سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w

پرینتر کانن مدل i-Sensys MF237w

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w

تاریخچه شرکت کانن

Canon
Canon

ابتدا قبل از توضیح در مورد پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w کمی با تاریخچه کانن آشنا شوید: شرکت کانن، در ابتدا سال 1930 تاسیس شد، و چون به ساخت دوربین روی آورده بود، بعنوان الگویی در زمینه تصویربرداری تبدیل شده است. اما امروزه به یک تولید کننده چاپگر شخصی و اداری، دستگاه‌های کپی، فکس، اسکنر و تجهیزات پخش تبدیل شده است.

اولین شرکتی که دوربین‌های خود را با لنز لایکا روانه بازار کرد، شرکت Canon ، می‌باشد. شرکت کانن اول از لنزهای ساخت شرکت نیکون استفاده می‌کرد، اما پس از مدتی اقدام به ساخت لنزهایی به نام سرنار کرد. باوجود اینکه بیشتر مصرف بازار در دست دوربین‌ها و چاپگرهای کامپیوتری شرکت کانن می‌باشد، اما بیشتر درآمد این شرکت از دستگاه‌های فتوکپی است.

 

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w

پرینتر کانن مدل i-Sensys MF237w
پرینتر کانن مدل i-Sensys MF237w

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w، از جمله مدل‌های زیبا و جدید پرینترهای کانن می‌باشد که چهار کاره است، شامل، اسکنر، پرینتر، کپی و فکس می‌باشد و بدلیل فضای کمی که می‌گیرد یکی از محبوب‌ترین‌های شرکت کانن بحساب می‌آید. همچنین این مدل برای محیط کاری با حجم کاری متوسط مناسب می‌باشد.

 

طراحی پرینتر چندکاره لیزری Canon i-Sensys MF237w

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w می‌تواند در هر دقیقه 23 برگ را چاپ کند و همچنین با رزولوشن 600*600 dpi همراه است، اسکنر این دستگاه هم با همین رزولوشن به اسکن دسته‌ای می‌پردازد و نیازی به اسکن تک به تک برگه نیست. این دستگاه دارای ظرفیت 250 برگ در سینی ورودی است از این رو می‌توانید برای مصارف خانگی نیز آن را خریداری کنید.

 

امکانات پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w

پرینتر کانن مدل i-Sensys MF237w
پرینتر کانن مدل i-Sensys MF237w

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w از جمله پرفروش‌ترین مدل از بین مدل‌های متنوع محصولات شرکت کانن می‌باشد و درکنار هم رده‌های خود نظیر پرینتر لیزری چندکاره کانن مدل i-Sensys MF216N که از مدل‌هایی است که برای مصارف اداری و خانگی مناسب می‌باشد و جزء پرینترهای پرطرفدار محسوب می‌شود، پس اگر شما قصد خرید چاپگر برای اداره‌ی خود را دارید، پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w گزینه بسیار مناسبی می‌باشد.

برای دسترسی به تنظیمات و کنترل مستقیم پرینتر مدل i-Sensys MF237w ، می‌توان با استفاده از وجود صفحه نمایش لمسی تک رنگ، استفاده نمود، همچنین برای ارتباط با کامپیوتر از پورت یو اس بی، اینترنت و شبکه این کار میسر می‌گردد.

همچنین این دستگاه قابلیت تشخیص متن OCR را دارد، که به کاربر اجازه می‌دهد تا متن‌های انگلیسی را که اسکن شده‌اند، با استفاده از نرم‌افزار، تشخیص داده و بصورت فایل متنی ذخیره کند.

از دیگر امکانات دستگاه پرینتر لیزری چندکاره کانن مدلi-Sensys MF237w، مجهز بودن به قابلیت ADF می‌باشد، یعنی تغذیه اتوماتیک اسناد. که 35 برگ را در خود جای می‌دهد و این قابلیت به بالا بردن کاردهی و سرعت دستگاه کمک می‌کند.

 

پرینتر چندکاره لیزری مدل Canon i-Sensys MF237w و اتصال به وای‌فای

یکی از مهم‌ترین مزایای این پرینتر کانن، برخورداری از اتصالات متنوع می‌باشد. شما می‌توانید دستگاه را بوسیله وایرلس، وای‌فای و از طریق درگاه شبکه در محیط کار به اشتراک بگذارید. و براحتی بین چندکامپیوتر به اشتراک گذاشته و از آن استفاده کنید. موبایل‌های هوشمند و تبلت اندرویدی و IOS هم می‌توانند به این چاپگر هوشمند وصل شده. و براحتی فایل‌های مورد نیاز روی این دستگاه‌ها را چاپ یا اسکن نمائید.

 

Canon MF237w از چه کارتریجی استفاده می کند؟

پرینتر کانن مدل i-Sensys MF237w
پرینتر کانن مدل i-Sensys MF237w

کارتریج مورد استفاده در پرینتر چندکاره لیزری کانن مدلi-Sensys MF237w، به نام Canon 737 معروف است. و در حالت دیفالت، 2400 برگ را به چاپ می‌رساند. همچنین این کارتریج کانن با مدل‌های دیگر پرینترهای شرکت کانن سازگاری دارد، از جمله:

i-SENSYS MF244dw، i-SENSYS MF244dw، i-SENSYS MF232w، i-SENSYS MF211، i-SENSYS MF249dw.

باید در نظر داشته باشید که در پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w، نوع کارتریج، استارتر می‌باشد پس تعداد چاپ، کمتر از تعداد گفته شده می‌باشد.

 

قابلیت فکس پرینتر Canon i-Sensys MF237w

یکی از کارهای این دستگاه چهار کاره قابلیت فکس است. این پرینتر با سرعت 33.6 kbps فکس فایل را در حالت‌های مختلف انجام می‌دهد. در حالت نرمال، با رزولوشن 100*200 dpi و در حالت Fine و Photo. رزولوشن 200*200 dpi به فکس فایل مورد نظر می‌پردازد. همچنین در حالت Super Fine فکس فایل را با رزولوشن 400*200 dpi انجام می‌دهد.

 

قابلیت فتوکپی در پرینتر MF237w

حالت‌های کپی در این دستگاه، شامل  Text/photo High Speed، Text ، photo می‌باشد، بنابراین کاربر باتوجه به نوع محتوای خود که قصد کپی از آن را دارد یکی از موارد را انتخاب نماید، زمان اولین کپی، حدود 9 ثانیه طول می‌کشد، پس کاربر برای یک کپی مدت زیادی را باید منتظر بماند، البته در مدل‌های رقیب هم این مدت زمان به چشم می‌خورد.

قابلیت‌های دیگر دستگاه فتوکپی پرینتر کانن مدل MF237w‌ می‌توان Memory Sort 2، 4 on 1 و کپی کارت شناسایی را نام برد. همچنین کپی با تعداد زیاد هم با مجهز شدن به تغذیه خودکار در این دستگاه امکان‌پذیر می‌باشد.

 

اطلاعات تکمیلی در مورد ویژگی های پرینتر مدل i-Sensys MF237w

پرینتر کانن مدل i-Sensys MF237w
پرینتر کانن مدل i-Sensys MF237w

اطلاعات چاپ فایل‌ عبارتند از: زبان چاپ UFRII-LT است .و زمان خروجی اولین چاپ حدود 6 تا 9 ثانیه می‌باشد. همچنین کیفیت چاپ 1200*1200 dpi است.

اطلاعات اسکن فایل: نوع اسکن در این دستگاه رنگی است. و رزولوشن دیجیتال آن برابر با 9600*9600 dpi و رزولوشن اپتیکال آن 600*600 dpi می‌باشد. همچنین سایز اسکن در این پرینتر Canon، حداکثر پهنا 216 میلی‌متر .و سرعت اسکن سیاه و سفید 20 صفحه و اسکن رنگی 18 صفحه در دقیقه می‌باشد.

اطلاعات فکس فایل: حافظه فکس در پرینتر چندکاره کانن لیزری مدلi-Sensys MF237w . برابر با 256 برگ و رزولوشن 100*200 تا 200*400 dpi می‌باشد. همچنین سایر امکانات فکس شامل: Remote Reception، Dual Access، Fax Activity Reports. Fax Activity Result Reports، PC Fax (TX only) DRPD، ECM، Auto Redial می‌باشد.

اطلاعات کپی فایل در پرینتر لیزری چندکاره Canon i-Sensys MF237w برابر است با: حداکثر تعداد کپی در این دستگاه تا 999 برگ بصورت متوالی و قدرت بزرگنمایی 25 تا 400 درصد می‌باشد.

 

نتیجه گیری

کاربران عزیز، شما با مطالعه این مبحث متوجه خواهید شد که قابلیت‌های چندگانه دستگاه پرینتر کانن، امکانات خوبی را برای راحتی کاربر در اختیار آن‌ها می‌گذارد. همینطور علاوه بر امکانات ویژه، نوع اتصالات و برند محبوب آن اطمینان خاطر را به کاربران گرامی هدیه می‌دهد. همچنین شرکت Canon به عنوان یکی از برندهای معتبر و مطرح در جهان فعالیت می‌کند. ما به شما توصیه می‌‌کنیم که با نگاهی به دیگر محصولات و مقایسه کاردهی و قیمت محصولات شرکت کانن در سایت www.canoniran.com ، تفاوت را در پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل  i-Sensys MF237w از نظر کیفیت و قیمت مشاهده کنید.

 

 

فهرست مطالب

6 پاسخ

  1. لطفا دفترچه راهنمای پرینتر به صورت pdf را در جایی برای راهنمایی بیشتر قرار دهید تو سایت هر جایی میگردم نمشود دفتر چه زاهنما زا دانلود کزد با سپاس اگر بهم اطلاع دهید چگونه میتوانم دفتر چه را دانلود کنم با سپاس

  2. سلام وقت بخیر
    چرا فیدر اسکنر 237w نصب میشه یا خطا میده یا اگر نصب شود و کار کند بعد از دو روز مجددا خطا میده یا از کار می افتد و درایور باید مجددا نصب و راه اندازی شود. چه تنظیمات سخت افزاری و نرم افزاری باید انجام شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *