سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

پرینتر چند کاره کانن مدل PIXMA GE 2445 s 

پرینتر چند کاره کانن مدل PIXMA GE 2445 s 

پرینتر چند کاره کانن مدل PIXMA GE 2445 s 

 

پرینتر چند کاره کانن مدل PIXMA GE 2445 s 
پرینتر چند کاره کانن مدل PIXMA GE 2445 s

پرینتر چند کاره کانن مدل PIXMA MG2445s همانگونه که از نامش پیداست قابلیت های چاپ ، کپی و اسکن را دارد اما توجه داشته باشید با این دستگاه امکان فکس نخواهید داشت برخی از کاربران این‌ مورد را نقطه ضعف این پرینتر معرفی کرده اند . اما پرینتر چند کاره کانن مدل PIXMA MG 2445s قابلیت های فوق العاده دیگری همانند چاپ دورو ، چاپ روی سی دی ، چاپ بیسیمی نیز دارد . سرعت چاپ سیاه سفید این‌ دستگاه 8 برگ در دقیقه است این دستگاه برای استفاده ی خانگی کاربرد دارد . فناوری چاپ این دستگاه جوهرافشان می باشد و دارای چاپ بیسیمی وای فای نیست همین مورد سبب شده است که هم برای چاپ و هم اسکن از به یک پورت اتصالی نیاز پیدا کنید . 

 

سرعت استفاده از پرینتر چند کاره کانن مدل PIXMA GE 2445 s 

پرینتر چند کاره کانن مدل PIXMA GE 2445 s 
پرینتر چند کاره کانن مدل PIXMA GE 2445 s

برای استفاده پرینتر چند‌کاره کانن مدل PIXMA GE 2445s باید از کاغذ A4 اسنفاده کنید ، سرعت اسکن در این پرینتر چند کاره تعداد 4 برگه در دقیقه است به طوری که هر برگه برای اسکن نبازمند 15 ثانیه زمان می باشند ممکن است این مدت زمان برای فعالیت شما متناسب نباشد اما توجه داشته باشید قابلیت ها و کارایی که این دستگاه به خود اختصاص داده است ارزش این وقت را دارد . همچنین شما کاربران عزیز با دریافت درایور این‌ دستگاه در قسمت درایور پرینتر آن را نصب کنید و به صورت کلی از خدمات دستگاه خود مطلع شوید . این محصول از سری پرینتر های چند منظوره شرکت کانن است که با قیمتی کاملا اقتصادی روانه بازار های فروش شده است .

 

طراحی دستگاه چند کاره کانن مدل GE2445s 

پرینتر چند کاره کانن مدل PIXMA GE 2445 s 
پرینتر چند کاره کانن مدل PIXMA GE 2445 s

 پرینتر چند‌کاره کانن مدل PIXMA GE2445s به طوری راحی شده است که از همه لحاظ اقتصادی و مقرون به صرفه است نکته ی اول چاپ جوهرافشان این دستگاه می باشد . همانطور که مطلع هستید معمولا از چاپ جوهر افشان برای شکل ها و تصاویر گرافیکی استفاده می شود . پس در گام اول متوجه خواهید شد که این‌ دستگاه تصاویر با کیفیتی به شما ارائه می دهد . 

 

قابلیت های دستگاه پرینتر چند کاره کانن مدل PIXMA GE2445s 

 

پرینتر‌ چند کاره کانن مدل PIXMA GE 2445 s همانطور که از نامش پیداست چند‌کاره بوده و قابلیت اسکن نیز دارد ، اسکنر این محصول تخت است و میتوانید کاغذ های A4 را چاپ نماید . این‌  دستگاه قابلیت چاپ رنگی نیز دارد اما برای ارائه این مهارت از سرعت آن کاسته می شود . این محصول امکان چاپ متن را نیز دارد اما به دلیل جوهر افشان بودن از چاپ‌ متن از این دستگاه کمک نگیرید به دلیل اینکه پرینتر های جوهر افشان معمولا برای چاپ‌ گرافیکی تصاویر ساخته می شوند برای چاپ متون خود از پرینتر های لیزری کمک بگیرید که سرعت بیشتری را نیز در این راستا به خود اختصاص داده اند . 

 

مزیت های استفاده از پرینتر PIXMA GE2445 s

 

با داشتن پرینتر چند کاره کانن مدل PIXMA GE 2445 s  میتوانید اسناد ، مدارک و تصاویر خود را با بهترین کیفیت به چاپ برسانید و حتی آنها را در صورت نیاز اسکن و یا کپی کنید .  شما با این‌ دستگاه در کمترین زمان ممکن اولین خروجی خود را دریافت خواهید کرد . با امکان ویژگی شناسایی چهره نیز این امکان‌وجود دارد تا به راحتی مدریت چاپ را در دست بگیرید . همچنین با انتخاب طرح دلخواه خود میتوانید آن را به تقویم ، پوستر ، کارت پستال نیز تبدیل کنید . مخاطبان با این‌ دستکاه کارهای روزمره خود را راحتی میتوانند انجام دهند و مناسب عزیزانی است که به دنبال یک دستگاه چند کاره و با کیفیت هستند . 

 

هر قابلیت پرینتر PIXMA GE 2445 s چگونه می باشد ؟ 

 

اسکنر

اسکنر به کار رفته در پرینتر چند کاره کانن مدل PIXMA GE2445s  سه کاره از نوع CIS  می باشد این دستکاه میتواند اسناد و مدارک شما را با رزولوشن اپتیکال در دو حالت رنگی و سیاه سفید اسکن نماید ، اسکنر این دستگاه از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است به همین علت برای اسکن تصاویر و متون با کیفیت بالا از آن استفاده می شود . 

کپی

پرینتر چند کاره مدل  MG2545S علاوه بر  قابلیت اسکن و چاپ، امکان کپی را نیز برای کاربران فراهم کرده است که میتوان فرآیند  کپی را با سرعت حداقل 1.6 برگ در دقیقه انجام داد  و حداقل  21 برگ را به صورت پی در پی کپی کرد . 

اتصالات

این پرینتر چند کاره که جوهرافشان است فاقد هرگونه اتصال بی سیم است و کاربران ملزم می باشند  برای اتصال به دیگر دستگاه ها تنها از طریق درگاه USB اقدام نمایند . همچنین میتوانید محتوای موجود در  فلش و هارد را با اتصال کردن  به پرینتر  به مرحله ی چاپ رساند . 

 

سخن پایانی 

 

باتوجه به مطالب گفته شد خرید پرینتر چند کاره کانن مدل PIXMA GE 2445 s برای کاربرانی که در روز به اسکن ، پرینت و کپی نیاز پیدا میکنند بسیار مقرون به صرفه و از پرداخت هزینه های گزاف و خرید هر دستگاه به طور جداگانه از اشغال فضا نیز جلوگیری میکنند ، اما در زمان خرید حتما تمامی ویژگی های محصول را مطالعه نمایید برای مثال اگر برای چاپ نیاز به زمان زیادی دارد در عوض وزن کمی را به خود اختصاص داده است همچنین برخی کاربران به دلیل تمکان فکس این محصول را خریداری میکنند همانطور که در قسمت های قبلی نیز گفته شد لازم به ذکر است این دستگاه امکان فکس ندارد  . 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *