سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 90D

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 90D

آشنایی با دوربین دیجیتال کانن مدل  EOS 90D 

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 90D
دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 90D

 

شرکت قدرتمند کانن با هدف تولید محصولات حرفه ای و با کیفیت نظیر  دوربین های  عکاسی و فیلم برداری و لوازم آنها ، توانسته است به یکی از معروفترین برندها جهان تبدیل شود همچنین در این راستا رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کرده است . از جمله محصولات پرمخاطب و شگفت‌انگیز شرکت کانن میتوان به  دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 90D اشاره کرد که دارای لنز 135-18 میلیمتر IS USM می باشد این دوربین در عکس برداری بسیار حرفه ای عمل میکند. بدنه دوربین 90D کانن از منیزیم ساخته شده است و به دلیل برآمدگی که در سمت راست این دوربین وجود دارد خوش دست تر به نظر می رسد. دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 90D  32.5 مگاپیکسل پیکسل تاثیر گذار است که علاوه بر حسگر  CMOS با سایز APS-C (22.5 x 15 mm) سبب افزایش کیفیت تصاویر شده است به گونه ای که  در محیط  کم نور نیز تصاویر کاملا شفاف و واضح خواهد بود. رزولوشن تصویر برداری دوربین دیجیتال کانن EOS 90D نیز 4K است و شامل 45 نقطه فوکوس خودکار با حساسیت 100 تا 25600 و افزایش یافته (تا51200) می باشد. از دیگر قابلیت های این دستگاه میتوان به اتصال وای فای و اتصال بلوتوث نیز اشاره کرد. این دوربین فاقد حافظه داخلی می باشد اما تصاویر ثبت شده با این دوربین را میتوانید  روی کارت حافظه از نوع SD /SDHC/SDXC (UHS-I support) ذخیره کنید. منبع تغذیه‌ی دوربین EOS 90D تنها با باتری لیتیوم یونی می باشد که توانایی شارژ نیز دارد. 

 

پردازنده دوربین کانن مدل 90D

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 90D
دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 90D

دوربین دیجیتال کانن مدل  EOS 90D شامل پردازنده عکس توانمند DIGIC 8 است که به ساخت تصاویری با کیفیت مطلوب و عملکرد قابل قبول حتی در فضاهای کم نور نیز کمک می کند. در زمان  استفاده از تنظیمات high ISO، پردازنده تصویر این امکان را به شما کمک می دهد  تا نتیجه را تا جایی که ممکن است شفاف و واضح در هر وضعیت نوری حفظ کنید. همچنین این پردازنده تصویر  به قدرتی که دارد سبب می شود تا تصاویر و فیلم های شما با کمترین سر و صدا و نویز و با بیشترین وضوح و شفافیت به نتیجه برسند.

 

  استفاده از حسگر در دوربین 90D کانن چه مزیتی دارد ؟

با دوربین کانن EOS 90D این امکان برای شما وجود دارد تا همه چیز را از جمله اتفاقات ورزشی و حوادث حیات وحش پرسرعت و حتی روزمرگی های خود را به ثبت رسانید.  دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 90D دارای یک یک سنسور 32.5 مگاپیکسلی و حسگر از نوع CMOS (APS-C) می باشد که شرایط برای تصویر برداری با کیفیت و سرعت بالایی را برای شما فراهم میکند. بدین ترتیب  میتوانید بدون در نظر گرفتن نور محیط و یا سرعت اجسام محیط خود در بهترین لحظه تصویر  آن را ثبت کنید.

 

تصویر برداری پی در پی با سرعت زیاد و بدون معطلی 

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 90D
دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 90D

دوربین EOS 90D شامل یک شاتر جدید و قدرتمند است که برای 120,000 چرخه تولید شده است. دوربین 90D این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید  به صورت متداول تا 10 فریم بر ثانیه عکسبرداری کنید البته توجه کنید  این مقدار در زمان عکس برداری به Live View به 11 فریم در ثانیه نیز می‌رسد. بیشترین سرعت شاتر این دوربین نیز 1/8000 ثانیه می باشد که شما میتوانید با آن لحظاتی که امکان مشاهده آن وجود ندارد، به وضوح آشکار کنید.

 

کراپ کردن تصویر با دوربین 90D کانن 

 

با در دست داشتم دوربین کانن EOS 90D می توانید تصاویری با شفافیت تقریبا 32.5 مگاپیکسلی را برش دهید و نسبت به تغییر سایز آنها اقدام کنید به گونه ای که کیفیت و جزئیات آن ها متناسب با هر نوع چاپ در ابعاد بزرگ باشد. همچنین این امکان وجود دارد تا مجدداً ترکیب بندی تصویر  را پس از ثبت آن تنظیم کنید و بدون از دست دادن هیچگونه از  جزئیات نسبت به  برش آن اقدام کنید. بدین ترتیب شما میتوانید مناسب ترین صحنه ها را در یک تصویر دریابید و یک ترکیب مناسب برای آن رقم بزنید.

 

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 90D
دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 90D

توانایی اتوفوکوس 45 نقطه ای دوربین کانن

 

قابلیت 45 نقطه ای، فوکوس پرسرعت و شفافی را حتی در تنظیماتی دور از ذهن شما نیز ممکن می کند. به طور کلی وجود 45 نقطه برای اتوفوکوس حدود 62 درصد از قسمت افقی عکس و 48 درصد از ارتفاع عکس را در خود پوشش می دهد.  این ویژگی سبب شده است تا عکاسی که حین تلاش از از سوژه هایی که دارای حرکت سریع هستند نظیر مانند ورزشکاران ، مناسب باشد.

قابلیت فوکوس حرفه ای 

 

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 90D دارای  یک سنسور حرفه ای 220،000 پیکسلی AE و پردازنده عکس DIGIC 8 می باشد که سبب عملکرد مناسب فوکوس دوربین هم برای عکس برداری و هم برای فیلم برداری باشد. همچنین دوربین EOS 90D شامل  قابلیت ردیابی و شناسایی هوشمند EOS Canon (EOS iTR AF) است که میتواند چهره شما را شناسایی کند تا به طور خودکار سبب تغییر  نقطه AF شود. علاوه بر این دوربین 90D از فناوری  Eye Detection AF(فوکوس ردیابی چشم) نیز برای اجسام های پرتره و فیلم برداری های طبیعی، چشم سوژه را شناسایی می‌کند. 

 

لنز به کار رفته در دوربین 90D کانن

 

کمپانی کانن توانایی خود را در ساخت لنزهای حرفه ای و قدرتمند ثابت کرده است. این دوربین دارای یک لنز حرفه ای می باشد  که از هرگونه لرزش عکس نظیر لرزش دستان هنگام تصویربرداری جلوگیری میکند.قابلیت فوکوس خودکار و فوکوس دستی نیز از جمله ویژگی‌های ایده آل دوربین کانن EOS 90D می باشد. در واقع فوکوس اتوماتیک سبب می‌شود تا لنز دوربین به صورت خودکار و با هدف ثبت عکس باکیفیت بر روی  سوژه‌ قرار گیرد. این دوربین در تکنولوژی زوم نیز  توانایی منحصر به فردی  دارد و حد آن تقریبا 6 الی 10 برابر است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *