سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G4410

پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G4410

معرفی پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G4410

پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G4410
پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G4410

پرینتر های جوهرافشان با قابلیت های کاملا متفاوتی ساخته می شوند. همانطور که میدانید  پرینترها باید طوری طراحی شود که نیازهای روزمره کاربران را  به خوبی برطرف نمایند .  بنابراین در فهرست پرینترهای جوهرافشان میتوان پرینترهای چند منظوره را نیز مشاهده کرد . پرینترهای چهار کاره به گونه ای  طراحی و ساخته می شوند که این امکان برای شما وجود دارد تا  با استفاده از آن ها علاوه بر پرینت از، اسکن، فکس و کپی نیز بهره مند شوید .  در این مقاله سعی داریم به معرفی کامل پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G4410 بپردازیم . این پرینتر  شامل مشخصه های منحصر به فردی مانند مخزن جوهر می باشد . وجود مخزن جوهر در هر  پرینتری باعث راحت و ساده تر شدن کار افراد می شود . از پرینتر PIXMA G 4410G  به عنوان یک پرینتر جوهرافشان با حداکثر  سرعت چاپ 8/8 برگ در دقیقه را برای تصاویر  سیاه و سفید و 5 برگ برای تصاویر  رنگی یاد می شود .

 

ابعاد پرینتر جوهر افشان مدل PIXMA G4410 

پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G4410
پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G4410

پرینتر جوهرافشان کانن مدل  PIXMA G4410 در ابعاد و اندازه جم جوری طراحی شده است . این پرینتر از لحاظ اندازه شامل  ابعاد 445*330*197 میلی متر می باشد  و وزن آن حدود  7.3 کیلوگرم است . حمل و نقل این دستگاه نیز آسان و به تنهایی ممکن می باشد . همانگونه که گفته شد این پرینتر چهار کاره است بنابراین اسکنر موجود در این دستگاه در بخش  بالای این پرینتر  تعبیه شده است . همچنین یک مخزن جوهر نیز برای این پرینتر طراحی شده است بدین ترتیب  شما می توانید در بخش سمت راست این دستگاه ، مخزن جوهر رنگی و در بخش  چپ آن مخزن جوهر رنگ مشکی را مشاهده نمایید . برای راحت تر شدن کار شما نیز ، یک صفحه نمایشگر در قسمت بالایی  آن قرار گرفته شده است . 

 

گنجایش سینی در پرینتر کانن G4410 

 

پرینتر های سری PIXMA که محصولات شرکت  کانن هستند ، از نوع پرینترهای  جوهرافشان به شمار می روند و معمولا با توجه به قابلیت هایشان مورد استفاده  قرار می گیرند. مصرف کاغذ در  پرینترهای جوهرافشان به گونه ای است  که شما میتوانید از  کاغذهای گلاسه نیز استفاده نمایید و  بدون هیچگونه  تا شدنی ، فرایند پرینت خود را انجام دهید. بدین ترتیب سینی ورودی کاغذ در بخش پشتی و سینی خروجی کاغذ در بخش  جلویی دستگاه تعبیه شده است . گنجایش  سینی کاغذ در این پرینتر ، زیاد نیست و تقرییا  200 برگ می باشد . در پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G4410 یک سینی کاغذ 100 برگی نیز وجود دارد .

 

بررسی رزولوشن چاپ پرینتر کانن PIXMA G4410

پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G4410
پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G4410

یکی از موضوعاتی  که در زمان خرید پرینتر بسیار مهم است ، رزولوشن چاپ در پرینتر ها می باشد . رزولوشن موجود در چاپ  پرینترهای جوهرافشان یکی از مهمترین مسائل به شمار می رود. پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G4410  از دیگر پرینترهای جوهرافشان می باشد  که شامل  رزولوشن چاپ 4800X1200 dpi  است . از این پرینتر برای چاپ تصاویر با  رزولوشن بسیار خوبی که دارد استفاده می شود ؛ به طوری که توانسته است  رضایت  بسیاری از کاربران را جذب نماید.رزولوشن پرینتر کانن PIXMA G4410 بسیار معقول می باشد مخزن موجود در این پرینتر سبب می شود تا هزینه های ناشی از چاپ کاهش یابد .

 

اتصالات پرینتر جوهر افشان G4410 

 

بخش اتصالات در هر  پرینتری بسیار  مهم و قابل توجه است. امروزه در در پرینتر ها  اتصالات گوناگونی  دیده می شود که هریک از آنها قابلیت های  خاصی دارند. تقریبا در همه ی پرینترها، داشتن پورت یو اس بی یکی از مهم ترین قسمت ها به شمار می رود . به طور کلی همه ی پرینترها شامل این نوع اتصال می باشند. در پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G4410 فقط  شاهد این نسخه از پورت اتصال می باشیم.

 

جوهر پرینترG 4410

پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G4410
پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G4410

همانگونه که میدانید این  پرینتر یکی از پرینترهای جوهرافشان و رنگی است که  برای آن از جوهرهای متفاوتی در 4 رنگ استفاده می شود. این جوهر ها در 5 رنگ و شامل  4 کارتریج استاندارد به شماره‌های GI-490 , GI-490 , GI-490 , GI-490 موجود می باشند. این نوع از جوهرها کاربرد های مختلفی دارند اما به طور کلی حالت سیاه و سفید، کارکرد 6000 برگی و در حالت رنگی به طور تقریبی در حدود 7000 برگ می باشد . 

 

اسکنر دستگاه پرینتر PIXMA G4410

 

معمولا پرینترهای چند منظوره ، در کنار مشخصه ی پرینت خود، توانایی اسکن و کپی نیز دارند، ویژگی اسکن در پرینتر جوهر افشان کانن PIXMA G4410 نیز وجود دارد  که رزولوشن پرینتر 1200 در 600 دی پی آی است. و در حالت رنگی این سری  از اسکنر، شامل  کیفیت  اسکن رنگی 24 بیتی و 48 بیتی می باشد. در قسمت  اسکنر، در کنار رزولوشن چاپی، اندازه  چاپ نیز بسیار مهم است و سایز اسکن موجود در پرینتر کانن PIXMA G4410 با اندازه سایز چاپ این پرینتر برابر می باشد اما  سرعت چاپ آن حدود  19 ثانیه است . 

 

کپی با پرینتر جوهر افشان کانن

 

پرینتر کانن PIXMA G4410  از جمله پرینتر های است که قابلیت  کپی را نیز علاوه بر  دیگر توانایی خود دارد . اما   ممکن است مشخصه ی  کپی مانند ویژگی اسکن در منازل و اداره  کاربرد چندانی  نداشته باشد اما به طور  کلی این توانایی سبب می شود و می تواند گاهی اوقات کاربردی  و تاثیر گذار باشد. وضعیت سرعت کپی در پرینتر  G4410 به صورت 20برگ در دقیقه است ،  سرعت بسیار مناسب فرایند  کپی در این پرینتر می تواند باعث شود تا کار شما  شما ساده تر انجام گردد. همچنین در این پرینتر امکان کپی بدون حاشیه نیز وجود دارد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *