سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

نمایندگی اصلی کانن

نمایندگی اصلی کانن

کانن به عنوان یکی از برجسته‌ترین برندهای بین المللی، خدمات مفید و پربازده خود را در نمایندگی اصلی کانن، به صورت گسترده در اروپا، آمریکا، خاورمیانه و کشور های دیگر دنیا ارائه می‌دهد. همچنین این شرکت وبسایت هایی را به زبان های گوناگون طراحی کرده تا مشریان خود را علاوه بر مراجعه حضوری به نمایندگی اصلی کانن، به صورت آنلاین و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به کالا و خدمات کانن وصل کند.

کشور ما نیز یکی از مصرف کنندگان پرطرفدار محصولات کانن است. همین موضوع سبب افتتاح نمایندگی رسمی کانن در ایران شده است. نمایندگی دوربین کانن در ایران یکی از موفق ترین نمایندگی های فروش محصولات این برند خارجی در کشور است. این مرکز محصولات کانن و قطعات اصلی آن‌ها را همراه با لوازم جانبی به کشور وارد کرده و به مصرف کننده می‌رساند. به همین علت قیمت محصولات در این نمایندگی، نسبت به فروشگاه های دیگر عرضه کننده این نوع محصولات، کمتر است. ضمنا این نمایندگی جهت رفاه حال مشتریان گرامی، محصولات برند های دیگر همچون سونی، لنوو، پاناسونیک و.. را به فروش می‌رساند.

در نمایندگی اصلی کانن چه محصولاتی به فروش می‌رسند؟

با ورود به سایت نمایندگی کانن در جریان شرح کاملی از خدمات ارائه شده در این مرکز قرار می‌گیرید. ضمنا با ورود به صفحه محصولات کانن، می‌توانید مشخصات دقیق محصولات این برند را مطالعه کنید. بعد از مطالعه مشخصات، برای خربد حضوری یا مجازی محصول مورد نظر خود اقدام کنید.

به‌صورت کلی، بخش محصولات کانن به‌صورت متمایز هرکدام از محصولات این شرکت شامل دستگاه اسکنر، دستگاه پرینتر، دوربین عکاسی و فیلمبرداری، دستگاه فتوکپی و… را شامل می‌شود. همانطور که گفته شد که با کلیک بر روی هرکدام از محصولات می‌توانید مدل های متفاوت هرکدام از آن‌ها را مشاهده کنید. ضمنا با کلیک بر روی هر کادر محصول، به اطلاعات فنی، ویژگی های ظاهری و نقاط ضعف و قوت هر محصول به همراه عکس های آن دسترسی پیدا خواهید کرد.

خدمات قابل ارائه در نمایندگی اصلی کانن

در نمایندگی اصلی کانن، کلیه خدماتی که مشتریان این برند لازم دارند، ارائه خواهد شد. خدمات اصلی این نمایندگی به سه بخش فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش تقسیم می‌شود. در ادامه به توضیح کوتاهی برای هریک از آن‌ها می‌پردازیم.

نمایندگی اصلی کانن
نمایندگی اصلی کانن

فروش

در نمایندگی اصلی کانن، فروش محصولات این برند به‌صورت کاملا تخصصی و اورجینال صورت می‌گیرد. کارشناسان ما صبر و حوصله تمام، در خدمت شما مشتریان گرامی هستند. همه سوالات خود را از آن‌ها بپرسید و بهترین راهنمایی را دریافت کنید. ضمنا در نمایندگی اصلی کانن می‌توانید با محصول مدنظر خود کار کرده و همه جوانب آن را از نزدیک مشاهده کنید.

تعمیرات

در نمایندگی اصلی کانن، تکنسین های قدرتمند و حرفه‌ای وجود دارند. کلیه خدمات تعمیرات توسط این افراد به صورت صحیح و اصولی انجام می‌شود. بعد از تحویل محصول به کارشناسان مربوطه، اطلاعات صاحب محصول و محصول به صورت امن ثبت می‌شود. توضیحات کامل به مشتری داده شده و درنهایت بعد از تایید صاحب کالا، مراحل تعمیرات شروع می‌شود. لازم به ذکر است کلیه اطلاعات مشتریان به صورت امن نگهداری شده و مسئولیت آن به عهده نمایندگی اصلی کانن است.

نمایندگی اصلی کانن
نمایندگی اصلی کانن

خدمات پس از فروش

کلیه محصولات قابل فروش در این نمایندگی، شامل خدمات پس از فروش می‌شوند. بعد از خرید هر محصول، خیالتان بابت هرگونه مشکل و ایرادی راحت است. در صورت وجود مشکلات احتمالی، به کارشناسان مربوطه مراجعه کنید. ضمنا در صورت عدم زمان کافی، می‌توانید به قسمت تماس باما سایت ایران کانن مراجعه کرده و با شماره های درج شده در آن قسمت تماس حاصل کنید.

دوربین عکاسی کانن

شرکت کانن سال ها تجربه مفید در طراحی و تولید با کیفیت‌ترین دوربین های عکاسی دنیا دارد. لنز های موجود  در دوربین های عکسبرداری برند کانن، کاربرد زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب شده تا این دوربین‌ها به یکی از محبوب‌ترین و با کیفیت‌ترین دوربین های جهان تبدیل شود، متناسب بودن لنزها با دوربین‌های کانن است. دوربین‌های عکاسی کانن از سال۱۹۸۷میلادی تا به الان سابقه فعالیت دارند.

یک دوربین عکاسی باکیفیت همچون کانن می‌تواند زیباترین لحظات را در طول زندگی شما ثبت کنند. اگر قصد شروع عکاسی به صورت حرفه‌ای را دارید، دوربین های عکاسی کانن بهترین گزینه هستند. برند کانن تلاش کرده برای تمامی افراد مبتدی و حرفه‌ای، دوربین های متناسب با آن‌ها را طراحی و تولید کند. با کمک دوربین‌های این برند می‌توانید تصویر ها را بهتر از پیش، در یادتان ثبت کنید. دوربین‌های عکاسی کانن از بعد ثبت و ضبط تصویر به دو نوع دیجیتال و فیلم تقسیم می‌شوند. دوربین های فیلم می‌توانند تصاویری را ثبت کنند که از راه دستگاهای مکانیزمی خود قابل تنظیم است.

نمایندگی اصلی کانن
نمایندگی اصلی کانن

عوامل موثر در عملکرد دوربین کانن

عواملی همچون سیستم اتوفوکس و عکاسی سریع، همینطور مقدار نویز در دوربین های عکاسی کانن عملکرد خیلی قوی و خوبی دارند. اما متاسفانه در رابطه با تراز سفیدی عملکرد خوبی ندارد. این دوربین ها قیمت بسیار مناسبی دارند. و همه افراد با بودجه مدنظر خود می‌توانند یکی از این دوربین ها بخرند. در برخی از دوربین های عکسبرداری کانن امکان زوم، تغییر نوردهی و تنظیم حساسیت وجود دارد. همینطور می‌توانید در زمان عکاسی، رزولوشن یا همان کیفیت دوربین را کم کرده و به صورت اسلوموشن کار عکاسی را انجام دهید.

دوربین های عکاسی کانن پتانسیل عکاسی با سرعت۱۴ فریم بر ثانیه را دارند. دوربین های عکسبرداری کانن قابلیت های ویژه‌ای دارند. همینطور بر دیواره های آن، یک لنز با فاصله کانونی ثابت قرار گرفته است. در دیواره مقابل هم لنز فیلم برداری و بین آن یک دریچه به نام دیافراگم قرار دارد. دوربین های عکسبرداری از دستگاه تنظیم فاصله و شاتر و نورسنج نیز بهره می‌برند.

در نمایندگی اصلی کانن، کارشناسان ما به صورت بیست و چهار ساعته آماده مشاوره و خدمت‎رسانی به شما برای خرید هرچه بهتر و مفیدتر هستند.

معرفی دوربین‌های فیلم‌برداری کانن

شرکت ژاپنی کانن هرساله بی‌نظیرترین محصولات خود را در زمینه فیلم‌برداری به بازار معرفی می‌کنند. ورود به حیطه ساخت فیلم می‌تواند هم از بعد اقتصادی و هم از بعد تفریحی جالب باشد. برند کانن در محصولات خود از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند. لنزهای فوق‌العاده، زوم بالای حرفه‌ای، بودجه مناسب، داشتن فناوری‌هایی همچون Wi-Fi و nfc و… هر کدام در نوع خود چشم‌نواز بوده و در دوربین های فیلم‌برداری شرکت کانن تعبیه شده است. اغلب محصولات فیلم‌برداری شرکت کانن حسگر cmos دارند. این حسگرها توانایی این را دارند که همه لنزهای حرفه‌ای را ساپورت کنند. می‌توان با به‌کار بردن دوربین‌های کانن انواع کیفیت‌های HD، Full HD و ۴K را تجربه کنید.

لازم به ذکر است که دوربین‌های فیلم‌برداری کانن، لرزش گیر دارند. این ویژگی به شما کمک می‌کند که در شرایط سخت هم بتوانید زیباترین و باکیفیت ترین فیلم‌ها را ثبت کنید. تمامی این فیلم‌ها هنگامی کیفیت فوق‌العاده دارند که یک پردازشگر قدرتمند در دوربین تعبیه شده باشد. محصولات برند کانن، با داشتن جدیدترین پردازشگرهای جهان، برترین تصاویر را برای شما پردازش می‌کند. یکی از قابلیت‌هایی که همه محصولات برند کانن دارند، خوش‌دست بودن و قابل حمل بودن آن ها است. به این علت که همه آن‌ها وزن کم، ابعاد متناسب و بدنه با جنس عالی و‌ مرغوب دارند.

نمایندگی اصلی کانن
نمایندگی اصلی کانن

تفاوت نمایندگی اصلی کانن با نمایندگی‌های دیگر

نمایندگی اصلی کانن به علت همکاری با حرفه‌ای‌ترین کارشناسان و تکنسین ها و به‌کارگیری جدیدترین تجهیزات، می‌تواند یک مکان امن و مناسب برای دستگاه‌های شما باشد. می‌توانید با مراجعه به نمایندگی اصلی کانن،حرفه‌ای ترین سرویس‌های مرتبط با دستگاه خود ازجمله عیب‌یابی، بررسی عملکرد، تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، تست کیفیت دستگاه و … را دریافت کنید. همه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی کانن، گارانتی و ضمانت معتبر دارد. بنابراین امکان پیگیری سریع و بی‌دردسر برای شما مشتریان محترم وجود دارد. احترام به مشتری، به‌کار گیری دانش روز در زمینه عیب‌یابی تخصصی، تعمیرات حرفه‌ای، سرعت عمل و دقت در تعمیرات، استفاده از تجهیزات مدرن و… باعث شده تا این نمایندگی، به بالاترین سطح کیفی خدمات دست پیدا کند.

تعمیرات نمایندگی اصلی کانن در محل

با اختصاص سرویس تعمیرات کانن در محل در نمایندگی اصلی کانن، این امکان فراهم شده تا خدمات مورد نیاز جهت تعمیر محصولات این برند در محل انجام گیرد و هیچ‌گونه نیازی به حمل و نقل آن‌ها نباشد. برای استفاده از این سرویس، تنها کافی است از طریق راه های ارتباطی ثبت شده در وبسایت ما تماس بگیرید. سپس درخواست خود را مبنی بر تعمیر محصولات کانن در محل ثبت کنید.

بلافاصله پس از تماس شما، تکنسین های ما با انجام هماهنگی های لازم توسط کارشناس مربوطه، در محل مورد نظر حاضر شده و تعمیرات را شروع می‌کنند. سرویس های ارائه شده توسط نمایندگی اصلی کانن همواره در جهت جلب رضایت شما است.

شرکت کانن در دنیا

با ورود گوشی های هوشمند با قابلیت بالای عکاسی در دهه گذشته، فروش دوربین های عکاسی در سطح جهان کاهش چشمگیری داشت؛ اما ولی فروش دوربین کانن بر خلاف برند های دیگر، افزایش پیدا کرده و سبب شگفتی و تعجب همه شده است. در گزارش‌های رسمی انتشار داده شده، برند کانن در سال ۲۰۱۶ موفق به ثبت ۳۶۶۵ حق اختراع شده است. ضمنا پس از IBM و سامسونگ توانست رتبه سوم را به خود اختصاص دهد. نکته جالب و قابل توجه این است که گوگل، اینتل، ال‌جی و مایکروسافت به ترتیب در رتبه های بعد از کانن قرار گرفته‌اند.

شرکت اپل هم با ثبت بیش از ۲۰۰۰ حق اختراع در رتبه یازدهم قرار گرفته است. Seymour Leibman یکی از مدیران ارشد و معاون امور اجرایی کمپانی کانن در ایالات متحده این دستاورد را بسیار قوی و موفقیت‌آمیز دانست. وی در مورد آن گفت: «یکی از مهم‌ترین اقداماتی که یک کمپانی خلاق و نوآور برای ساخت محصولی کاربرپسند باید انجام دهد، سیر پروسه تحقیق و گسترش است. ثبت بیش از ۳۶۰۰ حق اختراع تنها در یک سال و فقط در خاک آمریکا، بیان کننده این است که کانن یک برنامه بلندمدت برای گسترش و ساخت محصولات جذاب و کارآمد در سال های آینده دارد. ثبت حق اختراع نخستین قدم محکم در این مسیر است.»

جالب است بدانید که برند کانن برای ۳۱‌مین سال متوالی است که در میان ۵ شرکت برتر از حیث تعداد حق اختراع‌های ثبت شده قرار می‌گیرد. همچنین ۱۲ سال است که این شرکت، بیش از هر کمپانی ژاپنی دیگر در خاک آمریکا حق اختراع ثبت کرده است. این روز ها به آسانی می‌توان ادعا کرد که شرکت کانن نسبت به رقیبان خود دارای برتری خاصی است. و همچنین در رتبه اول جهانی قرار دارد.

نمایندگی اصلی کانن
نمایندگی اصلی کانن

سخن آخر

در این مقاله کلیه توضیحات مرتبط با نمایندگی اصلی کانن را شرح دادیم. با توجه به محبوبیت برند کانن، مشتریان این برند همواره در حال افزایش هستند و خدمت رسانی به آن‌ها در الویت اول است. مشتریان گرامی ضمن امکان مراجعه به نمایندگی اصلی کانن، می‌توانید با با استفاده از درگاه‌های ارتباطی ثبت شده در قسمت تماس با ما سایت، در طول به صورت بیست و چهار ساعته با کارشناسان نمایندگی کانن در تماس باشید. کارشناسان مجموعه علاوه‌بر ارائه مشاوره های تخصصی راجع‌به کاربرد، شیوه استفاده و نگهداری از محصولات، ارائه قیمت همه محصولات و رفع مشکلات احتمالی مشتری می پردازند.

افتخار ما این است که با خدمت رسانی بیست و چهار ساعته به شما، سبب برقراری رفاه و آسایش همیشگی شویم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *