سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

پرینتر چند کاره جوهر افشان کانن مدل PIXMA G3411

پرینتر چند کاره جوهر افشان کانن مدل PIXMA G3411

پرینتر چند کاره جوهر افشان کانن مدل PIXMA G3411

پرینتر چند کاره جوهر افشان کانن مدل PIXMA G3411
پرینتر چند کاره جوهر افشان کانن مدل PIXMA G3411

پرینتر چند کاره جوهر افشان کانن مدل PIXMA G 3411 ازدیگر محصولات تولید شده از سوی  شرکت مطرح و معروف CANON است ، این پرینتر از  سری G این شرکت میباشد . این دستگاه مانند دیگر پرینترهای سری G و همچون  پرینتر کانن مدل G3410, دارای طراحی بسیار زیبا و کیفیت فوق العاده ای است. پرینتر کانن مدل G3411 در موضوع  کاربری در دسته ی پرینترهای 3 کاره قرار دارد  و علاوه بر قابلیت پرینت از اسناد و مدارک شما میتوانید از آن برای  کپی و اسکن نیز استفاده کنید . 

 

بررسی سرعت چاپ در پرینتر جوهر افشان G3411 

 

فناوری چاپ در پرینتر چند کاره جوهر افشان کانن مدل  PIXMA G 3411 , همانگونه که از نامش پیداست به صورت جوهرافشان است و دارای چاپ رنگی نیز می باشد ، از این نوع چاپ برای مناسب چاپ تصاویر و شکل های گرافیکی میتوانید استفاده کنید . وضعیت سرعت چاپ رنگی در این پرینتر برابر با  5 عکس در دقیقه و مقدار سرعت چاپ سیاه و سفید آن 8.8 عکس در دقیقه می باشد . پرینتر کانن G3411 توانایی  چاپ بر روی CD و همچنین فاقد چاپ دو رو است و رزولوشن چاپ در آن برابر با 4800*1200 dpi میباشد.

 

ویژگی های فنی پرینتر چند کاره  PIXMA G 3411 

پرینتر چند کاره جوهر افشان کانن مدل PIXMA G3411
پرینتر چند کاره جوهر افشان کانن مدل PIXMA G3411

ظرفیت سینی کاغذ در پرینتر چند کاره جوهر افشان کانن مدل PIXMA G 3411 , حدود  100 برگ است  و فاقد  قابلیت تغذیه خودکار یا  ADF است , شما میتوانید از انواع کاغذ های  High Resolution Paper (HR-101N) , Photo Paper Plus Glossy II (PP-201) , Photo Paper Pro Luster (LU-101) در این پرینتر استفاده کنید .  پرینتر G34110 برای اسکن کردن مدارک  و همچنین تصاویر از یک اسکنر CIS flatbed بهره مند است  و رزولوشن اپتیکال آن 600*1200 dpi می باشد . این دستگاه کاغذ A4 را در مدت زمان 19 ثانیه اسکن میکند .

 

مزیت های استفاده از پرینتر چند کاره جوهر افشان G 3411 

پرینتر چند کاره جوهر افشان کانن مدل PIXMA G3411
پرینتر چند کاره جوهر افشان کانن مدل PIXMA G3411

از دیگر مزیت های  پرینتر چند کاره جوهر افشان کانن مدل PIXMA G 3411 میتوان به  قابلیت اتصال به صورت بیسیم  یا شبکه WiFi اشاره کرد همچنین این پرینتر این امکان را به کاربرد می دهد که بدون نیاز به  اتصالات فیزیکی و سیستم کابل کشی که بسیار مشکل ساز نیز است اتصالات خود را انجام دهد برای این کار تنها به یک دستگاه  گوشی یا تبلت هوشمند نیاز است تا  خدمات چاپی خود را به دستگاه ارسال نماید  و از آن ها یک نسخه ی چاپی نیز تهیه کند.

 

سازگاری پرینتر G3411 با چه دستگاه هایی صورت میگیرد ؟ 

 

پرینتر چند کاره جوهر افشان کانن مدل PIXMA G 3411 دارای سیستم مخزن جوهر و حالت Access Point است . 

همچنین این دستگاه با سیستم عامل های : Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 SP1 سازگاری دارد . 

منبع تغذیه این پرینتر : AC 100-240V, 50/60Hzم می باشد و همچنین میتواند سرعت چاپ عکس در ابعاد 15 × 10 سانتی متر در حداکثر زمان  60 ثانیه انجام دهد . 

 

نحوه ی قرار گیری مخزن جوهر در پرینتر 

 

  پرینتر چند کاره جوهر افشان کانن مدل  PIXMA G 3411 دارای مخزن جوهر است  و کاربر ملزم می باشد  هر رنگ جوهر را در جایگاه  مربوط به خودش قرار دهد , این توانایی قطعا  سبب  بالا رفتن قیمت پرینتر میشود اما بعد از  از پایان  جوهر دستگاه کاربرد ملزم به خرید   کارتریج جدید نیست و فقط باید   جوهر مخصوص به  کارتریج پرینتر G3411 را تهیه کند . توجه داشته باشید  در پرینتر هایی که جایگاه جوهر وجود ندارد باید پس از پایان جوهر دستگاه  کارتریج جدید خریداری کنید قطعا هزینه های گزافی برای شما در پی خواهد داشت .

 

مشخصات ظاهری پرینتر چند کاره 3411 

 

پرینتر  چند کاره جوهر افشان کانن مدل مدل PIXMA G3411 ، همانگونه که گفته شد  چند کاره و با تکنولوژی  جوهر افشان تولید  شده است که اندازه ای حدود   ۱۶۳×۳۳۰×۴۴۵ میلی متر و وزن آن حدود ۶٫۳ کیلوگرم است و به راحتی می توانید دستگاه برای بر روی میز کاری خود قرار دهید .  و فضای بسیاری اشغال نخواهد کرد  پرینتر  PIXMA G3411 به دلیل برخورداری  از تکنولوژی جوهرافشان  و قابلیت چاپ رنگی و سیاه و سفید را دارد و به دلیل چند منظوره بودن توانایی   اسکن و کپی نیز دارد . این پرینتر میتواند  تا سایز کاغذ A4 را پشتیبانی نماید  و سینی مخصوص کاغذ آن، امکان  نگهداری حدود  ۱۰۰ برگ را دارد. مخزن های موجود در پرینتر  جوهر افشان PIXMA G 3411 دارای ۲ مخزن رنگ مشکی و ۳ مخزن رنگی می باشد که در محل مناسبی قرار گرفته شده آند و دسترسی به آنها بسیار آسان است . کارکرد  کارتریج رنگی آن، تقریبا ۷۰۰۰ برگ می باشد و کارکرد  کارتریج مشکی آن برای ۶۰۰۰ صفحه کاغذ نیز مقاوم است . 

 

جمع بندی 

 

شرکت کانن پرینتر های متفاوتی با قابلیت های گوناگونی وارد بازار های  فروش میکند به همین دلیل کاربران با توجه به نیاز و بودجه ی خود باید ویژگی تمامی محصولات این کمپانی را در نظر داشته باشند ، با توجه به ویژگی های گفته شده درباره ی پرینتر چند کاره جوهر افشان کانن مدل PIXMA G 3411 این دستگاه از جمله محصولاتی است که علاوه بر ویژگی های منحصر به فردی که به خود اختصاص داده است دغدغه های کاربران نیز کاهش داده است به طور مثال شما پس از اتمام جوهر نیازمند تعویض کارتریج نمی باشید ، از قابلیت های چاپ سیاه و سفید با کیفیت مناسب نیز بهره مند خواهید شد .

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *