سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

نمایندگی تعمیر پرینتر لیزری کانن

نمایندگی تعمیر پرینتر لیزری کانن

نمایندگی تعمیر پرینتر لیزری کانن

Canon سال هاست که جزو معروف‌ترین شرکت‌های تولید پرینتر می‌باشد. پرینتر‌های کانن در دو سبک لیزری و جوهر افشان و در مدل‌های مختلف تولید و در بازار عرضه می‌شوند. پرینتر‌های لیزری کانن به دلیل دقت و سرعت بالا، کاربران بیشتری را به خود اختصاص داده و بیشتر مورد استفاده ادارات و سازمان‌ها قرار می‌گیرند. ولی این تنها دلیل معروفیت و محبوبیت پرینتر‌های لیزری نمی‌باشد. نمایندگی تعمیر پرینتر لیزی کانن تمام توان خود را به کار گرفته تا بهترین خدمات تعمیراتی را به کاربران خود ارائه دهد.نمایندگی تعمیر پرینتر لیزری کانن در شعب مختلف واقع در اکثر شهر‌ها و مناطق، بیشترین پوشش دهی را از لحاظ خدمات خود دارا می‌باشد. از این رو در صورتی که از کاربران پرینتر لیزری کانن می‌باشید، با وجود کیفیت بالای آن‌ها، ممکن است گاهی با مشکلات و خرابی‌هایی روبرو شوید. در این صورت می‌توانید با مراجعه به نمایندگی کانن، از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیر پرینتر لیزری کانن بهره‌مند شوید. در این مقاله به انواع خرابی‌های رایج پرینتر‌های لیزری و همچنین مزیت‌های مراجعه به نمایندگی تعمیرات کانن می‌پردازیم.

با ما همراه باشید …

 

خرابی‌های رایج:

خرابی های پرینتر لیزری کانن
خرابی های پرینتر لیزری کانن

همان‌طور که ذکر شد، این پرینتر‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. ولی با این وجود پرینتر‌های لیزری هم مانند هر دستگاه اداری دیگر، ممکن است دچار مشکلات رایجی شوند. در ادامه به بررسی انواع مشکلات رایج پرینتر‌های لیزری می‌پردازیم.

 

مین برد:

مین برد پرینتر لیزری کانن
مین برد پرینتر لیزری کانن

مین برد اصلی‌ترین بخش یک پرینتر Canon می‌باشد. مین برد هسته مرکزی هر پرینتر می‌باشد که کنترل تمام بخش‌های دیگر را برعهده دارد. این بخش تمامی دستورات لازم را دریافت و به بخش‌های مختلف انتقال می‌دهد. در صورتی که اختلالاتی در عملکرد پرینتر شما رخ دهد، ممکن است مین برد شما دچار مشکل شده باشد. همان‌طور که گفتیم مین برد قطعه‌ای اساسی و مهم در پرینتر می‌باشد و باید زیر نظر افراد متخصص و مجرب تعمیر شود.

در صورتی که در نمایندگی تعمیر پرینتر لیزری کانن خرابی مین برد شما تشخیص داده شود، این قطعه زیر نظر کارشناسان نمایندگی تعمیر پرینتر لیزری کانن به طور تخصصی تعمیر می‌شود. همچنین در صورتی که خرابی به حدی باشد که تعمیر امکان‌پذیر نباشد، مین برد اورجینال دیگری با مین برد معیوب شما تعویض می‌شود.

 

لیزر:

در پرینترهای لیزری، اصلی‌ترین بخش در پردازش و چاپ، لیزر پرینتر می‌باشد. لیزر متشکل از برد لیزر و عدسی مخصوص می‌باشد. این بخش وظیفه دریافت و انتقال نور را برعهده دارد. در صورتی که لیزر با مشکل مواجه شود، مشکلاتی در عملیات چاپ ایجاد می‌شود. معمولاً بخش عدسی لیزر دچار مشکل می‌شود.

عدسی وظیفه انتقال و دریافت نور کافی برای هماهنگی با بخش‌های دیگر و در نتیجه پردازش نهایی برای چاپ تصویر بر روی کاغذ را بر عهده دارد. در صورتی که در کیفیت و عملیات چاپ پرینتر لیزری خود مشکل دارید، باید به نمایندگی تعمیر پرینتر لیزری کانن مراجعه کنید. در نمایندگی Canon بخش‌های مختلف لیزر مورد عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی قرار می‌گیرند. به طور معمول با تعویض عدسی، تمامی ایرادت برطرف خواهد شد.

 

درام:

درام پرینتر لیزری کانن
درام پرینتر لیزری کانن

درام نیز یکی دیگر از اصلی‌ترین بخش‌های یک پرینتر به حساب می‌آید. وظیفه درام انتقال تونر مورد نیاز از کارتریج و پیاده‌سازی آن بر روی برگه می‌باشد. کارتریج مخزنی برای مواد مصرفی پرینتر می‌باشد. درون کارتریج موادی به نام تونر قرار میگیرند. تونر ها پودر‌های مخصوصی هستند که در رنگ‌های مختلف برای چاپ‌های سیاه سفید و رنگی در پرینتر‌های لیزری مورد استفاده قرار می‌گیرند. درام تونر مورد نیاز را از کارتریج دریافت می‌کند. سپس با حساسیت بالای خود به نور، تصویر را آنالیز می‌کند. بعد از آن درام به کمک بخش‌های دیگر مانند لیزر، بار‌های الکتریکی را بر روی بخش‌های مختلف برگه ایجاد می‌کند.

در نهایت تونر ذوب شده و بر روی بخش‌های مختلف برگه قرار می‌گیرد و عملیات چاپ انجام می‌شود. با توجه به این توضیحات، قطعاً متوجه شده‌اید که درام نقشی اساسی در چاپ پرینتر‌های لیزری به عهده دارد. در صورتی که چاپ انجام نمی‌شود یا خطوطی بر روی روی کاغذ ایجاد می‌شود، احتمال اینکه درام پرینتر ایراد داشته باشد زیاد می‌باشد. در نمایندگی تعمیر پرینتر لیزری کانن، درام پرینتر شما با دقت زیادی مورد بررسی و تعمیر قرار می‌گیرد. معمولاً مشکلات درام‌ها با پاک‌سازی و تعمیرات جزئی حل خواهد شد.

 

پاور:

پاور پرینتر لیزری کانن
پاور پرینتر لیزری کانن

پاور نقش تقسیم و انتقال ولتاژ و جریان مورد نظر هر بخش از پرینتر کانن را برعهده دارد. در صورتی که به علت نوسانات برق شهری یا موارد دیگر پاور با مشکل روبرو شود، پرینتر روشن نمی‌شود و یا ممکن است بعد از مدتی فعالیت ناگهان خاموش شود. در صورتی که این‌چنین مشکلاتی در پرینتر لیزری شما ایجاد شده، باید به نمایندگی تعمیر پرینتر لیزری کانن مراجعه کنید. گاهی اوقات به دلیل نوسانات بیش از حد برق شهری، پاور پرینتر به طور کامل می‌سوزد و دیگر قابل تعمیر نخواهد بود. در این صورت پاوری اورجینال مطابق با مدل پرینتر لیزری شما با پاور معیوب جایگزین خواهد شد.

پنل:

پنل پرینتر لیزری کانن در واقع بخش نرم‌افزاری آن می‌باشد. این بخش رابط کاربری تقریباً ساده و قابل فهمی را دارد. در نتیجه کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش‌های مختلف، تنظیماتی را بر روی پرینتر خود اعمال کنند. پنل متشکل از بخش‌هایی برای تنظیم نوع چاپ، کیفیت چاپ، میزان مواد مصرفی و… می‌باشد. در صورتی که در پنل خرابی ایجاد شود، تنظیمات و کار با این بخش دچار اختلال خواهد شد.

معمولاً با انجام ریست و یا خاموش و روشن کردن پرینتر، مشکلات مربوط به باگ‌های نرم‌افزاری حل خواهد شد. اگر بخش پنل پرینتر لیزری شما با شکل مواجه شده، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیر پرینتر لیزری کانن دستگاه خود را به کارشناسان مربوطه بسپارید. کارشناسان نرم‌افزار پرینتر کانن اقدام به بررسی مشکلات ایجاد شده و حل آن‌ها می‌نمایند.

 

بلید:

بلید پرینتر لیزری کانن
بلید پرینتر لیزری کانن

بلید وظیفه پاک کردن تونر‌های باقی مانده بر روی درام را بر عهده دارد. بعد از هر چاپ، مقداری تنور ذوب شده بر روی درام باقی خواهد ماند. اگر بلید با مشکل روبرو شود، تونر‌های اضافی از سطح درام به خوبی پاک نخواهند شد. در نتیجه این تونر‌ها در عملکرد درام اختلال ایجاد می‌کنند. در این شرایط ممکن است چاپ‌هایی سفید، کم رنگ و یا همراه با خطوطی در هم بر روی کاغذ انجام شود. بعد از عیب‌یابی‌های تخصصی، در صورتی که خرابی بلید در چاپ اختلال ایجاد کرده باشد، آن را تعویض می‌کنند.

 

همچنین لازم به ذکر است که خدمات شارژ کارتریج در نمایندگی تعمیرات کانن به صورت تخصصی ارائه می‌شود.

 

چرا نمایندگی کانن:

نمایندگی تعمیر پرینتر لیزری کانن
نمایندگی تعمیر پرینتر لیزری کانن

نمایندگی تعمیرات کانن دارای مزیت‌هایی می‌باشد که احتمالاً مجموع آن‌ها را در هیچ مرکز تعمیراتی فرعی پیدا نخواهید کرد. در ادامه به بررسی هریک از آن‌ها می‌پردازیم.

 

افراد متخصص:

طبق گفته‌های قبلی، وجود افراد متخصص تأثیر بسزایی بر کیفیت ارائه خدمات به کاربران دارد. در نمایندگی تعمیر پرینتر لیزری کانن، کارشناسانی مجرب و متخصص وجود دارند که با به‌کارگیری تمام توان و مهارت‌های خود، اقدام به تعمیر تخصصی پرینتر شما می‌نمایند. با وجود افرادی با مهارت‌های کافی، شما با اطمینان خاطر بیشتری می‌توانید برای تعمیرات به نمایندگی کانن اعتماد کنید.

 

تعمیرات در محل:

تعمیرات در محل نمایندگی کانن
تعمیرات در محل نمایندگی کانن

علاوه بر وجود افراد متخصص در نمایندگی تعمیر پرینتر لیزری کانن، این نمایندگی تمامی خدمات تعمیراتی خود را در محل نیز ارائه میدهد. در صورتی که با خرابی پرینتر لیزری خود مواجه شدید، فقط کافی است با نمایندگی Canon تماس بگیرید در این تماس شما درخواست خود را برای خدمات تعمیرات در محل ثبت می‌کنید. در اولین فرصت کارشناسی به محل شما اعزام می‌شود و اقدام به تعمیر دستگاه می‌نماید.

کارشناسان مجرب نمایندگی با به همراه داشتن ابزار و قطعات جانبی مورد نیاز، در اکثر مواقع می‌توانند در محل مورد نظر اقدام به تعمیر دستگاه کرده و آن را به طور کاملاً سالم به شما تحویل دهند. در صورتی که با تردد در سطح شهر مشکل داشته و یا وقت کافی برای مراجعه حضوری به نمایندگی را ندارید، می‌توانید با یک تماس به راحت‌ترین شکل اقدام به تعمیر پرینتر لیزری خود نمایید.

قیمت مناسب:

نمایندگی تعمیر پرینتر لیزری کانن مفتخر است تا بهترین خدمات تعمیراتی را با کمترین قیمت به کاربران خود ارائه دهد. در صورتی که دستگاه شما خراب شود، به طور معمول باید هزینه‌های زیادی را برای تعمیرش پرداخت کنید. ولی نمایندگی کانن برای رضایت‌مندی هرچه بیشتر کاربران، مناسب‌ترین قیمت را نسبت به سایر مراکز تعمیراتی ارائه می‌دهد. در نتیجه می‌توانید با کمترین هزینه، خدمات تخصصی را دریافت کنید.

 

نتیجه‌گیری:

نمایندگی تعمیر پرینتر لیزری کانن دائماً در تلاش است تا موجب رضایت‌مندی کامل و همه‌جانبه کاربران خود شود. در صورتی که با خرابی دستگاه خود روبرو شدید، می‌توانید در زمانی کم، بهترین خدمات را با کمترین قیمت در محل مورد نظر خود دریافت کنید. بر این اساس نگرانی از بابت هزینه‌ها، کیفیت خدمات و زمان نخواهید داشت. در صورت نیاز می‌توانید در روز‌های کاری و در ساعات اداری با نمایندگی تماس گرفته و درخواست‌های خود را ثبت کنید.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *