سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

پرینتر کانن مدل SELPHY CP1300

پرینتر کانن مدل SELPHY CP1300

پرینتر کانن مدل SELPHY CP1300

پرینتر کانن مدل SELPHY CP1300
پرینتر کانن مدل SELPHY CP1300

 

پرینتر Canon SELPHY CP1300 از دیگر محصولات شرکت کانن می باشد . که به اخیرا از سوی این کمپانی معرفی شده است  و رویکرد جدیدی از پرینتر‌های چاپ حرارتی کانن را در معرض دید کاربران می‌گذارد. پرینتر Canon SELPHY CP1300 سبب جنب و جوش  بازارهای فروش  پرینتر شده است. از ویژگی های اصلی و مهم  Canon SELPHY CP1300 که در اولین نگاه هم میتوان متوجه آن شد   نمایشگر بزرگ ۳٫۲ اینچی (Large 8.1 cm tilt up screen) است که با فوق کیفیت  فوق العاده ای می‌تواند تصاویر و فایل های مورد نظر را برای کاربرد نمایش دهد . از دیگر ویژگی های این پرینتر می‌توان به تکنولوژی و فناوری درست و صحیح رنگ کانن اشاره کرد که با سرعت بسیار زیادی امکان  پردازش تصاویر برای چاپ را فراهم میکند و همچنین  و می‌تواند تصاویر  را با وضوح ۳۰۰×۳۰۰ نقطه بر اینچ به  چاپ رساند . یکی دیگر از مشخصه های اصلی که در این پرینتر وجود دارد امکان استفاده از WiFi  است که برای  متصل کردن دوربین  و تلفن همراه به پرینتر است.

 

مهم ترین ویژگی های پرینتر CP1300

پرینتر کانن مدل SELPHY CP1300
پرینتر کانن مدل SELPHY CP1300

 از ویژگی های ایده آل پرینتر کانن SELPHY CP1300

 میتوان به امکان استفاده از برچسب‌های گوناگون بر  روی تصاویر اشاره کرد که این امکان برایتان وجود دارد تا و عکس‌های خود را در اندازه ی ۶×۴ برای خود به صورت کارت پستال چاپ نمایید .  دیگر عملکردی که Canon SELPHY CP1300  در اختیار شما میگذارد چاپ دو الی شش عکس در یک برگ کاغذ A4 است که می‌توانید از این ویژگی برای چاپ عکس‌های مانند یکدیگر بهره مند شوید . همچنین این پرینتر امکان استفاده به صورت بیسیم و با استفاده از باتری لیتیوم اختصاصی را دارد. با استفاده از این پرینتر میتوانید  علاوه بر WiFi تصاویر خود را با پورت USB نیز چاپ کنید و با نمایش دادن روی صفحه ی نمایشگر نسبت به ادیت آنها بپردازید . 

 

معرفی مشخصات  دستگاه پرینتر SELPHY کانن

پرینتر کانن مدل SELPHY CP1300
پرینتر کانن مدل SELPHY CP1300

پرینتر کانن مدل  بی سیم کانن مدل SELPHY CP1300، یکی دیگر از محصولات شرکت کانن است ،. این شرکت همانگونه که میدانید در حوزه ی دستگاه های پرینتر مجهز به فناوری های روز دنیا فعالیت دارد .صفحه ی نمایشگر پرینتر بی سیم کانن مدل SELPHY CP1300، از دسته ی LCD است و ابعاد آن 3.2 اینچی می باشد که میتوانید تمامی اطلاعات چاپ را به کمک آن مشاهده کنید . همانگونه که گفته شد با استفاده از این دستگاه این امکان برایتان وجود دارد تا چند تصویر را بر روی یک برگه کاغذ چاپ‌ کنید . اینکه تصویر مد نظر شما در تلفن همراه یا دوربین عکاسی شما ذخیره شده باشد هیچ ایرادی ندارد زیرا این امکان برایتان وجود دارد تا با متصل کردن پرینتر خود به وای فای یا پورت USB به راحتی برای چاپ آن میتوان اقدام کرد . 

 

ویژگیهای فنی پرینتر کانن SELPHY CP

پرینتر کانن مدل SELPHY CP1300
پرینتر کانن مدل SELPHY CP1300

دستگاه پرینتر کانن SELPHY CP1300، در ابعاد و اندازه ای حدود 64x137x180 میلی متر و وزن 900 گرم ساخته شده است  به عنوان یکی از بهترین پرینتر های چاپ حرارتی توسط شرکت کانن عرضه شده است . از این پرینتر در خانه ، محل کار ، مسافرت نیز میتوانید استفاده نمایید . 

رزولوشن موجود در این پرینتر، 300×300 (dpi) است و قدرت  پردازش بالای تصاویر را دارد که از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های این دستگاه به شمار می رود .  با استفاده از  این پرینتر می توان برچسب هایی را بر روی تصاویر قرار داد و آنها را نیز به کارت پستال تبدیل کرد . پرینتر بی سیم کانن مدل SELPHY CP1300، دارای باطری لیتیوم است و بدون اتصال سیم هم این امکان برایش وجود دارد  تا خدمات چاپ رنگی را انجام دهد . 

این محصول شامل پورت USB است، پس می توان فلش شامل تصاویر را به پرینتر متصل کرد و پس از قرار دادن اصلاحات را بر تصاویر تبدیل نمود و آنها را وارد مرحله ی چاپ کرد . 

 

وجود نمایشگر بر روی این دستگاه چه کمکی به کاربران میکند ؟ 

 

با استفاده از نمایشگری که در بالای دستگاه پرینتر بی سیم کانن مدل SELPHY CP1300، قرار گرفته شده می توانید مراحل چاپ کردن را به طور کامل در دست بگیرید و اطلاعاتی که به آنها نیاز دارید را به راحتی مشاهده کنید . امکان پشتیبانی از کارت حافظه از دیگر  مزایای پرینتر بی سیم کانن مدل SELPHY CP1300، است ، پس  این دستگاه امکان  چاپ تصاویر ذخیره شده در کارت حافظه را دارد ضمنا این دستگاه با استفاده از تکنولوژی Canon print app این امکان را برای شما فراهم کرده  است تا  تصاویر قرار گرفته شده ی خود را در شبکه های اجتماعی نیز به چاپ رسانید .

 

تکنولوژی های بکار رفته در دستگاه پرینتر کانن CP1300 چه کمکی به شما خواهند کرد ؟

 

این دستگاه  قابلیت چاپ مستقیم و بدون حاشیه نیژ دارد . مقصود از چاپ مستقیم یعنی چاپ تصاویر به صورت مستقیم از iphone و ipad است با استفاده از تکنولوژی Airprint انجام می شود .  این دستگاه از سوی  تصعید رنگ ظرف در مدت زمان 47 ثانیه عکس شما را چاپ می کند به همین علت از این دستگاه به عنوان یک چاپگر حرارتی یاد می شود .

توجه داشته باشید که ظرفیت سینی ورودی پرینتر بی سیم کانن مدل SELPHY CP1300 تقریبا امکان ذخیره ی 18 برگه کاغذ را دارد  و تصاویر را در اندازه ی  15×10 چاپ می کند. در اخر اشاره خواهیم کرد که به علت وجود فناوری Day-Sub، تصاویری  که از سوی این پرینتر  چاپ می شوند تا 100 سال دوام دارند و در برابر آب نیز مقاوم هستند .

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *