سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP226DW 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP226DW 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP226DW 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP226DW 
پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP226DW

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP226DW  از بروز ترین و مدرن ترین پرینتر های کمپانی کانن است که سری تولید آن i-SENSYS  و مبنی  بر فناوری پرینتر  لیزری می باشد  که امکان  چاپ و پرینتر  مدارک به صورت  سیاه سفید را  با رزولوشن بسیار زیاد فراهم کرده است ، این پرینتر  با توجه به اندازه  کوچکی که دارد قابلیت حمل و راحتی را به خود اختصاص داده است و به همین منظور میتوانید از این پرینتر برای  مصارف خانگی و سازمانی همچون محیط ادارات یا شرکت ها استفاده نمایید .  از   مهمترین ویژگی های که در پرینتر کانن وجود دارد  می توان به  چاپ  دورو و اتوماتیک آن اشاره کرد ، همچنین امکان اتصال به شبکه بی سیم (WiFi) و چاپ به صورت کاملا  مستقیم مدارکی که در حافظه ی تلفن همراه شما وجود دارد ممکن می باشد اما باید برخی اپلیکیشن‌ها در تلفن همراه شما نصب شده باشد که در ادامه کامل تر در این باره توضیح خواهیم داد . 

 

ویژگی های ظاهری پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP226DW 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP226DW 
پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP226DW

پرینتر لیزری کانن مدل  کانن  در ابعاد و اندازه حدود  (401x373x250) میلی متر و با وزن  حداقل 8.8 کیلوگرم طراحی شده است  همانگونه که در قسمت قبلی نیز گفته شد از این محصول در  در محیط های کوچک نیز میتوانید استفاده کنید . در بحث مشخصات ظاهری به مشخصاتی همچون  جنس بدنه دستگاه که از نوع پلاستیک کمیاب  و مقاوم،  وجود صفحه ی  نمایشگری غیرلمسی سه خطی که از LCD و جلوه ی فوق العاده ی  صفحه کلید چند منظوره برای  سازماندهی  اطلاعات  این پرینتر  اشاره کرد که سبب  زیبایی هرچه بیشتر آن شده است . 

 

وضعیت اتصال در پرینتر 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP226DW 
پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP226DW

همچنین قابلیت های اتصالات برای دریافت خدمات چاپ نیز  در  پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP226DW  قرار گرفته شده است ، مواردی مانند  پورت اتصال برای  کامپیوتر (USB 2.0) در قسمت پشت دستگاه و پورت (Ethernet)، اتصال به شبکه  (WiFi)، قابلیت  چاپ مستقیم اسناد  از حافظه کمکی  (Direct Print From USB Memory) و امکان  اتصال به گوشی های تلفن همراه  هوشمند برای دسترسی به  چاپ اسنادی که در  داخل حافظه گوشی قرار گرفته آمد توجه داشته باشید برای بهره مندی از این مورد باید برنامه (Canon Mobile Printing) بر روی تلفن همراه شما نصب شده می باشد.

 

علت علاقه مندی مخاطبان به پرینتر لیزری  i-SENSYS LBP 226 DW 

 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP226DW  در بخش  امکانات فنی چاپ به علت  داشتن  سرعت مناسب ، کیفیت فوق العاده  و کاربرد بالا در مقایسه با  دستگاه های هم پای خود در بین کاربران شناخته شده تر است و مخاطبان زیادی را به خود علاقه منذ کرده است زیرا  این پرینتر علاوه بر قابلیت  سرعت چاپ 38 برگ در دقیقه با  رزولوشن 1200×1200 dpi و همچنین امکان  کار ماهانه 80000 برگ، شامل  قابلیت مهم ترین نظیر  چاپ دورو (Auto Duplex) است همین  موضوع سبب شده است تا این پرینتر در بین دیگر دستگاه های لیزری شناخته شده تر باشد .  

 

توانایی پرینت دستگاه لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP 226 DW 

پرینتر کانن مدل 226
پرینتر کانن مدل 226

 ظرفیت سینی ورودی کاغذ پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP226DW   تقریبا  250 برگ  کاغذ در ابعاد  حداکثری A4 وجود دارد ضمنا این دستگاه از حافظه یک گیگاهرتزی که دارد  دارای  قابلیت فیدرهای به عنوان آپشن اضافه به طوری که  یک فیدر اصلی 550 برگ و یک فیدر اضافی  100 برگ یعنی ظرفیتی حدود   900 برگ را دارد . توجه داشته باشید که در قسمت مواد مصرفی به کار رفته در پرینتر های لیزری کانن، برای پرینتر تک کاره مدل (LBP226dw)  شرکت  کانن کارتریج تونر لیزری مشکی 057 را با کارکردی به میزان 3100 برگ برای این دستگاه استفاده کرده است .  

 

ویژگی های فنی پرینتر کانن مدل i-SENSYS LBP 266DW 

پرینتر کانن مدل 226
پرینتر کانن مدل 226

فناوری  چاپ در پرینتر کانن LBP226DW  همانگونه که از نامش پیداست از نوع لیزری می باشد که سرعت چاپ بسیار مناسبی دارد .  نوع چاپ در این پرینتر تنها به صورت تک رنگ است و میتواند حداقل در هر دقیقه 32 برگ کاغذ a4 را با کیفیتی حدود 1200 دی پی آی به چاپ رساند . این پرینتر قادر به  چاپ بدون حاشیه را دارد اما  توانایی لازم برای   چاپ بر روی cd را ندارد  توصیه میکنیم برای چاپ تصاویر خود از یک یک پرینتر جوهر افشان استفاده کنید . 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP 226DW تم کاره است و فاقد امکاناتی نظیر  فکس, کپی و اسکن می باشد . نوع کارتریج یا تونر آن از نوع 057 است و کارکرد آن  حدودا  3100 برگ کاغذ  به صورت سیاه و سفید است . برای راحتی و دسترسی سریع تر  کاربران زمان  کار با دستگاه, یک صفحه نمایشگر رنگی از نوع lcd در مجاور  کلیدهای کنترل  قرار دارد که امکان کار با پرینتر را راحت تر میکند . توجه داشته باشید این دستگاه شامل درگاه USB می باشد اما قابلیت تغذیه ی مستقیم کاغذ را ندارد . 

 

مزایا و معایب پرینتر لیزری کانن مدل LBP 226 DW 

 

در این قسمت به مزایا و معایب پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP226DW  اشاره خواهیم کرد ، قطعا هر محصولی در کنار مزیت های مناسبی که به خود اختصاص داده است از نظر کاربران یک سری ایراداتی  هم دارد ، مزیت و معایب  پرینتر LBP 226 DW به شرح زیر است :

 

توانایی  چاپ با سرعت و کیفیت فوق العاده 

 

– قابلیت چاپ دوطرفه یا  (Auto Duplex)

 

– امکان  چاپ به صورت کاملا  مستقیم (Pictbridge)

 

– توانایی برقراری  اتصال به شبکه بی سیم (WiFi)

 

– دارای پورت اتصال (USB 2.0) و (Ethernet)

 

معایب

 

–  نداشتن از قابلیت تغذیه برگه به صورت  خودکار (ADF)

 

– فاقد  قابلیت هایی همچون  امکانات کپی، اسکن و فکس

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *