سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

نمایندگی تعمیر پرینتر کانن

نمایندگی تعمیر پرینتر کانن

 

نمایندگی تعمیر پرینتر کانن

 

کانن تا به امروز پرینتر‌های بسیار باکیفیتی را تولید و در اختیار عموم مردم قرار داده است. پرینترهای کانن از کیفیت عملکردی و ساختاری ویژه‌ای برخوردار هستند. به همین علت این پرینترها در بازار دارای متقاضیان زیادی می‌باشند. علاوه بر آن پرینتر‌های کانن دارای امتیازات دیگری نیز هستند. یکی از این امتیازات، خدمات پس از فروش ویژه کانن در خصوص پرینتر‌ها می‌باشد. نمایندگی تعمیر پرینتر کانن دارای شعب مختلف در مناطق و شهر‌های ایران می‌باشد. به همین دلیل در صورت بروز هرگونه خرابی در این پرینتر‌ها، نمایندگی تعمیر پرینتر کانن همیشه در دسترس کاربران می‌باشد. ازاین‌رو کاربران می‌توانند با خیال راحت پرینتر خود را در هر زمان در دست تعمیر قرار دهند. نمایندگی تعمیر پرینتر کانن دارای مزیت‌های منحصر به فردی می‌باشد که در ادامه به بررسی هریک از آن‌ها می‌پردازیم.

 

 

ویژگی نمایندگی تعمیرات:

نمایندگی تعمیر پرینتر کانن
نمایندگی تعمیر پرینتر کانن

هزینه‌های پایین:

نمایندگی Canon در زمینه تعمیرات، هزینه‌های بسیار پایین‌تری را نسبت به سایر مراکز فرعی دریافت می‌کنند. از این رو می‌توان نمایندگی تعمیرات را یک گزینه به‌صرفه و اقتصادی دانست. دیگر نیازی نیست تا نگرانی پرداخت هزینه‌های گزاف برای تعمیر‌ات پرینتر خود را داشته باشید. نمایندگی کانن تلاش کرده تا بهترین خدمات تعمیراتی را با مناسب‌ترین هزینه‌ها به کاربران خود ارائه دهد. کانن از زمان شروع فعالیت خود تا به امروز، رضایت مشتریان و کاربران خود را سرلوحه تولیدات و خدمت‌رسانی‌های خود قرار داده است. اگر با بروز مشکلات در خصوص خرابی پرینتر خود مواجه شدید، به راحتی می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیر پرینتر کانن، پرینتر خود را به نمایندگی تحویل دهید تا با کمترین هزینه تعمیر شده و دوباره در اختیار شما قرار بگیرد.

 

افراد متخصص:

نمایندگی تعمیر پرینتر کانن
نمایندگی تعمیر پرینتر کانن

یکی دیگر از مزیت‌های نمایندگی تعمیر پرینتر کانن، وجود تکنیسین‌های مجرب می‌باشد. این افراد مجرب و کارکشته می‌توانند به بهترین شکل انواع تعمیرات مربوط به پرینتر را انجام دهند. این افراد ابتدا پرینتر را تحویل گرفته و انواع بررسی‌های تخصصی را بر روی آن انجام می‌دهند. بعد از عیب‌یابی‌های صورت گرفته، تکنیسین‌ها تعمیرات مربوط به قطعات خراب را انجام می‌دهند. سپس در صورت نیاز، قطعات جانبی پرینتر تعویض می‌شوند تا باعث عملکرد هرچه بهتر آن شوند. در نهایت پرینتر بعد از چند روز کاری تعمیر و به کاربر بازگردانده می‌شود. از این رو نمایندگی تعمیرات کانن می‌تواند بهترین گزینه از لحاظ تعمیرات تخصصی به شمار بیاید. نیازی نیست تا به مراکز فرعی تعمیرات مراجعه کرده و با پرداخت هزینه‌های سنگین و گزاف، بازهم تعمیرات تخصصی و دقیق بر روی پرینتر شما انجام نشود و در نهایت پرینتر شما دوباره با خرابی‌های متعدد روبرو شود. اگر با خرابی‌های مختلف در خصوص پرینتر خود مواجه شدید، باید حتماً به نمایندگی مراجعه کنید تا پرینتر شما تحت‌نظر افراد متخصص تعمیر شوند.

تعمیرات در محل:

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های نمایندگی تعمیر پرینتر کانن، ارائه خدمات تعمیرات در محل می‌باشد. این نمایندگی با شعب مختلف خود در شهرها و مناطق می‌تواند در سریع‌ترین زمان بهترین خدمات تعمیراتی را به کاربران خود ارائه دهد. درصورتی‌که پرینتر شما با خرابی روبرو شد، می‌توانید با برقراری ارتباط با نمایندگی، درخواست تعمیرات در محل خود را ثبت کنید. در نهایت در سریع‌ترین زمان ممکن، تکنیسین تعمیرات به محل شما اعزام می‌شود. تکنیسین ابتدا عیب‌یابی‌های اولیه را انجام می‌دهد. سپس در صورت امکان اقدام به تعمیر پرینتر شما کرده و آن را سالم تحویل شما می‌دهد. در صورتی که پرینتر نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، تکنیسین پرینتر شما را به نمایندگی تعمیرات پرینتر کانن می‌برد و تعویض قطعات را انجام می‌دهد. در نهایت پس از چند روز کاری دوباره پرینتر را در محل مورد نظر به شما تحویل می‌دهد. این مزیت سبب می‌شود تا در صورتی که با مشغله کاری زیادی روبرو هستید و یا با توجه به شیوع ویروس کرونا نمی‌توانید دردسر‌های انتقال و حمل پرینتر معیوب خود را تحمل کنید، می‌توانید با نمایندگی تماس گرفته تا تکنیسین مربوطه به محل شما اعزام شود. با وجود نمایندگی، دیگر نگرانی از بابت دردسرهای تعمیرات نخواهید داشت.

 

قطعات اورجینال:

نمایندگی تعمیر پرینتر کانن
نمایندگی تعمیر پرینتر کانن

به عنوان دیگر مزیت نمایندگی تعمیر پرینتر کانن باید به قطعات اورجینال اشاره کرد. اگر پرینتر شما خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد، بعد از عیب‌یابی‌های مختلف ممکن است پرینتر نیاز به تعویض برخی قطعات جانبی و اصلی داشته باشد. در این صورت باید قطعات داخلی معیوب، با قطعات اورجینال شرکت کانن تعویض شوند. در این صورت دیگر با خرابی زود هنگام آن قطعات روبرو نخواهید شد. پس یکی از مهم‌ترین عواملی که در تعمیر پرینتر تأثیر

گذار می‌باشد، تعویض قطعات معیوب با قطعات اورجینال می‌باشد. نمایندگی کانن این اطمینان را به شما می‌دهد که در صورت نیاز به تعویض قطعات، تعویض با قطعات اورجینال شرکت کانن انجام شود. قطعات جانبی نمایندگی تعمیر پرینتر کانن از سوی شرکت اصلی کانن تأمین می‌شوند. این عامل سبب شده تا در صورتی که پرینتر شما خراب شد و برای تعمیر به نمایندگی مراجعه کردید، از بابت کیفیت قطعات به کار رفته هیچ نگرانی برای شما وجود نداشته باشد. یکی از اساسی‌ترین فرق‌های نمایندگی کانن با دیگر مراکز تعمیرات فرعی، وجود قطعات اورجینال و باکیفیت می‌باشد.

 

انواع خرابی‌های پرینتر کانن:

تا اینجا با ویژگی‌ها و مزیت‌های مراجعه به نمایندگی تعمیرات کانن آشنا شدیم. در ادامه می‌خواهیم به بررسی انواع مشکلات و خرابی‌های رایج پرینتر‌ها بپردازیم.

با ما همراه باشید …

نمایندگی تعمیر پرینتر کانن
نمایندگی تعمیر پرینتر کانن

 

خرابی مین بود:

یکی از اصلی‌ترین مشکلات پرینتر‌ها مربوط به مین برد آن‌ها می‌باشد. مین برد هسته اصلی یک پرینتر می‌باشد که وظایف مختلفی را برعهده دارد. مین برد باعث عملکرد دقیق پرینتر می‌شود و از بروز اختلال در پرینتر جلو‌گیری می‌کند. از این رو مین برد اصلی‌ترین قطعه یک پرینتر به حساب می‌آید. پس در صورت بروز خرابی و سوختن مین برد، پرینتر به طور کامل از کار می‌افتد. اگر مین برد شما با مشکل مواجه شده باشد، تکنیسین‌های نمایندگی بعد از عیب‌یابی‌های تخصصی، آن را برای شما تعمیر می‌کنند. همچنین در صورتی که مین برد قابل تعمیر نباشد، یک مین برد اورجینال را جایگزین آن خواهند کرد.

 

خرابی کاغذ کش:

کاغذ کش یکی از بخش‌های کاربردی پرینتر به حساب می‌آید. کاغذ کش نقش ورود و خروج کاغذ به طور دقیق را برعهده دارد. در صورت بروز خرابی‌هایی در این بخش، عملکرد چاپ دقیق پرینتر دچار مشکل می‌شود. در نهایت نمی‌توان به درستی عملیات‌های چاپ را با پرینتر انجام داد. در صورتی که با خرابی این بخش مواجه هستید می‌توانید به نمایندگی مراجعه کنید. تکنیسین‌های مربوطه بعد از عیب‌یابی، بخش‌هایی از آن را تعمیر و یا تعویض می‌کنند.

 

خرابی پاور:

پاور یکی از مهم‌ترین قطعات یک پرینتر محسوب می‌شود. پاور نقش تقسیم ولتاژ را به عهده دارد. پاور ولتاژ و جریان را در در اختیار قطعات سخت‌افزاری مختلف پرینتر قرار می‌دهد. در صورتی که این قطعه خراب شود و تقسیم ولتاژ به درستی درون بخش‌های پرینتر انجام نشود، پرینتر با مشکلات اساسی و از کار افتادگی روبرو می‌شود. نوسانات برق شهری، خاموش روشن کردن‌های متعدد و الودگی‌ها می‌توانند باعث ایجاد اختلال و خرابی در عملکرد پاور پرینتر بشوند. از این رو اگر بعد از عیب‌یابی، پاور پرینتر شما با مشکل مواجه شده باشد، تکنیسین‌های نمایندگی تعمیر کانن آنرا برای شما تعمیر می‌کنند. گاهی ممکن است خرابی به حدی باشد که پاور دیگر قابل تعمیر نباشد. در این صورت پاور اورجینال پرینتر کانن جایگزین پاور معیوب می‌شود.

 

خرابی درام:

درام پرینتر وظیفه چاپ دقیق تصاویر را برعهده دارد. درام حاوی موادی با سطح الکتریسیته بالا می‌باشد که به نور حساس هستند. این قطعه وظیفه دارد تا با حساسیت بالای خود در چاپ، بهترین انتقال تصویر را بر روی کاغذ داشته باشد. اگر این قطعه با خرابی روبرو شود، در عملیات چاپ اختلال جدی ایجاد می‌شود و دیگر نمی‌توان چاپ دقیق و باکیفیت را توسط پرینتر انجام داد. از این رو این قطعه نقش حیاتی در عملکرد پرینتر دارد. در صورتی که کیفیت چاپ پرینتر با مشکل روبرو شده، باید در اولین فرصت با نمایندگی تماس گرفته تا درام توسط افرادی متخصص تعمیر و تعویض شود. درام به دلیل حساسیت ساختاری خود، باید توسط افرادی مجرب و متخصص تعمیر شود. پس نمی‌توان به هر فردی در زمینه تعمیر درام اطمینان کرد. از این رو نمایندگی بستری را فراهم کرده تا کارشناسان مجرب و با سابقه، با حساسی هرچه بیشتر درام پرینتر شما را تعمیر کنند.

خرابی هد:

در پرینتر‌های جوهرافشان که از کارتریج‌های مختلف در چاپ استفاده می‌کنند، هد نقش برقراری ارتباط و انتقال جوهر بر روی کاغذ را دارا می‌باشد. هد دارای ساختار خاصی می‌باشد که ممکن است جوهر اضافی باقی‌مانده در منفذ‌ها باعث ایجاد اختلال در عملکرد آن شود. معمولاً خرابی‌های مربوط به هد با شستشو و آلایش آن توسط متخصصان رفع می‌شود. گاهی اوقات هم هد با مشکلات جدی‌تری روبرو می‌باشد که نیاز به تعمیرات اساسی پیدا می‌کند. از این رو اگر در عمل و کیفیت چاپ با اختلال مواجه هستید، علاوه بر درام، ممکن است هد پرینتر نیز با مشکل مواجه شده باشد.

 

خرابی فیوزینگ:

یکی دیگر از قطعات مهم در چاپ‌های پرینتر، فیوزینگ می‌باشد. فیوزینگ قطعه‌ای می‌باشد که حرارت موردنیاز برای انجام چاپ بر روی کاغذ را تأمین می‌کند. اگر این قطعه با مشکل مواجه باشد، عدم وجود حرارت مورد نیاز باعث می‌شود تا ارتباط خوبی بین کاغذ و عوامل چاپ برقرار نشود و چاپ به طور دقیق انجام نخواهد شد. به همین علت در عیب‌یابی‌های تخصصی، فیوزینگ هم مانند درام و هد مورد بررسی قرار می‌گیرد. فیوزینگ گاهی با خرابی‌هایی مواجه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیر پرینتر کانن، آن را تعمیر کنید تا دیگر اختلالی در چاپ‌های شما ایجاد نشود.

 

شارژ کارتریج:

کارتریج یک پرینتر مسئول نگهداری و انتقال دقیق تونر و جوهر می‌باشد. گاهی ممکن است این قطعه خراب شود و نتواند به طور دقیق جوهر و تیونر را داخل خود نگه داشته یا آن‌ها را به بخش‌های مربوط به چاپ انتقال دهد. همچنین بعد از استفاده‌های متعدد از پرینتر، کارتریج باید دوباره شارژ شود. از این رو در صورتی که به تعمیر و یا شارژ کارتریج خود نیاز دارید، نمایندگی تعمیر پرینتر کانن می‌تواند کارتریج را تعمیر کند. همچنین شارژ کارتریج با مناسب‌ترین هزینه توسط نمایندگی نیز انجام می‌شود.

 

نتیجه‌گیری:
نمایندگی تعمیر پرینتر کانن
نمایندگی تعمیر پرینتر کانن

در این مقاله به بررسی انواع خرابی‌های رایج در پرینتر‌ها و همچنین مزیت های مراجعه به نمایندگی تعمیر پرینتر کانن پرداختیم. در صورت بروز هرگونه خرابی در خصوص پرینتر خود، شما عزیزان می‌توانید با نمایندگی کانن ارتباط برقرار کرده و درخواست تعمیر خود را ثبت کنید تا کارشناس متخصص به محل شما اعزام شود و پرینتر شما را به طور دقیق و با مناسب‌ترین قیمت تعمیر کند.

 

تشکر از وقتی که برای مطالعه این مطلب اختصاص دادید.

 

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *