سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

پرینتر لیزری کانن مدل imageCLASS MF235

پرینتر لیزری کانن مدل imageCLASS MF235

پرینتر لیزری کانن مدل imageCLASS MF235

اگر شما نیز به دنبال خرید یک پرینتر هستید، ممکن است با کمی سردرگمی مواجه شوید زیرا نسخه های گوناگونی در بازارهای فروش وجود که هر یک  از آنها ویژگی خاص خود را شامل می شوند . پرینترها را با  توجه به توان و کاربردی که دارند دسته بندی میکنند . معمولا پرینترها در مدل های تک کاره ، سه کاره وچهارکاره تولید  می شوند. پرینتر لیزری کانن مدل imageCLASS MF235 در دسته ی  پرینترها چهارکاره نمایندگی کانن قرار دارد که قابلیت چاپ سفید و سیاه دارد . این پرینتر علاوه بر توانایی  چاپ ، امکان کپی، اسکن و فکس را نیز برای شما فراهم میکند . سرعت چاپ این پرینتر  23 برگ در دقیقه است . اتصالات در نظر گرفته شده برای این پرینتر، حدودا کامل است و به شما این امکان را میدهد تا با روش های ساده تری با پرینتر خود ارتباط برقرار کنید .  

 

استفاده از انواع کاغذ برای پرینتر لیزری MF235

پرینتر لیزری کانن مدل imageCLASS MF235
پرینتر لیزری کانن مدل imageCLASS MF235

هنگامی که برای خرید پرینتر اقدام می کنید، قطعا سایز کاغذ و حجم سینی پرینتر بسیار برای شما مهم است . گنجایش  سینی کاغذ پرینتر لیزری کانن مدل MF 235 تقریبا  250 برگ است و به همین علت از این دستگاه در مصارف  کم اداری نیز می توانید استفاده کنید . همچنین برای این پرینتر باید  از کاغذهایی با سایز  A4, A5, B5, Legal, Letter, Executive, Statement, OFFICIO, B-OFFICIO, M-OFFICIO, GLTR, GLGL, Foolscap, 16K, Envelop (COM10, DL, C5), Custom sizes: Min. 76.2 x 210 mm Max. 216 x 356 mm  استفاده شود .

 

میزان سرعت چاپ پرینتر کانن مدل  MF 235

قطعا در پرینتر های لیزری سرعت چاپ از اهمیت بسیاری برخوردار است . در زمان  چاپ در پرینترها، بیشترین مدت چاپ به نخستین برگه اختصاص دارد . هر چه میزان  سرعت چاپ بیشتر شود ، گنجایش کار شما با سرعت بیشتری  انجام می شود. در پرینتر لیزری کانن مدل imageCLASS MF235 سرعت چاپ حدود  23 برگ در دقیقه است پرینتر لیزری کانن مدل 235 به عنوان یک پرینتر چهارکاره شناخته شده است و همچنین از سرعت چاپی مناسبی نیز برخوردار می باشد .  پرینتر،  imageCLASS MF235  از جمله پرینترهایی است که شامل  رزولوشن چاپ 600X600 dpi می باشد . به طور کلی اغلب کاربران از پرینتر های لیزری برای چاپ  متون استفاده میکنند .

 

قابلیت اسکن پرینتر MF235

پرینتر لیزری کانن مدل imageCLASS MF235 در دسته ی  پرینترهای چهار کاره قرار گرفته است بنابراین  برای این پرینتر، امکان  اسکن نیز وجود دارد که اسکن مدارک از سوی این پرینتر با کیفیت خوبی اعمال می شود .  اسکنر موجود در هر دستگاهی قطعا از مهم ترین ویژگی های آن محسوب می شود زیرا  شما می توانید با مناسب ترین  کیفیت، اسناد خود را اسکن نمایید . رزولوشن اپتیکال در نظر گرفته شده برای این اسکنر نیز 600×600 Dpi است . کیفیت اسکن رنگی ارایه  شده برای این اسکنر، 24 بیت می باشد .

 

سرعت کپی در پرینتر لیزری MF235

پرینتر لیزری کانن مدل imageCLASS MF235
پرینتر لیزری کانن مدل imageCLASS MF235

همانگونه که گفته شد پرینتر لیزری کانن مدل Canon MF235، یک پرینتر چهار کاره است ، و علاوه بر توانایی  پرینت و اسکن و فکس، امکان کپی را نیز برای کاربران فراهم کرده . سرعت فرآیند کپی در این دستگاه برابر با سرعت چاپ می باشد و حدود 23 برگ در دقیقه است . رزولوشن ارائه شده برای کپی این پرینتر نیز همان 600*600 دی پی آی است. این مدل  از پرینتر توانایی حداقل 999 کپی مولتی نیز دارد . وضوح  کپی در  این پرینتر تقریبا  25 تا 400 درصد می باشد .

 

قابلیت فکس پرینتر  imageCLASS

پرینتر لیزری کانن مدل imageCLASS MF235 شامل قابلیت  فکس نیز می باشد که این توانایی در مصارف  اداری بسیار کاربرد دارد . در صورت استفاده از قابلیت  فکس، پرینتر شما این توانایی را دارد تا هر 3 ثانیه، یک برگ فکس را به مقصد ارسال کند کند که این میزان  سرعت در اغلب پرینترها نیز وجود دارد . رزولوشنی که برای  فکس این دستگاه ارائه شده است، 400 در 400 دی پی آی می باشد .

 

بررسی بخش اتصالات پرینتر 

اتصالات در هر  پرینتری  از مهم ترین قسمت  های آن به شمار می رود. اغلب امروزه در پرینتر های ، اتصالات گوناگونی را شاهد هستیم  که هر یک  از آنها ویژگی  خاص خود را دارند. در مصارف خانگی، پورت یو اس بی یکی از اصلی ترین قسمت های دستگاه می باشد.

 

کارتریج پرینتر  MF235

برای  این پرینتر که جزو پرینترهای  تک رنگ و لیزری است  تنها  یک کارتریج در رنگ مشکی وجود دارد . نام این کارتریج Canon 337 است . این نوع کارتریج در مصارف   خانگی و کم اداری مناسب است . این کارتریج، از  کیفیت تولیدی مطلوبی برخوردار است و توان کارکرد آن حدود 2400 برگ می باشد . برای چاپ متون میتوانید از خدمات این پرینتر بهر ه مند شوید آکا برای چاپ تصاویر بهتر است از پرینتر های جوهر افشان کمک بگیرید . 

 سخن پایانی

پرینتر چهارکاره این امکان را  به شما میدهد تا دیگر نیازی به دستگاه های دیگر از جمله فکس ، کپی و اسکن نداشته باشید . پرینتر  imageCLASS MF235 یک دستگاه چند منظوره لیزری و سیاه و سفید است. این پرینتر علاوه بر توانایی  پرینت، قابلیت اسکن، فکس و کپی نیز دارد . شما می توانید از این دستگاه برای مصارف اداری کم حجم  خود استفاده کنید . توجه داشته باشید که این مدل  از پرینتر شامل سرعت چاپ 23 برگی است  و رزولوشن آن 600*600 dpi می باشد . پرینتر لیزری کانن مدل imageCLASS MF235 در قسمت اتصالات عملکرد ضعیفی داشته و این پرینتر علاوه بر توانایی  استاندارد یو اس بی، شامل هیچ ویژگی اتصالی نمی باشد . یکی از معایب این پرینتر، نداشتن چاپ دورو است به علاوه نبود اتصال شبکه و وای فای ، که گاهی  سبب سخت تر شدن کار شما می شود .

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *