سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

پرینتر جوهرافشان کانن PIXMA G1411

پرینتر جوهرافشان کانن PIXMA G1411

پرینتر جوهرافشان کانن PIXMA G1411

پرینتر جوهرافشان کانن PIXMA G1411
پرینتر جوهرافشان کانن PIXMA G1411

پرینتر جوهر افشان کانن  PIXMA G1411 از دسته پرینترهایی است که کاربران زیادی را جذب خود کرده و بسیار  پرکاربرد است  کمپانی کانن امکان چاپ 12000 برگ سیاه و سفید  و 7000 برگ  چاپ رنگی را فراهم کرده است . پس از  اتمام جوهر موجود در پرینتر  نیازی به تعویض کارتریج ندارید زیرا در ساخت این دستگاه کارتریج وجود ندارد . پرینتر جوهر افشان کانن مدل   PIXMA G1411دارای مخزن های چهار رنگه است که شامل رنگ های اصلی یعنی   مشکی، آبی،قرمز و زرد می باشد که در داخل خود پرینتر قرار گرفته شده اند و توسط بطری جوهر همراه دستگاه مجدداً شارژ می شوند ، جوهر این پرینتر را میتوانید در بازار های فروش به فراوانی یافت کنید .  

 

کارتریج به کار رفته در پرینتر جوهرافشان PIXMA G1411 چگونه است ؟

پرینتر جوهرافشان کانن PIXMA G1411
پرینتر جوهرافشان کانن PIXMA G1411

همانگونه که میدانید معمولا از پرینترهای جوهر افشان برای چاپ عکس در تعداد بسیار کم استفاده می شود   که پس از اتمام شارژ جوهر کارتریج، دغدغه های مانند خرید کارتریج جدید یا شارژ آن برای  کاربر به وجود می آیند . پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G 1411  و تمامی  سری های  G که محصول کمپانی Canon هستند دچار هیچگونه مشکلی از سوی کارتریج نمی شوند و تنها برای شارژر مجدداً آن باید اقدام شود .

پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G 1411 از کاغذ های A4 برای چاپ پشتیبانی میکند ، این دستگاه دو نوع Dye و Pigment را در مواقع ضروری سازماندهی می‌کند ، جوهر مشکلی رنگ این پرینتر دارای کد GI-490 PGBK که نوع آن پیگمنت می باشد شناخته می شود . 

 

نحوه ی قرار گیری مخازن در پرینتر G1411

پرینتر جوهرافشان کانن PIXMA G1411
پرینتر جوهرافشان کانن PIXMA G1411

مخزن های تانک  داخلی پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G1411  به زیبایی در قسمت های کناری جلوی پرینتر  تعبیه شده آند که در سریع تر زمان ممکن و تنها  با یک نگاه می توانید از  مقدار آن مطلع شوید . در سه رنگ آبی، قرمز و زرد در سمت  راست و رنگ مشکی آن در سمت چپ دستگاه قرار گرفته شده است دو دکمه پاور و ادامه و شروع پرینتر نیز در قسمت بالایی  و سمت راست دستگاه مشاهده می شود . 

 

بررسی سرعت پرینتر 

 

دقت چاپ پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G 1411  ( 4800×1200 dpi است و میتواند با سرعت 8.8 دقیقه چاپ رنگی داشته باشد و 5برگ در دقیقه چاپ رنگی دارد ، این مقدار گفته شده به صورت حدودی است . این پرینتر برای چاپ تصاویر با جزئیات کامل و بدون دقیقه ای به زمان نیاز دارد .  همانطور که گفته شد این دستگاه از سرعت مناسبی نیز برخوردار است و باتوجه به حجم کاری روزانه خود میتوانید از آن استفاده کنید . 

 

روش های اتصال پرینتر PIXMA G 1411 به دیگر دستگاه ها 

 

بسیاری از کاربران از عدم اتصال درگاه و وای فای راضی نیستند و ممکن است تنها دلیل خریداری نکردن این محصول همین باشد 

اما توجه داشته باشید پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G 1411 اگر فاقد درگاه و وای فای است ، بازدهی بالاتری در مقایسه با دیگر دستگاه ها دارد و از این محصول برای برای فعالیت های خانگی و اداری مناسب است ،توجه داشته باشید این پرینتر تنها از طریق پورت USB 2.0 میتواند به دیگر دستگاه‌ها متصل شود .

 

مشخصات ظاهری دستگاه 

پرینتر جوهرافشان کانن PIXMA G1411
پرینتر جوهرافشان کانن PIXMA G1411

وزن پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G 1411 حدوداً 4800گرم و ابعاد آن  13.5 × 33 × 44.5 سانتی متر می باشد ، بنابراین نصب و جابجایی برای کاربر دشوار نمی باشد . این محصول فاقد رنگ‌بندی است و تنها در رنگ مشکی تولید می‌شود . ظرفیت سینی های ورودی پرینتر 100 برگ کاغذ A4  است توجه داشته باشید وزن کاغذی که برای این دستگاه استفاده می شود باید   275 g/m² ،105 g/ m² باشد ، این پرینتر تک کاره بوده و قابلیت چاپ بدون حاشیه را دارد .

 

مزیت های پرینتر PIXMA G1411

 

یکی از بهترین مزیت های که  پرینتر جوهرافشان کانن مدل PIXMA G 1411  به خود اختصاص داده است کیفیت بسیار مناسب آن در چاپ می باشد . ، بنابراین این شرایط برای کاربر وجود دارد تا تصاویر متفاوت خود را هم به صورت رنگی و سیاه سفید با کیفیت بالا چاپ نماید .  

از دیگر مزیت های  پرینتر جوهرافشان کانن مدل PIXMA G 1411 میتوان به  وضوح بسیار بالای عکس و متون   چاپ شده اشاره کرد . وضوح بالا در این دستگاه  این ویژگی سبب شده است تا کاربران تصاویر را نیز با همین پرینتر به چاپ رسانند . همچنین این پرینتر امکان چاپ بی حاشیه را نیز برای کاربران فراهم کرده است همین موضوع باعث جذب مخاطبان فراوانی شده است . 

 

از پرینتر G1411 در چه محیط هایی میتوان استفاده کرد ؟ 

 

پرینتر جوهرافشان کانن مدل PIXMA G 1411  کاربرد  بسیار فوق العاده ای دارد، زیرا همانطور که در قسمت های قبلی گفته شد از کیفیت  بسیار مناسبی برخوردار است ، همچنین توجه داشته باشید استفاده از آن بسیار  اقتصادی می باشد. بنابراین این امکان وجود دارد تا از  این پرینتر برای  مصارف متفاوتی همچون  خانگی، فروشگاهی و اداری استفاده کنید . این دستگاه حجم چندانی اشغال نمی کند، از این رو می توان آن را در هر قسمتی که مد نظر دارید قرار دهید و برای چاپ تصاویر و متن از آن استفاده کنید . 

 

کلام پایانی 

 

اگر شما نیز از دسته کاربرانی هستید که به کیفیت کار خود خیلی اهمیت میدهید باید گفت که پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G 1411 بسیار مناسب است علاوه بر کیفیت ایده آلی که دارد فضای کمی اشغال میکند و آن را در گوشه ای میتوانید قرار دهید ، با استفاده از این دستگاه امکان چاپ تصاویر و متون برای شما وجود دارد ، پس از اگر به دنبال پرینتری با این مشخصات و توضیحات گفته شده در قسمت های فوق هستید ما به شما پرینتر جوهر افشان کانن G1411را پیشنهاد میکنیم .

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *