سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP151DW 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP151DW 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP151DW 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP151DW 
پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP151DW

‎پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP151dw تولید شرکت کانن از دیگر  محصولات میان‌رده این شرکت به حساب می آید ،  این پرینتر لیزری قابلیت چاپ سیاه‌و‌سفید دارد  میزان  سرعت آن  برابر با 27 برگ در دقیقه است در این دستگاه امکان  اتصال بی‌سیم وجود دارد  که شرایطی برای کاربر مهیا می شود تا بتواند با استفاده از گوشی تلفن همراه با پرینتر مورد نظر ارتباط برقرار نمایید .  

 

ویژگی های پرینتر LBP 151 DW 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP151DW 
پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP151DW

‎از مهم ترین ویژگی های پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP151DW میتوان به  چاپ دو رو به‌صورت کاملا خودکار اشاره کرد ، این توانایی نخستین  ویژگی منخحربفرد این دستگاه  به شمار می‌رود که این امکان را به  کاربر می دهد تا در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی داشته باشد بنابراین با این قابلیت ملزم به دریافت پرینت دورو می باشید و دیگری نیازمند برگرداندن کاغذ برای گرفتن پرینت دو رو نیستید، این ویژگی سبب محبوبیت هرچه بیشتر پرینتر لیزر کانن مدل i-SENSYS LBP151DW شده است .

 

 قابلیت های پرینتر 

 

‎پرينتر ليزري کانن مدل i-SENSYS LBP151DW به صورت تک کاره عمل میکند و  سرعت بالایی در چاپ متن های شما  دارد و میتواند حدوداً 30 برگ در دقیقه را به صورت  سیاه و سفید به چاپ رساند . از دیگر قابلیت های این دستگاه که در قسمت قبلی هم اشاره شد چاپ دو طرفه ی خودکار است . این امکان برایتان وجود دارد تا به صورت  بی سیم و با استفاده  از گوشی و لپ تاپ چاپ مورد نظر خود را سازماندهی کنید .  این دستگاه برای کارهای اداری با حجم کاری متوسط و  بالا و کارهای خانگی سنگین مناسب می باشد . پرینتر کانن مدل LBP 151 dw از فناوری لیزری   پشتیبانی میکند .  پرینتر 151dw دستگاهی با ابعاد جمع جور ،  و قابلیت  اتصال Wi-Fi دارد و از جمله پرینتر های  کاملا اقتصادی  است .  

 

مقایسه سرعت پرینتر لیزری 151DW با پرینتر جوهر افشان 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP151DW 
پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP151DW

‎پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP151DW همانگونه که گفته شد  از محصولات میان‌رده این کمپانی کانن محسوب می شود و جزو   پرینترهای  سیاه‌و‌سفید می باشد که  سرعت مناسبی دارد .  همان‌طور که می دانید معمولا  پرینترهای لیزری به خصوص چاپگر های  سیاه‌و‌سفید به طور عمده به منظور  چاپ متن ساخته  شده‌اند و سرعت‌ نسبتا  بالاتری در مقایسه با  پرینترهای جوهرافشان دارد . ازاین‌رو اگر نیاز به پرینتری دارید تا تصاویر خود را چاپ کنید به شما عزیزان توصیه میکنیم حتما از پرینتر های دیگری استفاده نمایید . این پرینتر شامل  ویژگی‌های فوق العاده ای است که ارزش آن را بیشتر  کرده است. قابلیت چاپ دو طرفه  و به صورت  اتوماتیک  کاربر این امکان را میدهد  تا در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی داشته باشد .  توانایی  دیگر در این محصول اتصال بی‌سیم  است که در پایان این امکان را به کاربر میدهد تا  به‌صورت بی‌سیم با تلفن‌های همراه  ارتباط برقرار کند  و مدت ک  آن‌ها را به چاپ رساند .

 

از پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP 151 DW به چه منظور استفاده می شود ؟ 

 

‎پرینتر کانن i-SENSYS LBP151dw از جدید ترین  پرینترهای  تک کاره کمپانی  کانن می باشد که در دسته ی  پرینترهای محبوب و کاربردی  قرار دارد. این مدل از چاپگر ها  به دلیل دقت و سرعت بسیار بی نظیری که دارند  و همچنین عمر و استحکام  معمولا در ادارات و مصارف خانگی از آنها  استفاده می شود. این  پرینتر کانن نیز  از طول عمر و دوام بسیار زیادی دارد ، به همین علت شما می توانید تا سال های سال از قابلیت های آن بهره مند شوید ، از مهم ترین مشخصه های  این مدل مدرن  می توان به رزولوشن چاپ ایده آل کیفیت کلی  چاپ، سرعت زیاد  چاپ، قابلیت های  فراوان، کیفیت تولیدی  منحصر بفرد و ارزش بالای آن  در مقایسه با  قیمت اقتصادی اشاره کرد.

 

ویژگی های فنی 

 

‎اندازه حدود  ۲۴۵ × ۳۶۵ × ۳۹۰ میلی‌متر

‎وزن ۸٫۶ کیلوگرم

‎نوع پرینتر تک کاره لیزری

‎قابلیت چاپ ماهانه ۱۵۰۰۰ برگ کاغذ 

‎کاربرد  خانگی و اداری

‎میزان سرعت پرینت سیاه سفید و حدود ۲۸ برگ در دقیقه

‎رزولوشن کپی ۶۰۰*۱۲۰۰ dpi

‎نوع کارتریج یا تونر به کار رفته CANON 737

‎کارکرد کارتریج مشکی ۲۴۰۰ برگ

‎ابعاد  کاغذ A4، A5، B5، LGD، Envelope

‎گنجایش  سینی کاغذ ۲۵۰ برگ

‎فاقد توانایی  چاپ بر روی  CD 

‎دارای  چاپ دو طرفه 

‎عدم چاپ مستقیم Pictbridge 

‎فاقد بلوتوث 

‎دارای شبکه بی سیم Wi-Fi

 

بررسی سرعت و چگونگی اتصال  پرینتر با دستگاه های دیگر  

 

‎پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP151DW  دارای چاپ دو طرفه می باشد ، و ویژگی های پیشرفته ای در این دستگاه قرار دارد .  سرعت بالا و  تحویل نخستین  برگ فقط در ۸ ثانیه انجام می شود . از مزیت های  این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از  سرعت  چاپ بالا  در با میانگین تقریبا  ۲۸ برگ در دقیقه ، دریافت اولین برگ چاپ شده  تنها در ۸ ثانیه ، قابلیت  چاپ دو طرفه  و  داشتن مشخصه های پیشرفته چاپ – برخورداری از  طراحی فوق العاده  ، بسیار کوچک  جمع و جور – فراهم کردن اتصال بی سیم (WI – FI ) و اترنت (ETHERNET) – قابلیت  اخذ  پرینت از تلفن همراه  – کاهش مصرف انرژی از جمله ویژگی های مهم این محصول هستند .

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *