سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

دوربین دیجیتال کانن مدل  EOS 6D

دوربین دیجیتال کانن مدل  EOS 6D

معرفی دوربین دیجیتال کانن مدل  EOS 6D 

 

شرکت کانن، به تازگی  دوربین دیجیتال  EOS 6D را برای یک کارکرد مناسب و انواع کاربری ها روانه بازارهای فروش کرده است. این دوربین ابعاد جمع و جور دارد و با استفاده از یک سنسور 26.2 مگاپیکسلی CMOS، پردازنده عکس DIGIC 7 و ایزوی وسیعی در اختیار شما قرار میدهد و این امکان را به شما میدهد تا در شرایط کم نور نیز تصاویر حیرت انگیزی را به ثبت رسانید. دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 6D همچنین شامل یک منظره یاب نوری می باشد که با استفاده از آن می توانید فوکوس 45 نقطه روی تصاویر خود داشته باشید. کیفیت فیلمبرداری FULL HD و سرعت عکاسی پی در پی 6.5 فریم بر ثانیه از دیگر قابلیت این دوربین منحصر بفرد است. همچنین توجه داشته باشید که این دوربین توانایی اتصال بی سیم از طریق wifi, NFC و Bluetooth را نیز دارد. دوربین کانن مدل EOS 6D در مقایسه با مدل قبلی خود بسیار پیشرفته تر طراحی شده است ما در نمایندگی کانن سعی داریم تا اطلاعات بیشتری در خصوص این دوربین در اختیارتان قرار دهیم.

دوربین دیجیتال کانن مدل  EOS 6D
دوربین دیجیتال کانن مدل  EOS 6D

جنس بدنه و مدل سازی دوربین کانن EOS 6D 

 

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 6D دارای وزن تقریبا 680 گرمی است یکی از سبک ترین دوربین های سری DSLR به شمار می رود. همچنین اندازه 75×111×144 میلی متری این دوربین سبب شده تا شما بتوانید به راحتی این دوربین را در هر مکانی همراه خود داشته باشید. جنس بدنه دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 6D  از آلیاژ آلومینیوم و پلی کربنات می باشد به همین علت در کنار زیبایی خاصی که دارد شامل استحکام و مقاومت بسیاری می باشد. 

 

صفحه نمایشگر و چشمی EOS 6D  

دوربین کانن  EOS 6D
دوربین کانن EOS 6D

وجود صفحه نمایش Vari-angle یکی از عالی ترین مزیت های این دوربین در برابر  مدل های پیشین است که قابلیت فیلمبرداری و تصویربرداری  در هر شرایطی و زاویه ای را برای کاربران فراهم می کند. نمایشگر دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 6D  از نوع TFT LCD و شامل 1,040,000 نقطه است که برای نشان دادن  روشن و شفاف عکس مطلوب می باشد. علاوه‌بر صفحه نمایش نیز برخی دکمه کنترل کننده تعبیه شده است که شما میتوانید با استفاده از این دکمه ها نسبت به  تنظیمات دوربین اقدام کنید.

 

پردازنده تصویر  دوربین کانن مدل EOS6D

 

شاید بتوان مهمترین تفاوت در دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 6D  و مدل قبلی آن را در نوع پردازشگرهای تصاویر آنها دانست. در دوربین دیجیتال کانن مدل Canon EOS 6D وارون مدل پیشین از پردازنده DIGIC 7 استفاده شده است. بدین ترتیب کاربران از  سرعت و کیفیت بهتری در زمان ثبت تصاویر برخوردار خواهند بود. این پردازنده با طیف وسیعی از ایزو 100 تا 40000 برای تصاویر و فیلم امکان داشتن عملکرد شارپ و با دقت جزئیات را حتی در مکان های کم نور ارائه می دهد.

 

عکاسی پی درپی با سرعت و بدون مکث 

دوربین کانن  EOS 6D
دوربین کانن EOS 6D

با دوربین عکاسی کانن EOS 6D هیچ لحظه ای را از دست نخواهید داد این دوربین  با سرعت 6.5 فریم بر ثانیه قابلیت عکاسی پیاپی با کاربری مداوم و بدون معطلی را به شما ارائه می دهد. بدین ترتیب با این دوربین می توانید هر سوژه ای را مانند یک ورزشکار دونده و سریع یا یک پرنده متحرک در مناسب ترین لحظه شکار کنید.

 

ضبط ویدئو با کیفیت FULL HD

 

در کنار تمام قابلیت های منحصر به فردی که دوربین کانن EOS 6d دارد،  میتوان از این دوربین برای ثبت لحظات فیلم برداری استفاده کرد زیرا این محصول از کیفیت FULL HD برخوردار است و علاوه بر آن امکان ضبط فیلم هایی با کیفیت های متنوع و بیشترین سرعت یعنی  60 فریم بر ثانیه را نیز دارد که این قابلیت را در اختیاران کاربران قرار میدهد تا با هر کیفیتی نسبت به ضبط ویدئو خود اقدام نمایند. 

 

قابلیت اتوفوکوس دوربین کانن مدلEOS6D

 

دوربین  EOS 6D شامل یک سیستم فوکوس 45 نقطه ای می باشد که این امکان را به شما می دهد تا به سرعت سوژه ها در فریم ردیابی نمایید و همچنین کاربری روشنایی کم تا EV-3 آن را برای استفاده در نور کمتر بسیار مطلوب می کند. ویزور هوشمند به شما امکان نمایش دقیق آنچه را که در لنز مشاهده میکنید می دهد. همچنین به شما این قابلیت را در اختیار شما می‌گذارد تا اطلاعات سریع مانند تنظیمات دوربین را به سرعت و بدون در نظر گرفتن موقعیت تغییر دهید. دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 6D شامل 5 نوع حالت انتخاب موقعیت اتوفوکوس برای چندین منطقه متفاوت AF می باشد که میتوان در شرایط متفاوت از آن ها استفاده کرد.

 

توانایی تشخیص فاز 

 

دوربین دیجیتال کانن 6D از توانایی  پیشرفته Dual pixel CMOS AF برخوردار می باشد. شامل دو فتودیود برای هر پیکسل است که دارای توانایی تشخیص چهره نیز  می باشد. Dual pixel CMOS امکان فوکوس خودکار پیاپی، دسترسی اتوفوکوس برای عکس های ثابت شارپ و فوکوس دقیق در فیلم حتی درFull HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه را  برای شما فراهم می کند.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *