سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

نمایندگی تعمیر کپی کانن

نمایندگی تعمیر کپی کانن

 

نمایندگی تعمیر کپی کانن

 

کانن یک برند پیشتاز در زمینه تولید دستگاه‌های تصویر پردازی و تصویر‌برداری می‌باشد. این برند تا به امروز یکی از اولین پرچمداران در تولید این نوع محصولات بوده است. یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین محصولات شرکت کانن، دستگاه کپی می‌باشد. کپی کانن از کیفیت عملکردی بالایی برخوردار می‌باشد. همچنین طراحی‌های ساده و کاربر پسند آن باعث شده تا کاربران بتوانند به بهترین شکل با آن ارتباط برقرار کنند. فتوکپی کانن علاوه بر کیفیت بالا، از مزیت‌های ویژه‌ای نیز برخوردار می‌باشد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این دستگاه وجود نمایندگی تعمیر کپی کانن به صورت فعال است. نمایندگی تعمیر کپی کانن تمام توان خود را در جهت خدمت ‌رسانی‌های تعمیراتی با بهترین کیفیت به کاربران خود به کار گرفته است. در صورتی که از کاربران فتوکپی کانن می‌باشید، می‌توانید از در صورت بروز خرابی در دستگاه خود، به نمایندگی تعمیرات کپی کانن مراجعه کنید و دستگاه خود را برای تعمیر به آن‌ها بسپارید.

همچنین اگر قصد خرید یک دستگاه فتوکپی کانن را دارید، نیازی نیست تا نگرانی از بابت کیفیت خدمات پس از فروش این شرکت داشته باشید. مراجعه به نمایندگی برای تعمیرات، از مزیت‌های ویژه‌ای برخوردار می‌باشد که در ادامه به بررسی هریک از آن‌ها می‌پردازیم.

 

مزیت‌های مراجعه به نمایندگی تعمیر کپی کانن:

نمایندگی تعمیر کپی کانن
نمایندگی تعمیر کپی کانن

همان‌طور که ذکر شد، مراجعه به نمایندگی کانن دارای مزیت‌ها و ویژگی‌هایی می‌باشد که در کمتر مراکز تعمیراتی می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. در نمایندگی تعمیر کپی کانن، کارشناسان با بهره‌گیری از تجارب و تخصص خود تلاش می‌کنند تا به صورت دقیق و تخصصی تعمیرات مورد نیاز را انجام دهند. همچنین این نمایندگی با بهره‌گیری از دستگاه‌های فوق پیشرفته در زمینه تعمیرات، بهترین نتایج تعمیراتی را برای دستگاه‌های فتوکپی حاصل می‌کند. در این مرکز تمامی عیب‌یابی‌ها و تعمیرات به صورت چند مرحله‌ای انجام می‌شود. به این ترتیب هر بخش از دستگاه که تعمیر شود، در همان مرحله تست می‌شود تا از سلامت دقیق دستگاه اطمینان کافی حاصل شود.

در ادامه به بررسی هریک از این مزیت‌ها می‌پردازیم.

کارشناسان متخصص:

نمایندگی تعمیر کپی کانن
نمایندگی تعمیر کپی کانن

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شود نمایندگی تعمیر کپی کانن یک گزینه ویژه به شمار بیاید، وجود کارشناسان متخصص در این مجموعه می‌باشد. این کارشناسان مجرب به صورت تخصصی اقدام به تعمیر دستگاه فتوکپی شما می‌کنند. آن‌ها ابتدا عیب‌یابی‌های تخصصی را بر روی دستگاه شما انجام می‌دهند. سپس با توجه به نتایج حاصله، اقدام به تعمیر قطعات و بخش‌های معیوب دستگاه شما می‌کنند. حتی اگر نیاز به تعویض برخی قطعات باشد، کارشناسان با محصولات اورجینال شرکت کانن اقدام به تعویض قطعات معیوب به عمل می‌آورند. در نهایت بعد از چند روز کاری، دستگاه شما به طور کاملاً سالم در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

قطعات اورجینال:

نمایندگی تعمیر کپی کانن
نمایندگی تعمیر کپی کانن

همان‌طور که گفتیم، قطعاتی تعویضی که در هنگام تعمیر دستگاه شما مورد استفاده قرار می‌گیرند، قطعات اورجینال می‌باشند. متخصصین این مجموعه در صورتی که تعویض برخی قطعات تشخیص داده شود، قطعات اورجینال را با قطعات معیوب تعویض می‌کنند. از این رو دیگر نگرانی از بابت قطعات استفاده برای شما وجود نخواهد داشت. شما می‌توانید با اعتماد کامل به نمایندگی تعمیرات، دستگاه خود را برای تعمیرات تخصصی به آنجا بسپارید. پس یکی از مهم‌ترین مزیت‌های مراجعه به نمایندگی Canon نسبت به مراکز فرعی تعمیرات این ویژگی می‌باشد. نمایندگی تعمیر کپی کانن به طور مستقیم و قطعات جانبی و اصلی دستگاه‌های کپی را از شرکت اصلی کانن دریافت می‌کند. این شرکت قطعات اورجینال را در اختیار تمام نمایندگی‌های خود در مناطق مختلف جهان قرار می‌دهند. وقتی که در تعویض قطعات، از قطعات اورجینال استفاده شود، دیگر نگرانی از بابت بروز خرابی‌های زود هنگام برای کاربران وجود نخواهد داشت.

 

هزینه‌های پایین:

در این روز‌ها، ارائه خدمات تعمیراتی تخصصی با قیمت‌های بسیار بالایی به افراد ارائه می‌شوند. از این رو نمایندگی تعمیر کپی کانن بستری را برای ارائه بهترین خدمات با پایین‌ترین قیمت برای کاربران خود ایجاد کرده است. به این منظور کاربران می‌توانند با مراجعه به این نمایندگی از خدمات تخصصی بهره‌مند شود. در عین حال دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های بالا و گزاف توسط کاربران نمی‌باشد. کارشناسان مجرب و تخصص از بهترین‌های تعمیرات فتوکپی در نمایندگی می‌باشند. ولی با این حال نمایندگی برای سهولت دسترسی و پوشش دهی تمام قشرهای افراد جامعه خود، این خدمات را با پایین‌ترین قیمت به کاربران ارائه می‌دهد. در صورتی که با خرابی بخش هایی از فتوکپی خود روبرو شدید، می‌توانید با مراجعه به این نمایندگی اقدام به تعمیر دستگاه خود با کمترین هزینه به عمل‌آورید.

 

تعمیرات در محل:

نمایندگی تعمیر کپی کانن
نمایندگی تعمیر کپی کانن

یکی دیگر از مزیت‌های بزرگ مراجعه به نمایندگی کانن، ارائه خدمات در محل می‌باشد. در صورتی که دستگاه شما نیازمند تعمیر بود، فقط نیاز است که با نمایندگی تماس برقرار کنید. بعد از مطرح کردن مشکل خود، درخواست تعمیر شما ثبت می‌شود. سپس در تاریخی مشخص شده کارشناسی به محل مورد نظر شما اعزام می‌شود. کارشناس بعد از انجام عیب‌یابی‌های متعدد و تخصصی بر روی دستگاه شما، مشکلات آن را تشخیص خواهد داد. بعد از تشخیص مشکلات، کارشناس اقدام به تعمیر دستگاه کپی شما می‌کند. معمولاً در خدمات تعمیرات در محل، کارشناس دستگاه را به طور کامل تعمیر کرده و در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ولی در صورتی که دستگاه دارای مشکلات اساسی باشد، کارشناس دستگاه را به نمایندگی برده و در آنجا با تعویض قطعات معیوب و تعمیرات تخصصی‌تر، اقدام به تعمیر دستگاه می‌کند. در نهایت بعد از چند روز کاری دوباره دستگاه توسط کارشناس به شما تحویل داده می‌شود.

این نوع از خدمات‌رسانی یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های نمایندگی تعمیر کپی کانن به‌حساب می‌آید. با وجود مشکلات کاری، دیگر نگرانی از بابت تعمیر دستگاه معیوب خود نخواهید داشت. همچنین در این روز‌ها با شیوع بیماری کرونا، بهترین گزینه ممکن، خدمات تعمیرات محلی نمایندگی تعمیر کانن می‌باشد. با وجود نمایندگی، بدون هیچ اتلاف وقت و تردد اضافی در سطح شهر، دستگاه شما تعمیر و دوباره در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

انواع خرابی‌های رایج در فتوکپی‌ها:

تا اینجا با مزیت‌های مراجعه به نمایندگی آشنا شدیم. در ادامه به بررسی انواع خرابی‌ها و مشکلات رایج در دستگاه‌های فتوکپی می‌پردازیم. با ماه همراه باشید.

نمایندگی تعمیر کپی کانن
نمایندگی تعمیر کپی کانن
نمایندگی تعمیر کپی کانن
نمایندگی تعمیر کپی کانن

خرابی مین برد:

مین برد مرکز اصلی پردازش و عملکرد دستگاه فتوکپی می‌باشد. مین برد وظیفه انتقال اطلاعات به قطعات و ایجاد هماهنگی بین بخش‌های مختلف دستگاه را بر عهده دارد. اگر این قطعه با خرابی روبرو شود، دستگاه به طور کامل از کار می‌افتد. در صورتی که دستگاه شما با مشکلات مربوط به مین بود روبرو شده باشد، باید تحت نظر کارشناسان مجرب در دست تعمیرات تخصصی قرار بگیرد. در صورتی بروز خرابی و تشخیص کارشناسان، شما می‌توانید مین برد دستگاه فتوکپی خود را با وجود نمایندگی تعمیر کپی کانن با کمترین هزینه تعمیر کنید. حتی درصورتی که نیاز به تعویض باشد، یک مین برد اورجینال کانن جایگزین مین برد معیوب خواهد شد.

 

خرابی کاغذ کش:

یکی از بخش‌هایی که کاربران دائماً با آن سروکار دارند کاغذ کش می‌باشد. این بخش بر روی دستگاه کپی کانن قرار دارد و وظیفه ورود و خروج کاغذ را برعهده دارد. اگر این بخش با مشکل مواجه شود، کاغذ به خوبی داخل دستگاه نمی‌رود و چاپ به طور دقیق انجام نمی‌شود. یا ممکن است چاپ انجام شود ولی کاغذ به سختی از دستگاه بیرون بیاید. در این شرایط باید به نمایندگی مراجعه کنید. کاغذ کش دستگاه شما مورد عیب‌یابی قرار می‌گیرد و بخش‌های معیوب آن تعمیر خواهند شد. در شرایطی که ضربه ناگهانی به این بخش وارد شود، ممکن است قطعات تشکیل‌دهنده آن شکسته شده و دیگر قابل تعمیر نباشند. باز هم جای نگرانی نیست چون نمایندگی تعمیر کپی کانن می‌تواند یک کاغذ کش فابریک و اورجینال را جایگزین کاغذ کش شکسته کند.

خرابی درام:

درام نیز یکی از بخش‌های دستگاه کپی می‌باشد که وظیفه مهمی را برعهده دارد. درام وظیفه دارد تا تونر‌های اضافی را از سطح کاغذ در محل چاپ پاک کند. در صورتی که درام با مشکل مواجه شده باشد، چاپ‌ها با دقت انجام نمی‌شوند. در نتیجه تصاویر دارای سیاهی‌های غلیظ و پراکنده می‌شوند. اگر با کیفیت و دقت چاپ دستگاه خود مشکل دارید، باید به نمایندگی تعمیر کپی کانن مراجعه کنید تا درام شما توسط کارشناسان مجرب تعمیر شود. به طور معمول مشکلات درام با عیب‌یابی‌های اولیه و شستشو و آلایش و در نهایت گریس کاری حل خواهند شد. کارشناسان با دقت، کار‌های مورد نیاز را بر روی درام انجام داده وآن راا تست می‌کنند و در صورتی که باز هم درام به صورت مطلوب کار نکند، تعمیرات تخصصی‌تری رویآنن اعمال می‌شود. در نهایت در صورتی که تعمیرات جوابگو نباشند، کارشناسان درام را به صورت اورجینال تعویض می‌کنند.

 

دیگر خرابی‌های رایج:

نمایندگی تعمیر کپی کانن
نمایندگی تعمیر کپی کانن

از دیگر خرابی‌های رایج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرابی پیکاپ

خرابی کلاچ

خرابی مربوط به سینی کاغذ

خرابی سنسور‌های تشخیص کاغذ

خرابی سنسور‌های حساس به نور

خرابی اهرم‌ها

خرابی قلطک‌ها و محور‌های عبور کاغذ

و…

 

نتیجه‌گیری:

در این مقاله به بررسی ویژگی‌ها و مزیت‌های بزرگ مراجعه به نمایندگی تعمیر کپی کانن پرداختیم. همچنین انواع خرابی‌های رایج دستگاه‌های فتوکپی را نیز مورد بررسی قرار دادیم. درصورتی‌که با خرابی‌ها و مشکلات رایجی مثل مشکلات ذکر شده و یا موارد دیگر مواجه شدید،می‌توانید با یک تماس تلفنی، درخواست تعمیرات خود را در نمایندگی ثبت کنید و و از خدمات تعمیراتی تخصصی با پایین‌ترین قیمت برخوردار بشوید. نمایندگی کانن تا به امروز توانسته موجب رضایتمندی اکثر کاربران خود شود و در این راه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا تمام کاربران خود را از هرگونه خدمات تعمیرات پس از فروش بی نیاز کند.

 

تشکر از وقتی که برای مطالعه این مطالب اختصاص دادید.

 

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *