سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6230DW 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6230DW 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6230DW 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6230DW 
پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6230DW

پرینترهای شرکت  کانن از جمله مشهور ترین برندهای موجود بازار در بخش  خود هستند.  پرینتر لیزری کانن مدل  i-SENSYS LBP 6230 همانگونه که از نامش پیداست از سری پرینتر های  i-sensys می باشد ، که  مزیت های  بسیار زیادی برای مصرف کننده در پی دارد . 

کمپانی کانن از جمله  شرکت های  ژاپنی بسیار قدیمی و معتبر  در زمینه ساخت  انواع دوربین عکاسی، چاپگر و دیگر  قطعات الکترونیکی مانند دستگاه کپی  و یا دوربین فیلم برداری است . این شرکت در طی این سالها  توانسته است محصولات بسیار باکیفیتی وارد بازار های فروش کند ، و در رقابت با سایر شرکت های قدرتمند است . 

 

کاهش هزینه با پرینتر کانن مدل LBP 6230DW 

پرینتر کانن LBP6230DW
پرینتر کانن LBP6230DW

پرینتر لیزری کانن مدل i-sensys LBP6230DW  از ایده آل ترین  و پرکاربردترین محصولات سری i-sensys است ، که در این راستا  ویژگی ها و امکانات بسیار فوق العاده ای را نیز به خود اختصاص داده است . این پرینتر که توسط  شرکت کانن طراحی شده دارای قطعات بسیار با کیفیتی می باشد، به همین علت  کارایی آن بسیار  فوق العاده است و کمتر برای کاربران هزینه های تعمیر و نگهداری در پی خواهد داشت . 

 

علت انتخاب پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6230DW توسط کاربران چیست ؟ 

 

مزیت های  پرینتر لیزری کانن مدل LBP6230DW از سری i-sensys بسیار  می باشد ، بدین ترتیب معمولا کاربران  بسیاری اقدام به خرید این دستگاه می کنند .  یکی از مهم ترین  مزیت های پرینتر کانن LBP6230DW کیفیت بالای این دستگاه در زمان چاپ می باشد ، زیرا گروهی  از پرینتر ها که کیفیت کمتری دارند  چاپ را با وضوح کمتری انجام می دهند . 

 

مزیت های پرینتر LBP 6230 DW کانن 

پرینتر کانن LBP6230DW
پرینتر کانن LBP6230DW

پرینتر لیزری کانن مدل i-sensys LBP6230DW  سرعت بسیار مناسبی دارد و  فرایند  چاپ را بر روی کاغذ در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد . این مسئله در فعالیت هایی که حجم کار بسیار زیاد است قطعا تاثیر  بسیار مثبتی دارد . 

 پرینتر لیزری کانن LBP6230DW همانطور که میدانید توانایی  استفاده به صورت بی سیم نیز دارد . این پرینتر شامل  گیرنده های بی سیم است  که می تواند ارتباط آن را با دیگر دستگاه ها بدون  نیاز به  کابل ممکن سازد . بنابراین کار با این پرینتر  بسیار آسان  و نصب و راه اندازی آن نیز ساده  می باشد .

 

مشخصات ظاهری  دستگاه پرینتر i-SENSYS 6230DW

کارتریج پرینتر کانن LBP6230DW
کارتریج پرینتر کانن LBP6230DW

پرینتر لیزری کانن مدل i-sensys LBP6230DW در اندازه ی ۲۴۳ × ۲۹۳ × ۳۷۹ میلی‌متر طراحی و سپس وارد بازار های فروش شده است . وزن تقریبی این پرینتر  تقریبا  7 کیلوگرم می باشد.

پرینتر کانن LBP6230DWتک منظوره می باشد، به همین علت کیفیت کار آن  بسیار فوق العاده است  . بزرگترین  سایز کاغذی که برای این پرینتر  استفاده می شود کاغذ  A4 می باشد. وضعیت  کیفیت چاپ با رزولوشن موجود در این  دستگاه dpi1200 x1200 می باشد

 

ویژگی های پرینتر کانن مدل 6230DW 

 

از  دیگر  ویژگی های ا پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP 6230  چگونگی  طراحی و تولید این محصول می باشد. این پرینتر همانگونه که گفته شده در ابعادی کاملا کوچک توسط شرکت کانن ساخته شده است  ، به همین دلیل کاربران با مشکل فضا مواجه نخواهند شد ، شما میتوانید به راحتی این پرینتر را در کمترین جایگاه قرار دهید . 

یکی دیگر از ویژگی های که در ساخت  پرینتر کانن LBP6230DW وجود دارد عدم  سر و صدای بسیار زیاد است . بنابراین  می توانید در برخی فعالیت ها با  حجم کاری  زیاد  به آسانی  این دستگاه را مورد استفاده قرار دهید .

 

قابلیت های پرینتر کانن مدل LPB6230 DW

 

پرینتر  لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6230DW توسط  شرکت کانن طراحی شده است و  از سری پرینتر  i-SENSYS  شرکت می باشد ، از این دستگاه  برای چاپ متن و اسناد میتوانید استفاده کنید . اما توجه داشته باشید که این دستگاه برای چاپ تصاویر  مناسب نمی باشد زیرا معمولا برای چاپ تصاویر از پرینتر های  جوهرافشان به علت وضوح بالا استفاده می کنند در زمان خرید پرینتر باید به این نکته توجه کنید . پرینتر لیزری کانن مدل مدل i-SENSYS LBP6230DW از لحاظ  کاربری  تک کاره است  و دارای  فناوری  لیزری می باشد و امکان  چاپ، تنها  به صورت سیاه و سفید را دارد.

 

بررسی وضعیت  پرینتر 6230DW  لیزری کانن 

 

در مجموع استفاده از پرینتر کانن LBP6230DW  بسیار آسان  است. سرعت چاپ این پرینتر  تقریبا  25 برگ در دقیقه می‌باشد که در مقایسه با  پرینتر های  لیزری سرعت مناسبی است اما  در بین پرینتر های  جوهرافشان به ترتیب بیشتر  است. با نگاه کردن  به پرینتر کانن LBP6230DW ، متوجه  2 حرف dw در پایان  آن می شویم . عبارت  d در پرینترها معمولا به معنای Duplex و یا همان چاپ دو طرفه به صورت  خودکار  است. عبارت  w  بیانگر  اتصال Wireless می باشد  که از طریق آن دستگاه می‌تواند بدون نیاز به  سیم و کابل از طریق روش  بی‌سیم به شبکه‌ی خانگی و یا  اداری مد نظر  کاربر متصل شود و مورد استفاده قرار گیرد . این پرینتر نیز تمامی قابلیت های گفته شده را در اختیار کاربر قرار می دهد .

 

سخن پایانی 

 

همانگونه که در قسمت‌های فوق گفته شد پرینتر کانن LBP6230DW ویژگی ها و مزیت های فوق العاده ای دارد ، اما برخی کاربران به دلیل تک کاره بودن این محصول از خرید آن صرف نظر می‌کنند ، شایان ذکر است که این پرینتر با توجه به تک کاره بودن توانایی های بهتری دارد برای مثال در مقایسه با دیگر دستگاه ها سرعت چاپ بسیار مناسبی دارد و قطعات به کار رفته در این محصول از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند .

 

فهرست مطالب

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *