سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF113w

canon i-sensys mf113w printer

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF113w

 

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF113w یکی از معروف‌ترین محصولات این شرکت می‌باشند که تاکنون با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران روبرو بودند. پرینتر‌های کانن در دو نوع لیزری و جوهرافشان تولید و در بازار عرضه می‌شوند. امروزه پرینتر‌های لیزری به دلیل دقت و سرعت بسیار بالای خود توانستند جای پرینتر‌های جوهرافشان را بگیرند.

معمولاً اکثر شرکت‌ها و ادارات به دلیل دقت بالای این پرینتر‌ها در چاپ از نوع لیزری آن‌ها استفاده می‌کنند. یکی از مدل‌های با کیفیت پرینتر‌های لیزری کانن، ایکس می‌باشد. این مدل جزو پرینتر‌های پرفروش کانن بوده و می‌تواند در سطوح و زمینه‌های مختلف پاسخگوی نیاز‌های افراد باشد. در ادامه به بررسی مشخصات کلی و ویژگی‌های ظاهری و عملکردی این دستگاه می‌پردازیم.

 

مشخصات کلی:

canon i-sensys mf113w printer
canon i-sensys mf113w printer

همانطور که گفتیم، پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF113w از پرینتر‌های لیزری بوده و دقت چاپ بالایی دارد. رزولوشن چاپ پرینتر حدود 600×600 dpi می‌باشد. اندازه چاپ این دستگاه سایز a۴ بوده ظرفیت سینی آن ۱۵۰ برگ می‌باشد. وزن این مدل حدود 8.4 کیلوگرم و ابعاد آن 255x320x372 میلی‌متر است. حافظه این پرینتر حدود۲۵۶ مگابایت بوده و مقدار فضای مناسب و زیادی را برای ذخیره تصاویر دارد. با این دستگاه می‌توانید در هر دقیقه حدود ۲۲ پرینت را انجام دهید. به طور کلی سرعت انجام هر عملیات چاپ چیزی در حدود ۳ ثانیه می‌باشد.

نوع چاپ پرینتر تک رنگ و به صورت سیاه سفید بوده و قابلیت پرینت رنگی را ندارد. همچنین با این دستگاه می‌توانید عملیات‌های کپی و اسکن را نیز انجام دهید. این پرینتر لیزری دارای قابلیت تغذیه خودکار adf نمی‌باشد. در نتیجه نمی‌توانید پرینت چند سند را همراه با هم انجام دهید. توان کار ماهانه این پرینتر در حدود ۲۰ هزار برگ توصیه شده است. کارتریج مدل 047 پرینتر نیازمند تونر بوده و ظرفیت آن برای حدود ۱۶۰۰ برگ گنجایش دارد. همچنین این دستگاه توسط پورت usb2.0 به کامپیوتر و لپ تاپ وصل می‌شود و می‌توانید از این طریق از تصاویر مورد نیاز به طور مستقیم پرینت تهیه کنید.

 

ظاهر:

canon i-sensys mf113w printer
canon i-sensys mf113w printer

ظاهر پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF113w همانند دیگر مدل‌های پرینتر‌های کانن بوده رنگ مشکی دارد. البته از لحاظ ابعاد می‌توان این پرینتر را جزوه دستگاه‌های سایز متوسط به حساب آورد. در نتیجه این دستگاه فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد و حتی می‌توانید آن را در کنار میز خود قرار دهید. این مدل هم مانند سایر دستگاه‌ها دارای چند دکمه برای تنظیمات، چاپ روشن خاموش کردن دستگاه می‌باشد. به طور کلی این پرینتر از لحاظ ظاهر همانند دیگر مدل‌های کانن بوده و ساختاری استاندارد و معمول دارد.

 

ویژگی‌ها:

canon i-sensys mf113w printer
canon i-sensys mf113w printer

همانطور که گفتیم پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF113w از نوع پرینتر‌های لیزری بوده و نسبت به پرینتر‌های جوهر افشان از کیفیت چاپ بسیار بالاتری برخوردار می‌باشد. رزولوشن چاپ پرینتر حدود 600*600 dp i می‌باشد که کیفیت چاپ معمول و استاندارد است. در نتیجه می‌توانید از لحاظ کیفیت و دقت چاپ این دستگاه اطمینان کامل داشته باشید.

سرعت

همچنین سرعت چاپ پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF113w ، سرعت بسیار خوبی است و هر پرینت تقریباً ۲ ثانیه به طول می‌انجامد. پس می‌توانید با صرف زمان کمتری از تصاویر مورد نظر خود پرینت بگیرید. این مدل پرینتر برای چاپ‌های سیاه و سفید طراحی شده است و نمی‌توانید از آن انتظار چاپ رنگی داشته باشید. ولی با این وجود در چاپ‌های تک رنگ نیز دقت چاپ بسیار بالایی داشته و آنالیز جزئیات به خوبی انجام می‌شود.

سه کاره

یکی از مهمترین ویژگی‌های پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF113w ، سه کاره بودن آن است. سه کاره بودن به معنی قابلیت‌های پرینت، کپی و اسکن می‌باشد. شما می‌توانید با این دستگاه علاوه بر عملیات پرینت، عملیات‌های کپی و اسکن را با کیفیت مطلوبی نیز انجام دهید. اسکن در این دستگاه به صورت رنگی و با رزولوشن 600 dpi بوده و عمق اسکن ۲۴ بیت می‌باشد.

همچنین رزولوشن کپی نیز برابر با رزولوشن اسکن می‌باشد و می‌توانید در هر دقیقه حدود ۲۲ صفحه را کپی کنید. البته باید این مورد را در نظر داشته باشید که حداکثر میزان کپی 999 برگ می‌باشد. پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF113w دارای صفحه نمایش ال سی دی بوده که می‌توانید از طریق آن امور مربوط به تعداد و نوع عملیات و دیگر تنظیمات را به راحتی انجام دهید. پنل رابط کاربری این پرینتر لیزری به صورت مشخص و استانداردی طراحی شده و با کمی دقت می‌توانید تنظیمات و عنلیات های مورد نظر خود را با چند گزینه ساده انجام دهید.

سایر ویژگی ها
canon i-sensys mf113w printer
canon i-sensys mf113w printer

قابلیت اتصال به شبکه بی‌سیم wifi، قابلیت اتصال آنلاین را در این دستگاه ایجاد کرده است. سایز کاغذ‌های قابل استفاده در این پرینترA4، B5، A5، A6، Legal، Letter، Statement، Executive، Government Letter، Government Legal، Foolscap، Indian Legal. Envelope: COM10، Monarch، C5، DL Custom (min. 76.2 x 127 mm to max. 215.9 x 355.6 mm) می‌باشد. کارتریج تونر پرینتر عمری زیاد و دقتی بالا را در عملیات چاپ دارد و به ندرت خراب می‌شود. همچنین گنجایش ۱۶۰۰ برگی این کارتریج میزان استانداردی می‌باشد.

همچنین پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF113w  نقطه ذوب پایینی را برای ذوب تونر داشته و در نتیجه باعث کاهش مصرف برق مورد نیاز برای هر چاپ می‌شود. در نهایت باید به قیمت این دستگاه بپردازیم. با توجه به سه کار بودن و دقت و سرعت بالای چاپ، این مدل از قیمت مناسبی برخوردار بوده و شما می‌توانید با یک بار هزینه، خود را از خرید دوباره دستگاه کپی و اسکنر معاف کنید. در نتیجه این دستگاه بسیار به صرفه و اقتصادی بوده و می‌تواند پاسخگوی تمام نیاز‌های شما برای چاپ، کپی و اسکن باشد.

 

سخن پایانی

در صورتی که کیفیت چاپ، کاربردی بودن و قیمتی مناسب از فاکتور‌های مهم شما برای خرید یک دستگاه پرینتر می‌باشد، پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF113w می‌تواند یکی از مناسب‌ترین پرینتر‌های موجود در بازار برای شما باشد. در صورت تمایل می‌توانید این پرینتر را با مناسب‌ترین قیمت و به صورت کاملا اورجینال همراه با ضمانت نامه معتبر نمایندگی کانن از فروشگاه ما خریداری کنید. همچنین در صورت بروز هرگونه خرابی و مشکل در دستگاه، فقط کافیست با نمایندگی تعمیر پرینتر کانن تماس حاصل فرمایید و از خدمات تخصصی تعمیرات این نمایندگی بهره‌مند شوید.

 

تشکر بابت وقتی که برای مطالعه این مطلب اختصاص دادید

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *