سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

نمایندگی تعمیر پرینتر جوهر افشان کانن

نمایندگی تعمیر پرینتر جوهر افشان کانن

نمایندگی تعمیر پرینتر جوهر افشان کانن

Canon یکی از پرچمداران تولید دستگاه‌های اداری می‌باشد. این شرکت تا به امروز با کیفیت بالای دستگاه‌های خود، تواسته جایگاه ویژه‌ای را میان کاربران به دست بیاورد و تعداد زیادی از کاربران را به خود اختصاص دهید. یکی از معروف‌ترین دستگاه‌های این شرکت، پرینتر جوهر افشان می‌باشد. این نوع جزو اولین مدل‌های پرینتر به شمار می‌آید که در بازار عرضه شد. امروزه پرینتر‌های لیزری گاهاً جای پرینتر‌های جوهر افشان را گرفته‌اند. ولی با این حساب این دستگاه‌ها هنوز هم کاربران مخصوص خود را دارند. پرینتر جوهر افشان کانن همچنان از خدمات پس از فروش ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. با اینکه بیشتر کاربران این پرینتر‌ها را سال‌ها قبل خریداری کرده‌اند، ولی با این وجود همچنان نمایندگی تعمیر پرینتر جوهر افشان کانن فعال می‌باشد. این نمایندگی خدمات تخصصی تعمیراتی ویژه‌ای را به کاربران خود ارائه می‌دهد. در صورتی که پرینتر شما با خرابی روبرو شود، می‌توانید به راحتی به نمایندگی تعمیر پرینتر جوهر افشان مراجعه کرده و تعمیر پرینتر خود را به آنجا بسپارید. در این مقاله قصد داریم به بررسی نحوه عملکرد، انواع خرابی‌های رایج و همچنین مزیت‌های مراجعه به نمایندگی تعمیر پرینتر جوهر افشان کانن بپردازیم.
با ما همراه باشید …

بخش‌های مختلف پرینتر جوهر افشان کانن:

 پرینتر جوهر افشان کانن
پرینتر جوهر افشان کانن

جوهر:

پرینتر‌های جوهر افشان همانطورکه از نامشان پیداست، با جوهر کار می‌کنند. این جوهر‌های مخصوص برای عملیات چاپ تنظیم و مورد استفاده قرار می‌گیرند. جوهر‌های پرینتر در چهار رنگ اصلی مشکی، ابی، قرمز و زرد در بازار عرضه می‌شوند. برای دستگاه‌های رنگی از رنگ‌های مختلف و برای دستگاه‌های سیاه سفید از رنگ مشکی در چاپ استفاده می‌شود.برای خرید این جوهر ها به نمایندگی تعمیر پرینتر جوهر افشان کانن تماس بگیرید.

کارتریج:

در پرینتر جوهر افشان بخشی به نام کارتریج وجود دارد. وظیفه کارتریج ذخیره و تنظیم میزان جوهر مورد نیاز برای هر چاپ می‌باشد. کارتریج دارای مخازنی برای قرارگیری جوهر می‌باشد و جوهر‌ها هریک باید در جای خود درون آن قرار بگیرند. لازم به ذکر است که کارتریج در دو نوع یک بار مصرف و دائمی می‌باشد. کارتریج دائمی باید بعد از اتمام جوهر‌ها دوباره شارژ شود و کارتریج یکبار مصرف بعد از اتمام به طور کلی عوض شده و یک کارتریج جدید در دستگاه تعبیه می‌شود. گاهی ممکن است جوهر درون کارتریج خشک شود. این مورد در شرایطی رخ می‌دهد که به مدت طولانی از دستگاه استفاده نکرده باشید. در نهایت خروجی چاپ برگه‌ای سفید و بی‌جوهر می‌باشد. در این شرایط باید کارتریج تعویض شود. در صورتی که کارتریج شما به شارژ و یا تعمیر نیاز داشته باشد، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیر پرینتر جوهر افشان کانن، با بهترین کیفیت کارتریج خود را شارژ و یا در صورت نیاز آن را به کارشناسان مربوطه سپرده تا در سریع‌ترین زمان تعمیر شود.

درام:

درام پرینتر کانن
درام پرینتر کانن

یکی از قطعات مهم در پرینتر‌ها، درام پرینتر می‌باشد. این قطعه وظیفه پردازش و مشخص کردن جایگاه‌های جوهر را بر عهده دارد. ابتدا تصویری به پرینتر داده می‌شود و درام آن را به طور کامل آنالیز می‌کند. سپس درام با ایجاد بار الکتریکی در بخش‌های مختلف کاغذ، باعث چسبیدن جوهر بر روی روی نقاط مختلف می‌شود. در نتیجه به جوهر حرارت داده می‌شود و بر روی کاغذ خشک می‌شود. در صورتی که درام با خرابی مواجه شد، عملیات چاپ با دقت کافی انجام نمی‌شود. در صورت خرابی، با مراجعه به نمایندگی تعمیر پرینتر جوهر افشان کانن، کارشناسان مجرب این مجموعه درام شما را به صورت تخصصی تعمیر و در صورت نیاز آن را برای شما تعویض می‌کنند.

هد:

هد پرینتر کانن
هد پرینتر کانن

همچنین بخشی به نام هد در پرینتر وجود دارد که وظیفه انتقال جوهر را بر عهده دارد. این بخش ساختاری پله‌ای و دندانه‌ای شکل دارد. جوهر مورد نیاز از کارتریج استخراج شده و به هد منتقل می‌شود. هد با عملکرد خود میزان جوهر و محل قرارگیری هر رنگ و میزان آن را تنظیم می‌کند. در نهایت با سازوکار خاصی، جوهر را بر روی کاغذ انتقال می‌دهد. در صورتی که هد خراب شود، عملیات چاپ به درستی انجام نمی‌شود. گاهی به دلیل چاپ‌های مکرر، بخش‌هایی از هد دچار گرفتگی می‌شود و بخشی از جوهر‌ درون دندانه‌های آن گیر می‌کند. در این شرایط به اصطلاح گرفتگی هد دستگاه رخ داده است. در صورتی که چاپ روی کاغذ با دقت انجام نشد یا دارای نوسانات جوهر و پخش شدن آن بر روی تصویر بود، به احتمال زیاد هد دستگاه خراب شده. شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیر پرینتر کانن، اقدام به تعمیر آن نمایید. در نمایندگی معمولاً هد دستگاه شستشو داده می‌شود. سپس کارشناسان روغن کاری و ‌گریس کاری‌های لازم را انجام می‌دهند. در نهایت آنرا تست کرده و در صورتی که نتیجه مطلوبی حاصل شود، دوباره آن را بر روی دستگاه شما نصب می‌کنند.

مین برد:

 مین برد پرینتر جوهر افشان کانن
مین برد پرینتر جوهر افشان کانن

مین برد درواقع هسته اصلی پرینتر جوهر افشان می‌باشد. مین برد وظیفه انتقال دستورات و اطلاعات مورد نظر به بخش‌های مختلف پرینتر را بر عهده دارد. تمامی عملکرد‌های چاپ در پرینتر به این قطعه بستگی دارد و در صورت خرابی آن، باید به نمایندگی تعمیر پرینتر جوهر افشان کانن مراجعه کنید. در آنجا کارشناسان به صورت تخصصی اقدام به تعمیر مین برد می‌نمایند. در صورتی که خرابی بیش از حد باشد و مین برد دیگر قابل تعمیر نباشد، قطعه ای اورجینال جایگزین قطعه معیوب می‌شود. مین برد قطعه‌ای مهم می‌باشد و حتماً باید زیر نظر افراد متخصص تعمیر و تعویض شود.

پاور:

پاور هم یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک پرینتر محسوب می‌شود. پاور وظیفه تقسیم جریان و ولتاژ را بر عهده دارد. این بخش میزان ولتاژ مورد نیاز برای انجام فعالیت‌های هر بخش را تأمین کرده و در اختیار آن بخش می‌گذارد. در واقع اگر پاور با خرابی روبرو شود، پرینتر جوهر افشان روشن نخواهد شد و یا بعد از مدتی روشن شدن، دوباره خاموش می‌شود. در صورتی که پرینتر شما روشن نمی‌شود، احتمال زیاد پاور دستگاه دچار ایراد شده. در نهایت شما باید با مراجعه به نمایندگی کانن اقدام به تعمیر آن نمایید. عموماً پاور‌ها در نمایندگی زیر نظر کارشناسان مجرب به طور کامل تعمیر می‌شوند. ولی اگر به دلیل برخی نوسانات برق شهری پاور به طور کامل بسوزد، آن را با یک پاور اورجینال تعویض خواهند کرد.

 

مزیت‌های مراجعه به نمایندگی:

تا اینجا با اجزای تشکیل دهنده و انواع خرابی‌های رایج پرینتر‌های جوهر افشان آشنا شدیم. در ادامه به بررسی مزیت‌های مراجعه به نمایندگی برای تعمیرات می‌پردازیم.

هزینه‌های پایین:

یکی از مزیت‌های نمایندگی تعمیر پرینتر جوهر افشان کانن نسبت به سایر مراکز فرعی تعمیرات، هزینه‌ای پایین می‌باشد. در صورتی که دستگاه شما خراب شود، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی Canon با پرداخت حداقل هزینه دستگاه خود را به آنجا سپرده تا به صورت تخصصی تعمیر شود. کانن این خدمات را به منظور ارتقای سطح رضایت کاربران خود به آن‌ها ارائه می‌دهد.

تعمیرات تخصصی:

تعمیرات تخصصی پرینتر جوهر افشان کانن
تعمیرات تخصصی پرینتر جوهر افشان کانن

نمایندگی کانن متشکل از کادر مجرب و متخصصی در زمینه تعمیرات پرینتر می‌باشد. در صورتی که با خرابی دستگاه روبرو شدید و به نمایندگی مراجعه کردید، خدمات تعمیرات به طور تخصصی به شما ارائه می‌شوند. کارشناسان مجرب ابتدا شروع به عیب‌یابی تخصصی دستگاه می‌نمایند. سپس با توجه به مشخص شدن قطعات و بخش‌های معیوب، تعمیرات تخصصی را آنجا می‌دهند. سپس بعد از اتمام تعمیرات لازم، هر بخش را به طور کامل تست می‌کنند. در این تست میزان کیفیت عملکرد بخش تعمیر شده مشخص می‌شود. در نهایت در صورتی که هر قطعه و بخش در تست عملکرد مطلوبی داشته باشد، آن را دوباره درون دستگاه جاگذاری کرده و به شما تحویل می‌دهند. از این رو می‌توانید با اعتماد کامل به نمایندگی تعمیر پرینتر جوهر افشان کانن، دستگاه خود را به نمایندگی تحویل دهید و با اطمینان خاطر از بابت کیفیت تعمیرات، دستگاه خود را به طور سالم از نمایندگی تحویل بگیرید.

قطعات اورجینال:

یکی دیگر از مزیت‌های نمایندگی، استفاده از قطعات اورجینال می‌باشد. نمایندگی تعمیر پرینتر جوهر افشان کانن قطعات اورجینال و فابریک شرکت کانن را در اختیار داشته و با آن‌ها اقدام به تعویض قطعات معیوب دستگاه شما می‌نماید. یکی از دغدغه‌های مهم افراد هنگامی که با مسئله تعویض قطعات روبرو می‌شوند همین مورد می‌باشد به همین واسطه کانن قطعات اورجینال تولید خود را در اختیار نمایندگی‌های خود قرار می‌دهد. در نهایت در صورتی که دستگاه شما نیاز به تعویض قطعات داشته باشد، خیالتان از بابت قطعات مصرفی راحت خواهد بود.

تعمیرات در محل:

تعمیرات در محل پرینتر کانن
تعمیرات در محل پرینتر کانن

به عنوان یکی دیگر از مزیت‌های مهم نمایندگی کانن باید به ارائه خدمات تعمیر در محل اشاره کرد. این خدمات به منظور سهولت و آسانی هرچه بیشتر کاربران در روند تعمیرات ارائه می‌شوند. در صورتی که دستگاه شما خراب شود و وقت و حوصله کافی برای مراجعه به نمایندگی را نداشته باشید، نمایندگی تعمیرات کانن می‌تواند در سریع‌ترین زمان کارشناسی جهت تعمیر دستگاه به محل مورد نظر شما اعزام کند. این کارشناس ابتدا عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی را انجام می‌دهد. اما اگر دستگاه به تعمیرات تخصصی‌تر و یا تعویض قطعات نیازمند باشد، آن را به نمایندگی منتقل می‌کند. در نهایت دستگاه شما در نمایندگی به طور کامل تعمیر شده و بعد از چند روز کاری توسط کارشناس در محل مورد نظر شما، به شما تحویل داده می‌شود. می‌توانید بدون داشتن نگرانی و دغدغه از بابت حمل و نقل و تردد‌های خود در سطح شهر، اقدام به تعمیر دستگاه پرینتر خود نمایید.

 

نتیجه‌گیری:

در این مقاله به بررسی بخش‌ها، قطعات و روند عملکرد پرینتر‌های جوهر افشان پرداختیم. نمایندگی تعمیر پرینتر جوهر افشان کانن اینجاست تا در صورت بروز خرابی و مشکلات در دستگاه جوهر افشان شما، خدمات تخصصی تعمیرات را در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه به شما کاربران عزیز ارائه دهد.

 

تشکر از وقتی که برای مطالعه این مطلب اختصاص دادید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *