سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w به همراه گوشی اورجینال

پرینتر لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w به همراه گوشی اورجینال

 

معرفی شرکت Canon

Canon
Canon

قبل از  صحبت در مورد تاریخچه شرکت کانن لازم به توضیح است که در این مقاله میخواهیم در مورد پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w به همراه گوشی اورجینال صحیت کنیم با ما همراه باشید.

داستان شرکت کانن، در یک مهمانی دختر جوانی به نام تاکشی میتارایی بهمراه سه دوست خود، در مورد جایگاه ژاپن در دنیای صنعت صحبت می‌کردند، که در طول صحبت‌هایشان به این نکته رسیدند که ژاپن در طراحی و ساخت دوربین عکاسی با کیفیت و همینطور دستگاه‌هایی در زمینه تکنولوژی و مهندسی دارای خلاء فراوانی است، تاکشی میتارایی، گورو یوشیدا، سابورو یوچیدا و تاکئو مایدا چهار آقایی بودند که آزمایشگاه اپتیکی را در سال 1933 تاسیس کردند.

یوشیدا که در زمینه دوربین عکاسی فوق حرفه‌ای بود، و در تلاش بودند تا این شرکت نوپا بتواند یک دوربین عکاسی در سطح خیلی بالا را طراحی کند، که بتواند در بازار با رقبای خود مثل لایکای آلمان، رقابت کند، در طی یکسال آزمایش و تست دوربین‌های آلمانی، یوشیدا، اولین نمونه را که دارای شاتر صفحه کانونی بود، طراحی کرد و نامش را به نام الهه بودایی که در افسانه هزار دست دارد، kwanon  گذاشت، که بعدها به Canon تغییر یافت. دکتر تاکشی میتارایی، متخصص زنان و زایمان بود که بعدها، بعنوان مدیر عامل شرکت Canon معرفی شد.شرکت کانن، اولین محصول تولیدی خود را با علامت تجاری Canon در سال 1935 روانه بازار کرد.

 معرفی پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w به همراه گوشی اورجینال

پرینتر لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w
پرینتر لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w به همراه گوشی اورجینال محصولی از شرکت کانن Canon می‌باشد، که نوع آن لیزری و چهارکاره است، بنابراین با وجود این دستگاه شما کارهایی مثل فکس، اسکن، کپی و پرینت فایل‌های خود را چه در محیط کار و چه در منزل براحتی می‌توانید انجام دهید.

ابعاد این پرینتر برابر با 360*371*390 میلی‌متر و وزن آن 11.4 کیلوگرم می‌باشد، ظرفیت سینی در این پرینتر برابر با 250 برگ و اندازه ساز چاپ کاغذ A4 است، توان کار ماهانه پرینتر چندکاره Canon i-Sensys MF237w ، برابر با 15000صفحه درماه می‌باشد، از معایب این دستگاه می‌توان به امکان نداشتن چاپ دو رو  و همینطور چاپ روی CD اشاره داشت.  مقدار مصرف برق این دستگاه در زمان استفاده حداکثر از آن 1120 کیلو وات. و در حالت آماده به کار 5.1 کیلو وات و در حالت خواب 1.2 کیلو وات است.

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w به همراه گوشی اورجینال، که به تازگی وارد بازار شده است، جایگزین مدل قبلی، یعنی پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w می‌باشد، از جمله تفاوت این دو پرینتر باهم، وجود گوشی در پرینتر جدید می‌باشد، که امکان فکس فایل را براحتی انجام می‌دهد، در ادامه به تفاوت‌های دیگر این دو پرینتر می‍پردازیم.

طراحی پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w به‌همراه گوشی اورجینال

پرینتر لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w
پرینتر لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w به همراه گوشی اورجینال به گونه‌ای طراحی شده، که قادر است از طریق شبکه وای فای نیز به چندین دستگاه متصل شود و کار خود را به صورت خودکار انجام دهد. علاوه بر این شما می‌توانید با استفاده از تبلت‌های اندروید و IOS خود نیز با توجه به شبکه بی‌سیم این دستگاه به پرینتر متصل شوید. و از آن برای کارهای خود بهره ببرید. ظرفیت ورودی کاغذ در این دستگاه، برابر با 250 برگ در سینی مخصوصی است. که برای نگهداری برگه‌های کاغذی A4 طراحی شده است. خروجی آن نیز 100 برگ کاغذ می‌باشد.

حداکثر عرض اسکن این دستگاه 216 میلی‌متر است و با درایورهایی مثل TWAIN ، WIA ، ICA کاملا سازگاری دارد. فایل‌هایی که شما می‌توانید با رایانه خود آن‌ها را اسکن کنید عبارتند از:  JPEG ، PDF ، Compact PDF ، Searchable PDF است. اسکن فایل از طریق ابر Cloud تنها با فرمت‌های TIFF / JPEG / PDF / PNG امکان‌پذیر است.

در ضمن این پرینتر کانن با سیستم عامل‌هایی مثل Windows 10 و Windows 8.1 و Windows 8 و Windows 7  و Server 2012 و Server 2008R2 ، Server 2008 و Server 2003R2 و Server 2003 و Vista و سیستم عامل Mac OS X نسخه 10.6 و بالاتر و همچنین سیستم عامل لینوکس کاملا سازگار است.

مشخصات کلی پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w به‌همراه گوشی اورجینال

پرینتر لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w
گوشی پرینتر لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w

از دیگر مشخصات کلی این دستگاه، می‌توان به مشخصات چاپ اشاره کرد.سرعت چاپ سیاه و سفید این دستگاه، 23 برگ در دقیقه می‌باشد و نوع چاپ تک رنگ است.

سایز کاغذی که در این دستگاه استفاده می‌شود عبارتند از : A4، A5، B5، B6، Legal، Letter، Custom sizes (W x L): Min. 105 x148 mm Max 216 x 356 mm همچنین نوع کاغذی که استفاده می‌شود شامل : Plain paper، Colour paper،  Recycled paper، Heavy Paper، Index card می‌باشد. در پرینتر چندکاره Canon i-Sensys MF237w، زبان چاپ UFRll-LT است و وضوح چاپ برابر با 600*600 dpi می‌باشد.

این دستگاه همانند نمونه‌ی قبلی شرکت کانن یعنی مدل i-Sensys MF237w ، امکان اتصال به وای‌فای و شبکه اینترنت را دارد .و شما می‌توانید براحتی این دستگاه را بین چند رایانه یا لپ‌تاپ Share کنید. همچنین قابلیت تشخیص هوشمند متن OCR، صفحه‌نمایش LCD و لمسی، ظرفیت ADF: به تعداد 35 برگ را دارا می‌باشد. همچنین کارتریج مورد استفاده در این دستگاه نیز، کارتریج 737کانن است که تا 2400 برگ کارکرد دارد.

قابلیت فکس پرینتر کانن مدل i-Sensys MF237w به‌همراه گوشی اورجینال

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w به همراه گوشی اورجینال. به شما امکان فکس فایل‌ها را با سرعت بالا می‌دهد. حافظه فکس این پرینتر 256 مگابایت بوده. و شما قادرید به صورت دائمی از آن پشتیبان‌گیری کرده و در فلش خود ذخیره کنید. شماره‌گیری سریع آن 104 تا و حداکثر مقصد آن 50 تا در یک گروه قرار دارد. فناوری اسکنر این دستگاه از نوع ADF است. حالت‌های دریافت فکس در این دستگاه را چیزهایی مثل تلفن خودکار ، حالت پاسخی ، دستی ، سوییچ فکس ، نمابر تشکیل می‌دهند. وضوح فکس در حالت عادی : 200*100 dpi و در حالت خوب: 200*200 dpi می‌باشد، در حالت عکس: 200*200 dpi و در حالت فوق العاده عالی: 200*400 dpi است.

نتیجه گیری

اگر شما به دنبال یک پرینتر چندکاره میگردید. پرینتر چندکاره لیزری مدل i-Sensys MF237w به‌همراه گوشی اورجینال می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما میباشد که میتوانید از نمایندگی کانن خریداری کنید . زیرا این دستگاه از امکانات بسیار بالایی برخودار بوده و می‌تواند تمام نیازهای شما را به آسانی فراهم کند. همچنین این پرینتر از کیفیت بالایی برخوردار بوده. و توسط شرکت بزرگ ژاپنی به نام کانن ساخته شده است و جز برترین برندها محسوب می‌شود. این پرینتر هم از نظر قیمت و به صرفه بودن خود توانسته است. در بین محصولات تولید شده‌ی جهان رتبه‌ خوبی را هم از نظر کیفیت و قیمت کسب کند.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *