سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل i-sensys MF645CX

پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل i-sensys MF645CX

پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل i-sensys MF645CX

پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل i-sensys MF645CX
پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل i-sensys MF645CX

پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل  i-sensys MF 645 CX از دیگر محصولات پر فروش کمپانی کانن است که توانسته است رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند . این دستگاه چند منظوره علاوه بر پرینت مجهز به فکس ، کپی و اسکن نیز می باشد ، این محصول در مقابل رقبای خود بسیار پیشرفته و فوق العاده است و قدرت قابل توجهی دارد . 

همانگونه که گفته شد شما با خرید این دستگاه تنها یک پرینتر معمولی ندارید زیرا قابلیت های فوق العاده ای دیگر نیز به خود اختصاص داده است . این‌دستکاه علاوه بر چهار قابلیت ایده آلی که دارد در وزن و ابعاد مناسبی ساخته شده است بنابراین حمل و نقل این پرینتر بسیار آسان بوده و میتوان در مصارف خانگی و اداری از این دستگاه استفاده کنید . 

 

مشخصات فنی پرینتر چند کاره کانن مدل  i-sensys MF645CX

پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل i-sensys MF645CX
پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل i-sensys MF645CX

پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل i-sensys MF645CX ‌دارای بدنه بسیار مقاوم است و در ابعاد 460x450x400 میلی متری ساخته شده است و وزن این محصول حدود 22 کیلوگرم می باشد . پرینتر MF645 CX  به دلیل ابعاد کوچکی که دارد فضای بسیار کمی را اشغال میکند ، همچنین دارای صفحه نمایشگر ال سی دی است که این امکان را به شما میدهد فعالیت  دستگاه را به صورت دقیق سازماندهی کنید . این پرینتر دارای پورت USB برای اتصال به رایانه است و همچنین میتوانید فایل های اسکن شده ی خود را به کمک ایمیل و شبکه بسییم و وای فای ارسال کنید به کمک برخی نرم افزارهای موبایل همانند Apple Airprint  این امکان برای کاربران وجود دارد . 

 

سرعت و کیفیت کپی پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل i-sensys MF645CX

پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل i-sensys MF645CX
پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل i-sensys MF645CX

پرینتر  چند کاره لیزری کانن مدل  (MF645Cx) باتوجه به ویژگی های فن ای که دارد به دلیل فناوری لیزری اختصاصی امکان چاپ رنگی اسناد و مدارک شما را به وجود اورده است  و به گونه ای تولید شده است که میتواند  اسناد مورد نظر شما را با سرعت 18 برگ در دقیقه به صورت رنگی و سیاه سفید با رزولوشن (600×600) dpi به چاپ رساند . توجه داشته باشد اولین خروجی این دستگاه تنها  به ده ثانیه زمان نیاز دارد ، این محصول به عنوان یکی از پر سرعت ترین دستگاه ها شناخته شده است . 

این پرینتر دارای پردازنده ی 800 مگاهرتزی است و حافظه آن حدود 1024 مگابایت می باشد ، این پرینتر میتواند ماهیانه حدود 30 هزار برگ را به چاپ رساند . ظرفیت سینی ورودی آن 150 برگ و ظرفیت خروجی سینی آن 100 برگ است . 

 

مشخصات فنی دستگاه پرینتر لیزری کانن i-sensys MF645CX

پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل i-sensys MF645CX
پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل i-sensys MF645CX

کارتریج موجود در پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل  i-sensys MF 645 CX  دارای تونر‌مشکی و از نوع 054  است که قابلیت کارکرد  چاپ  1500 برگ کاغذ سیاه سفید و امکان چاپ 1200  چاپ رنگی را دارد . از کاغذهایی در ابعاد (A4;A5;A6;B5)  تنها میتوان استفاده کرد . توجه داشته باشید این‌ دستگاه کارایی این محصول به صورت چاپ‌ دو روی خودکار دارای  ظرفیت 50 برگی دارد . 

در توضیح ویژگی های کارایی پرینتر‌کانن باید توجه داشته باشید که این دستگاه دارای اسکنر نوع 14 می باشد و توانایی اسکن 27 برگ کاغذ در دقیقه را دارد .

 

روش های ارسال فایل پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل MF645 Cx به دیگر سیستم ها 

 

فرمت های خروجی پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل i-sensys FM645 CX به صورت (PDF/JPEG/TIFF ساخته شده است ،. توجه داشته باشید این محصول امکان ارسال مستقیم فایل هایی که اسکن شده اند را به جایگاه های الکترونیکی از طریق شبکه و پورت اتصالی دارند . 

امکان MF645C از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه به شمار می رود که میتواند سرعت کپی را تا 18  برگ در دقیقه همراه با رزولوشن 600×600) dpi و وضوح 25 الی 400 درصد انجام دهد ، همانگونه که گفته شد این دستگاه امکان کپی ADF با سیستم جانشین را دارد و حداقل میتواند 999  برگ کاغذ را به چاپ رساند . 

 

قابلیت فکس در پرینتر لیزری MF645 CX به چه صورت می باشد 

 

همانگونه که در قسمت های قبلی نیز گفته شد پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل i-sensys MF 645 CX امکان فکس را نیز برای کاربران به وجود اورده است ، در بین پرینتر کمترین محصولی است که این قابلیت را داشته باشد به همین علت ارزش دستگاه را افزایش می دهد . پرینتر MF 645 CX دارای سرعت فوق العاده ای است به طوری که در هر  3  ثانیه میتواند یک دریافت و یک ارسال داشته باشد توجه داشته باشید این فرآیند با رزولوشن 400×200) dpi انجام می شود و سرعت آن 33.6  کیلوبایت در ثانیه  است . با در دست داشتن این پرینتر امکان فکس دو رو ، فکس خودکار و انکان نصب گوشی تلفن همراه را نیز در اخیار خواهید داشت . 

 

سخن پایانی 

 

اگر شما نیز به دنبال محصولی هستید که از قابلیت های همچون فکس ، پرینت ، کپی و اسکن برخوردار باشد ما به شما عزیزان پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-sensys MF645CX  را پیشنهاد میکنیم این محصول علاوه بر قابلیت های فوق العاده ای که دارد سرعت بسیار زیادی دارد و در عین حال به دلیل ابعاد کمی که دارد فضای بسیار کمی اشغال میکند و به دلیل وزن سبکی که دارد امکان جا به جایی را برای شما ممکن می کند  . با خرید این محصول در پرداخت هزینه های گزاف نیز جلوگیری خواهید کرد زیرا با خرید یک دستگاه  از چند قابلیت آن بهره مند خواهید شد .

فهرست مطالب

2 پاسخ

  1. سلام نرم افزار نصب درایو پرینتر مدل MF635Cx برای ویندوز 7 را چگونه می توانم تهیه کنم.؟ ضمنا برای ویندوز 11 نیز این درایور قابل نصب است؟

    1. سلام، برای نصب درایور پرینتر MF635Cx بر روی ویندوز 7 می توانید به روش زیر عمل کنید:

      ابتدا به وبسایت سازنده پرینتر، به عنوان مثال وبسایت Canon، مراجعه کنید.
      در قسمت پشتیبانی یا دریافت درایورها، مدل پرینتر MF635Cx را جستجو کنید.
      در قسمت دریافت درایورها، ویندوز 7 را انتخاب کنید.
      در صفحه درایورها، درایور مناسب برای پرینتر MF635Cx برای ویندوز 7 را پیدا کنید و دانلود کنید.
      پس از دانلود درایور، آن را اجرا کنید و دستورالعمل‌های نصب را دنبال کنید تا نصب کامل شود.
      در مورد نصب درایور برای ویندوز 11، باید به سایت سازنده پرینتر مراجعه کرده و درایور مربوطه را برای ویندوز 11 جستجو کنید. اگر سازنده پرینتر نسخه درایوری برای ویندوز 11 منتشر کرده باشد، شما می توانید آن را دانلود و نصب کنید. اگر درایور برای ویندوز 11 در دسترس نباشد، ممکن است باید صبر کنید تا سازنده درایور جدیدی را برای این ویندوز منتشر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *