سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

نمایندگی پرینترهای Canon

نمایندگی پرینترهای Canon

نمایندگی پرینترهای Canon

نمایندگی پرینترهای Canon، با داشتن آخرین تجهیزات و امکانات روز دنیا در خدمت شما عزیزان است تا حرفه ای ترین خدمات را به شما کاربران ارائه دهد. اگر از پرینترهای کانن استفاده می کنید، توصیه می شود که این مطلب را کامل بخوانید. نمایندگی پرینتر های Canon ، در زمینه تعمیر و فروش تخصصی انواع تولیدات شرکت canon فعالیت می کند.

کاربران این محصولات می توانند برای  دریافت خدمات پس از فروش کانن، به نمایندگی پرینترهای Canon مراجعه کرده و یا با شعبه های مختلف آن در تهران و شهرستان ها تماس حاصل فرمایند. برای آشنایی بیشتر با نمایندگی کانن و نحوه خدمات دهی این مرکز، در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

 

در ادامه به سرتیتر های زیر می پردازیم :

  • وظایف نمایندگی Canon
  • تعمیرات پرینترهای Canon
  • فروش پرینترهای Canon

وظایف نمایندگی Canon :

نمایندگی پرینترهای Canon
نمایندگی پرینترهای Canon

وظایف نمایندگی پرینترهای Canon، شامل همه محصولات این شرکت می باشد. به عبارت دیگر، نمایندگی کانن در حوزه های تعمیرات و فروش، خدمات خود را در ارتباط با محصولات متنوع کانن از جمله پرینتر ارائه می دهد. این خدمات در هر دو بخش تعمیرات و فروش از گارانتی ضمانت برخوردار هستند. نمایندگی Canon برای خدمت رسانی بهتر، باکیفیت و سریع ، اقدام به راه اندازی شعبه های مختلفی در تهران و شهرستان ها کرده است. از این رو تمامی هموطنان و مشتریان عزیز در هر نقطه ای از کشور می توانند. با توجه به نیاز خود از خدمات با کیفیت و تخصصی این مرکز بهره مند شوند.

نمایندگی کانن در تهران، خدمات خود را به دو صورت مجزا انجام می دهد، حضوری و غیر حضوری. درصورت خدمات حضوری، مشتریان با مراجعه به نمایندگی کانن، مشکلات دستگاه خود را در بخش های تعمیر و فروش به کارشناسان گفته و به آن رسیدگی می شود؛ اما در غیرحضوری بودن خدمات که بیشتر کاربران میل بیشتری به آن را دارند، در صورت به وجود آمدن مشکل در دستگاه مشتری، تکنسین های این مجموعه به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل آنان رفته و به تعمیر دستگاه می پردازند.

نمایندگی پرینتر های Canon در تهران دارای چند شعبه مختلف در مناطق 22 گانه می باشد. این کار باعث سهولت در خدمات رسانی به مشتریان شده است. چرا که پس از تماس کاربران، نیروهای نزدیک ترین شعبه به محل سکونت کاربر. به محل مورد نظر اعزام می شوند.

 

تعمیرات پرینترهای Canon :

نمایندگی پرینترهای Canon
نمایندگی پرینترهای Canon

پرینتر ( Printer )  یا  دستگاه چاپ، دستگاهی که برای خروجی جهت چاپ اطلاعات می باشد . افراد متعددی با توجه به نوع نیاز خود ، مدل خاصی از پرینترها  را تهیه می کنند.

پرینترهای Canon در نوع های مختلف وارد بازار می شوند که عبارتند از ؛ لیزری تک رنگ، جوهر افشان و لیزری رنگی که کاربردهای مختلفی دارند .  باید توجه داشت ؛ پرینترهای کانن در نوع های مختلف و دارای قطعات متفاوت هستند. تعمیرات پرینتر کانن ، باید به واسطه  متخصصین تعمیر پرینتر که علم کافی جهت تعمیر این تولیدات را  دارند انجام شود؛ پس در صورتی که پرینتر شما با مشکلی مواجه شد، با نمایندگی کانن جهت تعمیر آن تماس حاصل فرمایید.

آیا پرینتر شما دچار مشکل شده است؟ یا کار چاپ را انجام نمی دهد؟ و یا کمبود مواد مصرفی دارد دارید؟

نمایندگی تعمیرات کانن وظیفه دارد. که هرگونه ایراد و مشکل در دستگاه های این شرکت . به صورت حرفه ای برای شما مشتریان عزیز برطرف کند. تکنسین های مجرب تعمیر دستگاه های پرینتر در این مجموعه حضور پیدا کرده اند. تا عملیات تعمیر را به شکل نمونه و مانند قبل برای شما انجام دهند.

 

نمایندگی پرینترهای Canon به ابزارها و دستگاه های بسیار پیشرفته ای  مجهز هستند تا تعمیر تولیدات مختلف این برند مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا مورد پذیرش و اعمال قرار بگیرد. در مرکز تعمیرات کانن برای تعویض کردن قطعات دستگاه های مختلف، فقط از نمونه اورجینال (اصل) استفاده می شود . تکنسین های ما به این مسئله متعهد و پایبند هستند. نمایندگی پرینتر های Canon برای دستگاه هایی مانند: فتوکپی و پرینتر، خدمات تعمیر را در محل مورد نظر نیز انجام می دهد؛ برای اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید از طریق شماره های موجود دروب سایت، با نمایندگی پرینتر های کانن تماس بگیرید.

 

فروش پرینترهای Canon :

نمایندگی پرینترهای Canon
نمایندگی پرینترهای Canon

اولین پرینتر کانن ، پرینترجوهرافشان بود . این پرینتر در آن زمان از سرعت بالا وکیفیت خوبی برخوردار بود و بسیار مورد توجه قرار گرفت.دومین پرینتر کانن باز هم از نوع پرینتر جوهر افشان بود. اما با یک تفاوت که می توانست پرینت رنگی هم انجام دهد.این قابلیت پرینتر کانن در چاپ عکس بسیار مورد استفاده قرار می گرفت.

اما با گذشتن زمان و ارائه  مدل های جدید و مختلف از این پرینتر؛ شرکت کانن اولین پرینتر لیزری خود را عرضه کرد. این پرینتر سرعت بسیار بالا و همچنین کیفیت بسیار خوبی را نسبت به پرینترهای جوهرافشان قدیمی خود داشت.

چندسال بعد از تولید پرینتر لیزری سیاه سفید کانن، اولین پرینتر رنگی کانن رونمایی شد. این پرینتر خیلی کم حجم و با کیفیت بود. درحال حاضر نیز پرینتر های رنگی کانن در بازار موجود هستند و به فروش می رسند. این دسته از پرینترهای کانن،  بسیار زیاد مورد استفاده  افراد قرار میگیرند.

اما این پایان تولیدات پرینترها توسط شرکت کانن نیست؛ شرکت کانن در سال های اخیر و با افزایش تولید مدل های متنوع از پرینترهای سه بعدی، توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند و در آینده ای نزدیک یک موفقیت دیگر در فروش  را کسب خواهد کرد.

پرینترهای Canon :

نمایندگی پرینترهای Canon
نمایندگی پرینترهای Canon

مشتریان برای تهیه پرینترهای شرکت کانن می‌توانند برای خرید پرینتر مورد نظر خود به نمایندگی پرینترهای canon در شهر خود مراجعه کنند. بعضی از پرینترهای موجود در این نمایندگی شامل: پرینتر لیزری شرکت کانن مدل i-SENSYS LBP6030، پرینتر چندکاره جوهرافشان با ویژگی چاپ تصویر مدل PIXMA MG2540s، پرینتر بدون سیم شرکت کانن مدل SELPHY CP1300، پرینتر جوهرافشان  کانن مدل PIXMA G1410،پرینتر جوهرافشان کانن مدل G1411، پرینتر چندکاره لیزری مدل i-SENSYS MF3010 و… هستند.

پیشنهاد میکنیم قبل از مراجعه به  نمایندگی، از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وب سایت با متخصصان قسمت فروش یا تعمیرات نمایندگی تماس حاصل فرمایید. باید خدمت شما مشتریان عزیز عرض کنیم که پرینترهای عرضه شده در نمایندگی رسمی کانن دارای کلیه خدمات پس از فروش و ضمانت خدمات می باشند.

 

ممنونیم که این مقاله را به خوبی مطالعه کردید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *