سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D

نمایندگی دوربین کانن در مشهد

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D به همراه لنز 18-55 میلی متر DC III

یکی از بهترین دوربین‌های ساخت شد توسط برند کانن ، دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D به همراه لنز 18-55 میلی متر DC III که در بازار دوربین‌های دیجیتال با اسم Rebel T7 شناخته می‌شود.

دوربین کانن EOS 2000D برای افرادی که به دنبال یک دوربین دیجیتال با قیمت معقول و امکانات بالا هستند، یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود؛ البته این دستگاه رقبایی هم در بازار دوربین‌های دیجیتال دارد که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت.

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D
فروش دوربین دیجیتال کانن مدلEOS 2000D

خرید دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D با لنز 18-55 میلی متر DC III

تهیه این دوربین با توجه به قیمت و امکاناتی که دارد، برای شما کاملا به صرفه خواهد بود. البته توجه داشته باشید که گزینه‌های بیشتری هم برای خرید یک دوربین دیجیتال پیش روی شما قرار خواهند داشت.

دوربین کانن EOS 2000D برای افرادی که علاقه به گرفتن عکس‌های هنری با کیفیت بالا دارند، انتخاب مناسبی است. شرکت کانن برای ساخت این دوربین دیجیتال محبوب، از بهترین لنز‌های موجود در بازار بهره گرفت است.

طراحی تکنولوژی سنسور و پردازنده قدرتمندی که در دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D به همراه لنز 18-55 میلی متر DC III قرار دارد، باعث می‌شود که تمام تصاویر دلخواه و مورد نیاز خود را به راحتی ثبت و ضبط کنید.

لازم به ذکر است که دوربین کانن Rebel T7 پردازنده‌ای به اسم Digic 4+ دارد. همانطور که گفته شد. این پردازنده باعث بهبود عملکرد این دوربین دیجیتال با ارزش شد است.

شما می‌توانید برای خرید این دوربین با کیفیت به سایت ما مراجعه کنید؛ سایت ما این تضمین را به شما می‌دهد که تمام دوربین‌های موجود کاملا اورجینال هستند و با ضمانت به شما فروخته شد.

طراحی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D و لنز 18-55 میلی متر DC III

طراحی دوربین کانن مدل EOS 2000D به صورتی است که از در دست گرفتن آن به هیچ عنوان خسته نخواهید شد. در واقع یکی از خوش دست‌ترین دوربین‌های دیجیتال موجود در بازار، همین گزینه است.

دکمه‌هایی که بر روی این دوربین قرار دارند، به بهترین شکل طراحی شد اند. دکمه‌ها در بهترین موقعیتی که می‌توانستند قرار گرفتند و از این نظر هیچ نقصی را نمی‌توان مشاهده کرد.

جنس بدنه به شکلی طراحی شده است که به هیچ عنوان دست شما عرق نخواهد کرد؛ در صورت عرق کردن دست نیز، به هیچ عنوان دوربین سُر نخواهد خورد و به راحتی و بدون کوچک‌ترین لغزشی در دست قرار می‌گیرد.

ارزش قیمتی دوربین کانن Rebel T7 هم نسبت به طراحی که دارد، کاملا مناسب و مقرون به صرفه است.

به طور کلی، خرید دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D به همراه لنز دوربین 18-55 میلی متر DC III برای افرادی که طراحی دستگاه مورد نظر را جزء فاکتورهای اصلی می‌دانند، کاملا مناسب خواهد بود.

ویژگی‌های دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D ، لنز 18-55 میلی متر DC III

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D
امکانات دوربین دیجیتال کانن مدلEOS 2000D

وزن این دوربین ساخته شده توسط شرکت کانن تنها 675 گرم است. وزن سبکی که این دوربین دارد باعث می‌شود تا آن را به راحتی بلند کنید و هیچ فشاری به دست شما وارد نخواهد شد.

شما با استفاده از این دوربین می‌توانید تا 3 برابر بزرگنمایی اپتیکال را انجام دهید. این دوربین دارای 9 نقطه فوکوس است که می‌توانید برای هنری‌تر کردن عکس‌های گرفته شد از آن استفاده کنید.

به همراه این دوربین، به شما باتری، شارژر، بند و همچنین لنز و دفترچه راهنما هم به شما داد خواهد شد. دوربین کانن مدل EOS 2000D باتری با مدل  Lithium-Ion LP-E10 (لیتیوم یونی) دارد که کیفیت نسبتا بالایی را دارا است.

شما می‌توانید با استفاده از این دوربین کانن، با کیفیت فول اچ دی (Full HD) فیلمبرداری کنید. همچنین حداکثر سرعت فیلمبرداری تا 30 فریم بر ثانیه خواهد بود که رضایت بخش است. شما میتوانید این دوربین رو از نمایندگی کانن تهیه کنید.

نوع نمایشگر دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D به همراه لنز 18-55 میلی متر DC III تی اف تی ال سی دی (TFT LCD) است.

این دوربین در فضایی که نور کمی وجود دارد، عملکرد قابل قبولی دارد. یعنی شما در محیط‌هایی که نور چندانی در آن وجود ندارد هم می‌توانید عکس‌های خوب و هنری بیندازید.

این مسئله یکی از ویژگی‌های مثبت دوربین دیجیتال کانن است. شما می‌توانید مجموعه‌ای از ویژگی‌های مثبت را در این دوربین به صورت یکجا ببینید.

جمع بندی نهایی

اگر عکاس مبتدی و تازه کاری هستید و به دنبال یک دوربین قیمت مناسب با کیفیت بالا می‌گردید، بدون شک دوربین کانن Rebel T7 برای شما بهترین انتخاب خواهد بود.

البته توجه داشته باشید که افراد حرفه‌ای هم از این دوربین استفاده می‌کنند و فقط مخصوص افراد مبتدی نخواهد بود. اما با توجه به قیمت بالای دوربین‌ها و توان مالی برخی افراد، خرید این دوربین برای عکاسان تازه کار انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.همچنین تعمیر این دوربین به راحتی توسط متخصصان در نمایندگی تعمیرات دوربین کانن صورت میپذیرد.

حتما قبل از خرید، تمام ویژگی‌های دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D به همراه لنز 18-55 میلی متر DC III را با دقت بالا بررسی کنید تا در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید.

فهرست مطالب

3 پاسخ

  1. با سلام و صبح بخیر خسته نباشید اگر مطالبی رجع کلید ها و کار کرد دوربین کامل تر بود ممنون میشدم ولی،به طورکلی عالی بود تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *