سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

پرینتر لیزری کانن مدل  i-SENSYS LBP351x

پرینتر لیزری کانن مدل  i-SENSYS LBP351x

پرینتر لیزری کانن مدل  i-SENSYS LBP351x

پرینتر لیزری کانن مدل  i-SENSYS LBP351x
پرینتر لیزری کانن مدل  i-SENSYS LBP351x

شرکت های گوناگون و توانمندی در زمینه ساخت  پرینتر فعالیت دارند . اما از قدیمی ترین و بزرگ ترین این شرکت ها میتوان به نمایندگی کانن اشاره کرد که دستگاه های بسیار متنوعی طراحی کرده و در این رده نیاز بسیار موفق بود . پرینتر لیزری کانن مدل  i-SENSYS LBP351x ساخت شرکت کانن است این دستگاه از فناوری چاپ لیزری برخوردار است. از این دستگاه برای ادارات با حجم کاری زیاد تولید شده است و دارای هیچ گونه محدودیتی نمی باشد همچنین  ابعاد این پرینتر بسیار مناسب است و ویژگی های مطلوبی نیز دارد . شایان ذکر است که پرینتر لیزری کانن مدل LBP351x شامل اتصالات مهمی  می باشد و  قابلیت چاپ دو طرفه نیز برای آن وجود دارد . این پرینتر میتواند در هر دقیقه 55 برگ را با تکنولوژی  چاپ لیزری و رزولوشن 600*600 dpi به چاپ رساند . 

 

مشخصات ظاهری پرینتر لیزری  LBP351x

 

 ابعاد موضوعی بسیار مهم در زمان انتخاب پرینتر است زیرا باید فضای کافی برای قرار دادن آن در اختیار داشته باشید . اندازه پرینتر لیزری  کانن مدل i-SENSYS LBP351x حدود   415x529x438 میلی‌متر و وزن آن  وزن 26.2 کیلوگرم می باشد در هنگام حمل و نقل این دستگاه به تنهایی دچار مشکل خواهید شد . این  پرینتر  فاقد رنگ‌بندی بوده و در رنگ ترکیبی سیاه و سفید تولید می شود . سینی کاغذ در پایین‌ترین جایگاه  پرینتر  و محل خروجی آن در بالا ترین قسمت  آن قرار دارد . در برابر  دیگر پرینتر های موجود در بازار باید بگوییم که تولیدی  در نظر گرفته شده برای این پرینتر بسیار مناسب و حرفه ای است . در بخش جلویی و سمت راست پرینتر، دکمه پاور قرار گرفته است.

 

میزان کاربری پرینتر  LBP351x

پرینتر لیزری کانن مدل  i-SENSYS LBP351x
پرینتر لیزری کانن مدل  i-SENSYS LBP351x

کاربری هر پرینتر با توجه به سینی ظرفیتی آن مشخص می شود . اغلب  پرینترها، شامل حجم سینی کاغذ متوسطی می‌باشند همچنین برای این پرینتر سینی کاغذ آپشنال در نظر گرفته شده است . اما  این سینی کاغذ آپشنال فقط  برای پرینترهای اداری کاربردی می باشد . پرینتر لیزری کانن مدل LBP351x همانگونه که گفته شد یک پرینتر اداری است . گنجایش سینی کاغذ  LBP351x تقریبا  600 برگ است و به همین علت  در مصارف زیاد  اداری نیز  کار د دارد . برای این پرینتر میتوانید از کاغذهایی با سایز A4/B5/A5/A6/LGL/LTR/EXECUTIVE/16K/ Custom sizes (Width:105.0 to 215.9mm, Length: 148.0 to 355.6mm)  استفاده نمایید .

 

سرعت چاپ  پرینتر LBP351x

 

مسئله سرعت در پرینترهای لیزری بسیار قابل توجه می باشد . پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP 351x ، شامل  سرعت چاپ 55 برگ در دقیقه است . این مدل پرینتر پاسخگوی خوبی برای  نیاز های شما می باشد .  توجه داشته باشید که برای این پرینتر قابلیت چاپ دو طرفه نیز وجود دارد به همین علت در هنگام استفاده از این ویژگی از سرعت چاپ کاسته می شود اما همچنان  پرینتر LBP351x از جمله پرینترهای پرسرعت شرکت کانن است . 

 

رزولوشن چاپی و توان کارکرد  پرینتر کانن مدل i-SENSYS LBP0351x 

پرینتر لیزری کانن مدل  i-SENSYS LBP351x
پرینتر لیزری کانن مدل  i-SENSYS LBP351x

پرینتر لیزری کانن مدل  i-SENSYS LBP351x  مانند اغلب پرینتر از  رزولوشن چاپ 600X600 dpi  برخوردار می باشد و در چاپ متون نیز بسیار کاربردی عمل میکند چون از پرینتر های لیزری کمتر در چاپ تصاویر استفاده میشود . بنابراین این مدل  از پرینتر کانن از جمله پرینترهای باکیفیت شرکت کانن است . توان کارکرد ماهانه این پرینتر تقریبا  250 هزار برگ است و به علت سرعت مناسبی که دارد در اکثر ادارات از این دستگاه استفاده میشود .

 

اتصالات ارائه شده پرینتر لیزری LBP 351x 

 

همانگونه که در قسمت های قبلی گفته شد پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP 351x دارای حرفه ای ترین اتصالات می باشد ، این دستگاه همانند تمامی دیگر پرینت  ها از اتصال  پورت یو اس بی برخوردار است ، اما پرینتر  LBP351x در کنار  اتصال یو اس بی، از قابلیت اتصال وای فای نیز برخوردار است که شرایط  اتصال مستقیم تلفن همراه  و پرینتر را فراهم می کند. از  این پرینتر بیشتر برای ادارات استفاده میشود بنابراین  برای این دستگاه  امکان  اتصال به روش  شبکه ای  نیز وجود دارد  تا بتوانید همزمان چند کامپیوتر را به پرینتر متصل کنید .

 

کارتریج پرینتر کانن LBP351x

پرینتر لیزری کانن مدل  i-SENSYS LBP351x
پرینتر لیزری کانن مدل  i-SENSYS LBP351x

 این پرینتر کانن  LBP351x از جمله پرینترهای تک رنگ و لیزری است بنابراین فقط  برای این دستگاه یک  کارتریج در رنگ مشکی در نظر گرفته شده است . نام این کارتریج Canon 039 می باشد و این نوع کارتریج در مصارف زیاد   اداری کاربرد دارد . این کارتریج، کیفیت ایده آلی دارد و کارکرد آن به حدود 11000 برگ می رسد و کیفیت مناسب آن در چاپ متون دیده می شود و در چاپ تصاویر کاربرد چندانی ندارد .

 

کلید های تنظیم کننده و صفحه نمایشگر

 

برای کنترل  تنظیمات یک پرینتر، قطعا به  کلید های تنظیم کننده  و یک صفحه نمایشگر نیاز است . پرینتر اداری کانن  مدل LBP351x دارای صفحه نمایشگر و کلید های کنترلی است که در سمت راست این دستگاه قرار گرفته آند . این صفحه نمایشگر  به کاربران این امکان را میدهد  تا بدون اتصال به دستگاه دیگری  مانند  کامپیوتر، تنظیمات مد نظر خود را به پرینتر اعمال نمایند . 

 

سخن پایانی 

 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP351x دارای فناوری لیزری می باشد و محصول شرکت معتبر و بزرگ کانن است که مدارک چاپ شده توسط این دستگاه کیفیت بسیار مناسبی دارند . مهمترین حسن این پرینتر استفاده از آن در مصارف اداری با حجم کاری بالا است ، از معایب این دستگاه‌ نیز میتوان به مشخصات ظاهری نظیر سنگینی آن اشاره کرد . اما قابلیت های  مانند چاپ دو طرفه و اتصال وای فای باعث شده است تا کم و کاستی این دستگاه در نظر کاربران سخت پسند  پیدا نباشد .

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *