سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

اسکنر حرفه‌ای کانن مدل imageFORMULA DR-F120

canon imageformula dr-f120 document scanner

اسکنر حرفه‌ای کانن مدل imageFORMULA DR-F120

 

شرکت کانن تا به امروز اسکنر‌های بسیار زیادی را در انواع مدل‌های مختلف تولید و به مشتریان خود عرضه کرده است یکی ازین مدل ها اسکنر حرفه‌ای کانن مدل imageFORMULA DR-F120 میباشد. اسکنر‌ها از ملزومات هر اداره و سازمان می‌باشند. که از طریق آن‌ها می‌توان فایل‌های بسیار با کیفیتی از اسناد و مدارک متون و تصاویر مد نظر تهیه کرده و آن‌ها را مورد استفاده قرار داد. دلیل محبوبیت اسکنر‌های کانن کیفیت ساختاری و عملکردی آن‌ها بوده. و تا به امروز بازخورد بسیار مثبتی از کاربران دریافت شده است. به عنوان یکی از مدل‌های پرکاربرد و مورد استفاده عموم می‌توان به اسکنر حرفه‌ای کانن مدل imageFORMULA DR-F120 اشاره کرد. این دستگاه یکی از مدل‌های پرفروش کانن به حساب می‌آید. در ادامه به بررسی ویژگی‌های ساختاری و ظاهری این اسکنر می‌پردازیم.

 

مشخصات کلی:

اسکنر حرفه‌ای اسناد کانن مدل imageFORMULA DR-F120
اسکنر حرفه‌ای اسناد کانن مدلimageFORMULA DR-F120

ابعاد اسکنر حرفه‌ای کانن مدل imageFORMULA DR-F120 حدود 495x335x201 میلی‌متر و وزن آن حدود 4.6کیلوگرم می‌باشد. اگرچه وزن این اسکنر کانن به نسبت مدل‌های دیگر مقداری بالا می‌باشد، ولی از ابعاد مناسب و متوسطی برخوردار است. در نتیجه فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. سایز اسکن در این مدل A4 می‌باشد. رزولوشن اپتیکال این اسکنر 1200 dpi dpi بوده که کیفیت مطلوبی به حساب می‌آید. سرعت هر اسکن رنگی در این دستگاه حدود ۳ ثانیه و اسکن سیاه و سفید حدود ۲ ثانیه می‌باشد. ورودی اسکن این دستگاه به صورت حداقل عرض: 51 میلی‌متر حداکثر عرض: 216 حداقل طول: 89 میلی‌مترمیلی‌متر حداکثر طول: 1000 میلی‌متر است. همچنین دستگاه قابلیت اسکن دورو را نیز دارد.

ظرفیت سینه برگه در این مدل ۵۰ عدد می‌باشد. تعداد اسکن روزانه برای این دستگاه در حدود ۱۰۰۰ عدد توصیه شده است. اتصال به کامپیوتر نیز از طریق پورت USB 2.0 انجام می‌شود. این دستگاه می‌تواند اسکن مدارکی تا حداکثر طول ۱۰۰۰ میلیمتر را انجام دهد. همچنین قابلیت صاف کردن مدارک کج و تا شده نیز یکی از قابلیت‌های این اسکنر می‌باشد. علاوه بر آن در هنگام اسکن می‌توانید تشخیص رنگ اتوماتیک و حذف سایه را نیز انجام دهید. در ادامه به بررسی تخصصی ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل می‌پردازیم.

 

ظاهر:

اسکنر حرفه‌ای اسناد کانن مدل imageFORMULA DR-F120
اسکنر حرفه‌ای کانن مدلimageFORMULA DR-F120

به طور کلی ابعاد این دستگاه بالا نمی‌باشد و می‌توانید به راحتی آن را در فضای کمی بر روی میز خود و یا هر جای دیگری قرار دهید. با وجود adf موجود در این مدل، دستگاه ظاهری تقریباً تخت دارد و طراحی آن شبیه به اسکنر‌های تخت می‌باشد. رنگ اسکنر حرفه‌ای کانن مدل imageFORMULA DR-F120 مانند اکثر اسکنر‌های کانن مشکی و بدن از جنس پلاستیک مقاوم می‌باشد. در بخش جلویی این دستگاه چند دکمه برای انجام عملیات‌های اسکن روشن و خاموش کردن دستگاه وجود دارد. به طور کلی می‌توان گفت این اسکنر به صورت جمع و جور و در ابعاد پایین طراحی شده است.

 

ویژگی‌ها:

اسکنر حرفه‌ای اسناد کانن مدل imageFORMULA DR-F120
اسکنر حرفه‌ای کانن مدلimageFORMULA DR-F120

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اسکنر حرفه‌ای کانن مدل imageFORMULA DR-F120  قابلیت چند اسکن به طور همزمان می‌باشد. adf موجود در اسکنر،  این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با قرار دادن چند تصویر بر روی هم به صورت همزمان عملیات اسکن را انجام دهید. با وجود این قابلیت، سرعت هر اسکن بسیار بالا رفته و می‌توانید در دقیقه تعداد بیشتری اسکن را نسبت اسکنر‌های تخت انجام دهید. هر اسکن حدود ۲ الی ۳ ثانیه به طول می‌انجامد و به طور کلی می‌توانید در هر دقیقه حدود ۲۰ تا ۳۵ اسکن را با این دستگاه انجام دهید.

برخلاف برخی مدل‌های adf، اسکنر حرفه‌ای کانن مدل imageFORMULA DR-F120 رزولوشن اپتیکال بالایی را نیز دارد. این رزولوشن برای اسکن‌های رنگی و سیاه و سفید چیزی در حدود 1200dpi بوده که میزانی نسبتاً بالا به حساب می‌آید. در نتیجه علاوه بر سرعت بالا وضوح و کیفیت تصویر نیز بالا خواهد بود. آنالیز هر تصویر برای اسکن با دقت به جزئیات بسیاری انجام می‌شود. در نتیجه با وجود این دستگاه هم سرعت بالایی در انجام اسکن و هم کیفیت بالایی را در اختیار خواهید داشت. به طور معمول این دو ویژگی در کمتر دستگاه اسکنری همراه با هم وجود دارند.

ادامه

همچنین به طور معمول می‌توانید روزانه تا حدود ۱۰۰۰ اسکن را با این دستگاه انجام دهید. و از کیفیت و سرعت آن به طور کامل بهره‌مند شوید. علاوه بر سرعت و دقت بسیار بالای این مدل، دستگاه دارای قابلیت صاف کردن اسناد تاخورده و کج شده و همچنین حذف نویز و سایه‌های اضافی می‌باشد. در نتیجه درصورتی‌که مدارک یا متون قدیمی را اسکن می‌کنید. با وجود این دستگاه خیالتان از بابت کیفیت فایل دریافتی راحت خواهد بود. فیلتر Noise Removal نویز‌های اضافی هر تصویر را از بین می‌برد.

در هنگام اسکن این دستگاه دقت بالایی در کم و زیاد کردن رنگ‌های تصاویر و متون داشته و می‌تواند تا حد بسیار زیادی پاسخگوی نیاز‌های شما در اسکن هر تصویری باشد. درگاه ارتباطی اسکنر حرفه‌ای کانن مدل imageFORMULA DR-F120 از طریق usb می‌باشد و می‌توانید از این طریق آن را به سیستم عامل خود متصل کنید. تا فایل‌های اسکن شده به طور کامل در اختیار شما قرار بگیرند.

قیمت
اسکنر حرفه‌ای اسناد کانن مدل imageFORMULA DR-F120
اسکنر حرفه‌ای اسناد کانن مدلimageFORMULA DR-F120

به احتمال زیاد قیمت یک اسکنر یکی از فاکتور‌های مهم شما برای خرید آن به حساب می‌آید. شرکت کانن همیشه با وجود کیفیت بسیار بالایی که به کاربران خود ارائه داده، قیمت مناسب و منصفانه‌ای را برای دستگاه‌های خود در نظر گرفته است. این دستگاه جزو دستگاه‌هایی با قیمت متوسط و معمولی می‌باشد. با توجه به سرعت و کیفیت بالای اسکن که این دستگاه به کاربران ارائه می‌دهد، میتوان گفت ارزش خرید بالا در برابر قیمت، یکی دیگر از ویژگی‌های اسکنر حرفه‌ای کانن مدل imageFORMULA DR-F120 به شمار می‌آید.

تنظیمات

در انتها به عنوان یک ویژگی دیگر، باید رابط کاربری بسیار ساده و قابل فهم این دستگاه اشاره کنیم. در جلوی دستگاه چند دکمه برای انجام تنظیمات وجود دارد. از طریق این دکمه‌ها شما می‌توانید دستگاه را خاموش و روشن کنید .و همچنین نوع و تعداد اسکن را مشخص کرده و عملیات اسکن را انجام دهید. کار با این دستگاه مانند دیگر مدل‌های کانن سخت و تخصصی نمی‌باشد. و شما می‌توانید با فشردن چند دکمه عملیات مورد نظر خود را به بهترین شکل انجام دهید.

سخن پایانی

اسکنر حرفه‌ای اسناد کانن مدل imageFORMULA DR-F120
اسکنر حرفه‌ای اسناد کانن مدلimageFORMULA DR-F120

اسکنر حرفه‌ای کانن مدل imageFORMULA DR-F120 به دلیل سرعت بالا، کیفیت و دقت در اسکن، ابعاد متوسط و ظاهری زیبا .و همچنین قیمت مناسب، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده .و همیشه جزو یکی از پر‌ فروش‌ترین مدل‌های اسکنر‌های کانن بوده است. در صورت تمایل می‌توانید این اسکنر با کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت و به صورت کاملاً اورجینال به همراه ضمانت‌نامه معتبر نمایندگی کانن از فروشگاه ما خریداری کنید. و مورد استفاده خود قرار دهید. ضمانت‌نامه این محصول تحت نظر نمایندگی تعمیر اسکنر کانن می‌باشد .و در صورت بروز هرگونه خرابی و مشکل در دستگاه شما، می‌توانید به راحتی با برقراری ارتباط با نمایندگی دستگاه خود را به کارشناسان مجرب مجموعه سپرده تا به صورت تخصصی و با مناسب ترین قیمت تعمیر شود.

 

تشکر بابت وقتی که برای مطالعه این مطلب اختصاص دادید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *