتی است که بسیار از کاربران درگیر آن هستند زیرا یک پرینتر مناسب علاوه بر کیفیت مناسب باید ابعاد جم و جوری داشته باشد تا مشکلات کمبود فضا به راحتی جبران شود . اندازه  پرینتر لیزری کانن مدل imageCLASS MF269dw تقریبا  390x405x375 میلی‌متر  و وزن این دستگاه 17 کیلوگرم است که حمل و نقل این پرینتر تقریبا ساده می باشد . پرینتر لیزری کانن مدل  imageCLASS MF269dw فاقد رنگ‌بندی است و تنها در یک رنگ مشکی تولید می شود . این مدل از پرینتر در رده پرینتر های چهار کاره قرار دارد بنابراین در قسمت بالای آن اسکنر  و در قسمت جلو آن  صفحه نمایشگر و دکمه روشن و خاموش را مشاهده خواهید کرد . توجه داشته باشید صفحه نمایشگر این دستگاه کاملا لمسی می باشد . 

 

گنجایش سینی کاغذ پرینتر کانن مدل  MF269dw

پرینتر لیزری کانن مدل  imageCLASS MF269dw
پرینتر لیزری کانن مدل  imageCLASS MF269dw

سینی کاغذ در هر پرینتری نشان دهنده ی کاربری آن می باشد. اغلب گنجایش سینی پرینتر ها متوسط می باشد و برای آنها سینی آپشنال در نظر گرفته شده است . پرینتر لیزری کانن مدل  MF269dw از جمله پرینترهای  خانگی و کم مصرف اداری است . گنجایش  سینی کاغذ این پرینتر تقریبا  250 برگ می باشد  و به همین علت در مصارف  کم اداری نیز کاربرد دارد . برای این پرینتر باید از کاغذ های در سایز A4/B5/A5/A6/LGL/LTR/EXECUTIVE/16K/ Custom sizes (Width:105.0 to 215.9mm, Length: 148.0 to 355.6mm)  استفاده کنید .

 

اهمیت سرعت در پرینتر های لیزری  MF269dw

پرینتر لیزری کانن مدل  imageCLASS MF269dw
پرینتر لیزری کانن مدل  imageCLASS MF269dw

از مهمترین مسائل در پرینتر های لیزری می توان به سرعت چاپ آنها اشاره کرد .  پرینتر لیزری کانن مدل Imageclass MF MF269dw شامل سرعت چاپ 30 برگ در دقیقه است این مدل  از پرینتر، می تواند به راحتی و در کمترین زمان ممکن  نیاز های شما برطرف کند. پرینتر MF269dw یک پرینتر کم مصرف است به همین علت  میزان سرعت چاپ 30 برگ برای مصارف خانگی نیز بسیار زیاد است . توجه داشته باشید که این نوع پرینتر  از قابلیت چاپ دو طرفه نیز برخوردار است به همین دلیل در زمان استفاده از این قابلیت از سرعت چاپ آن کاسته می شود . 

کارتریج پرینتر کانن MF269dw
کارتریج پرینتر کانن MF269dw

 

رزولوشن و توان ماهانه پرینتر لیزری MF269dw

 

پرینتر کانن MF269dw  از جمله پرینترهایی است که شامل  رزولوشن چاپ 600X600 dpi می باشد. این پرینتر در چاپ متون نیز کاربرد دارد . به طور معمول از پرینتر های لیزری برای چاپ متون استفاده می شود زیرا کیفیت مناسبی را در چاپ تصاویر ارایه نمی دهند. بهتر است از  پرینتر لیزری کانن مدل  MF269dw برای مصارف اداری با حجم کاری زیاد استفاده نشود همچنین کارتریجی که برای این پرینتر ارائه شده است کارکرد پایینی دارد بنابراین  این مسئله باعث  می شود تا هزینه های چاپ شما برای شما اقتصادی نباشد. توان کارکرد  ماهانه این دستگاه تقریبا  15 هزار برگ است.

 

قابلیت اسکن پرینتر MF269dw

 

 پرینتر لیزری کانن مدل  MF269dw در فهرست پرینترهای چند منظوره  قرار دارد بنابراین  برای این پرینتر، قابلیت اسکن نیز وجود دارد  که اسکن مدارک از سوی این دستگاه با کیفیت مناسبی ارایه می شود. اسکنر قرار گرفته  در دستگاه های چند منظوره ، یکی از بهترین ویژگی ها آن به شمار می رود زیرا این شرایط برای شما وجود دارد تا با  بهترین کیفیت، مدارک خود را اسکن کنید. . رزولوشن اپتیکال این اسکنر نیز 600×600 Dpi است. عمق اسکن رنگی ارایه شده برای این اسکنر، 24 بیت است .

 

بررسی بخش کپی پرینتر 

 

 پرینتر لیزری کانن مدل Imageclass  MF269dw چهار کاره، علاوه بر توانایی  پرینت و اسکن، قابلیت  کپی را نیز فراهم کرده است .  سرعت کپی و سرعت چاپ در این پرینتر یکسان می باشد . رزولوشن کپی برای  این پرینتر ،  600*600 دی پی آی است.

 

اتصالات در نظر گرفته شده برای  پرینتر MF269dw

 

اتصالات از مهم ترین قسمت های هر پرینتری   به شمار می رود. اخیرا در پرینتر ها، اتصالات گوناگونی مشاهده  می شود که هر یک از آن ها متنوعی دارند . در مصارف  خانگی، پورت یو اس بی یکی از کاربردی ترین قسمت های هر پرینتری می باشد. در پرینتر MF269dw در کنار اتصال یو اس بی ، اتصال وای فای نیز وجود دارد. همچنین  اتصال شبکه این امکان را برای شما فراهم میکند تا چند کامپیوتر به صورت همزمان به پرینتر متصل شوند . 

 

جمع بندی 

 

 پرینتر MF296dw از فناوری چاپ لیزری برخوردار و محصول طراحی شده از سوی  شرکت قدرتمند  کانن است که دارای کیفیت چاپ مناسبی است و قابلیت های مطلوبی  برای طراحی شده است . کیفیت چاپ این پرینتر در حد متوسط قرار دارد . شما  توانید از این مدل پرینتر  برای مصارف  خانگی استفاده کنید.  سرعت چاپ در  این پرینتر حدود  30 برگ در دقیقه است. اتصالات در این پرینتر بسیار کامل می باشد و دارای رزولوشن معقولی نیز  است . از معایب این پرینتر می توان به توان پایین  کارتریج آن اشاره کرد که در حجم بالای کاری باعث  افزایش هزینه ها می شود بنابراین در زمان خرید  باید به این موضوع توجه داشته باشید .

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *