سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF247dw

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF247dw

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF247dw

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF247dw
پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF247dw

‎شرکت های گوناگونی در زمینه ی ساخت و طراحی  پرینتر در حال  فعالیت هستند  و قطعا  رقابت تنگاتنگی نیز بین آنها وجود دارد .شرکت کانن یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت ها در زمینه ساخت پرینتر و دوربین عکاسی است . پرینتر لیزری کانن مدل  i-SENSYS MF 247 dw  یک پرینتر  چهار منظوره و از تولیدات  شرکت کانن است که این پرینتر شامل فناوری  چاپ لیزری می باشد. از این نوع از پرینتر به منظور  مصارف فردی  و اداری با  حجم کاری کم میتوان استفاده کرد ،  که ابعاد کوچک  و ویژگی های مطلوبی نیز را دارد. توجه داشته باشید  که پرینتر کانن لیزری کانن مدل  i-SENSYS MF 246 dw  شامل  اتصالات مدرنی  می باشد و همچنین برای این دستگاه   قابلیت چاپ  دورو نیز  فراهم شده است. فرایند چاپ در این این چاپگر فقط به صورت سفید و سیاه انجام می پذیرد ،  و این چاپگرکانن از ارتباط وای فای نیز برخوردار  است. این دستگاه میتواند در هر دقیقه 27 برگ را با تکنولوژی  600*600 dpi به چاپ رساند . این پرینتر از توانایی چاپ دورو  نیز بهره مند است  و کلیه  ویژگی های آن در سطح معمولی  قرار دارد . 

 

‎ابعاد و اندازه پرینتر کانن مدل MF 247 dw

 

‎معمولا در زمان خرید یک محصول ابعاد موضوع قابل توجهی است زیرا  برای قرار دادن  پرینتر در گوشه ای از دفتر محل کار یا خانه  باید فضای خالی به حد کافی وجود داشته باشد . پرینتر لیزری کانن مدل  i-SENSYS MF247dw در ابعاد  390x371x361 میلی‌متر ساخته شده و وزن  این دستگاه  26.8 کیلوگرم وزن است  که حمل و نقل آن تقریبا  ساده  است. پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF 247dw فاقد زنگ بندی است و تنها در یک  رنگ مشکی تولید می شود . سینی کاغذ در پایین‌ترین بخش این دستگاه قرار و محل خروجی کاغذ  آن در قسمت بالای آن تعبیه شده است . کیفیت این  پرینتر مطلوب و قابل قبول است  همین موضوع سبب معروفین این دستگاه در بین کاربران شده است ، لازم است بگوییم طراحی در نظر گرفته شده برای پرینتر MF247dw  در مقایسه با دیگر پرینتر های موجود در بازارهای فروش مدرن تر است وجود دارد.

 

‎گنجایش سینی کاغذ پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF 247 dw 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF247dw
پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF247dw

‎معمولا سینی کاغذ برای هر  پرینتر متفاوت و  با توجه به گنجایشی که دارد طراحی می شود و  برای  هر دستگاه متفاوت است .  گروهی از پرینترها، از  ظرفیت سینی کاغذ متوسطی برخوردار هستند  و همچنین، برای آن ها از سینی کاغذ آپشنالی استفاده شده است .  اما  سینی کاغذ آپشنال برای پرینترهای اداری  کاربردی تر می باشد . از پرینتر  MF247dw به عنوان  یک پرینتر خانگی میتوان استفاده کرد . ظرفیت سینی کاغذ این پرینتر تقریبا  250 برگ است و به همین علت  در مصارف  کم اداری کاربرد دارد .  برای این پرینتر باید از کاغذ در سایز  A4/B5/A5/A6/LGL/LTR/EXECTIVE/16K/ Custom sizes (Width:105.0 to 215.9mm, Length: 148.0 to 355.6mm)  استفاده نمایید .

 

وضعیت سرعت چاپ در پرینتر لیزری کانن مدل MF 247 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF247dw
پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF247dw

‎یکی از مهم ترین مسائلی که در پرینترهای لیزری وجود دارد، سرعت چاپ ارائه شده برای این نسخه از پرینترهاست. این پرینتر تک کاره، دارای سرعت چاپ 27 برگ در دقیقه می باشد. این مدل  پرینتر،  میتواند به راحتی و در کمترین زمان  نیاز های روزمره  شما را برطرف کند. شایان ذکر است  که این پرینتر، به عنوان یک دستگاه برای مصارف  خانگی و اداری با حجم فعالیت  متوسط  روزانه طراحی شده است .  و به همین علت  سرعت چاپ 27 برگ در دقیقه برای آن بسیار مناسب  ارزیابی می گردد . این دستگاه از قابلیت   پرینت به صورت دورو برخوردار است بنابراین در زمان پرینت دورو قطعا از سرعت چاپ این دستگاه کاسته می شود  به طور کلی  پرینتر MF247dw یکی از پر سرعت ترین  پرینترهای کمپانی کانن  است .

 

رزولوشن و کاربری پرینتر کانن i-SENSYS 247 dw 

 

‎رزولوشن چاپ پرینتر از جمله مسائل مهم در ساخت پرینتر ها است . پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF247dw از جمله  پرینترهایی است که شامل رزولوشن چاپ 600X600 dpi می باشد. از این  این پرینتر برای چاپ متون نیز میتوان استفاده کرد  و به همین علت  می تواند به خوبی  پاسخ گوی نیاز های روزانه  شما باشد. به طور کلی  پرینتر های لیزری در  چاپ  تصاویر کاربرد ندارند  و به همین علت  رزولوشن چاپ آن ها در برابر پرینترهای جوهرافشان کمتر می باشد . بنابراین  این مدل در جایگاه مناسب از پرینتر های لیزری قرار دارد . . همانگونه که گفته شد  پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF247dw شامل  ویژگی هایی همچون  سرعت چاپ بالا است ، به همین منظور  استفاده از این پرینتر برای ادارات با حجم کاری متوسط قطعا  ایده آل خواهد بود . کاربری  ماهیانه این پرینتر تقریبا  15 هزار برگ می باشد . 

 

‎ویژگی های قابلیت اسکن پرینتر MF 247  

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF247dw
پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF247dw

‎پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF247dw در لیست پرینترهای چند منظوره  قرار گرفته است بنابراین برای این پرینتر، قابلیت  اسکن نیز وجود دارد  که اسکن مدارک  توسط این دستگاه  با کیفیت بسیار مطلوبی مشاهده  می شود. اسکنر موجود در  دستگاه های چند منظوره ، یکی از محبوب ترین  ویژگی به شمار می رود زیرا  شما می توانید با مناسب ترین  کیفیت، مدارک  خود را وارد مرحله ی اسکن قرار دهید . قابلیت  اسکن  برای این پرینتر ها شامل کیفیت منحربفردی  می باشد که همین  موضوع باعث خاص تر شدن  این پرینتر شده است. رزولوشن اپتیکال اسکنر این دستگاه نیز 600×600 Dpi می باشد. کیفیت  اسکن رنگی آن ، 24 بیت است . شما با استفاده از این دستگاه می توانید  فرایند اسکن های رنگی و یا سیاه و سفید خود را انجام دهید .

 

‎مشخصات  کپی پرینتر 

 

‎از پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF247dw به عنوان یک پرینتر چند منظوره استفاده می شود ، چراکه  در کنار توانایی پرینت و اسکن، فکس، امکان کپی را نیز برای کاربران فراهم کرده است . در این دستگاه کپی با سرعت برابر با چاپ انجام می شود و سرعت آن  میتواند به حدود 27 برگ در دقیقه برسد . رزولوشنی که برای کپی این پرینتر در نظر گرفته شده است ، همان 600*600 دی پی آی می باشد . 

 

‎بررسی اتصالات در پرینتر 

 

‎اتصالات موجود در هر پرینتر قطعا  یکی از مهم ترین قسمت های دستگاه  به شمار می رود. اخیرا  در پرینتر های  اتصالات گوناگونی مشاهده  می شود که هر یک از آن ها ویژگی های مربوط به  خود  دارند. در مصارف  خانگی، پورت یو اس بی یکی از اصلی ترین  بخش های آن می باشد . معمولا اکثر  پرینترها از  این نوع اتصال برخوردارند . در پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF247dw ، علاوه بر اتصال یو اس بی اتصال وای فای نیز خواهید داشت  که امکان اتصال  به صورت مستقیم از گوشی تلفن همراه  و پرینتر را فراهم می کند. توجه داشته باشید  که این مدل  پرینتر شامل ارتباط شبکه ای نیز است  که این امکان به شما میدهد  تا از یک پرینتر برای چند کامپیوتر استفاده نمایید .

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *