سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF411dw 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF411dw 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF411dw 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF411dw 
پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF411dw

‎پرینترهای در کاربرد های متفاوتی طراحی میشوند. از شرکت های مطرح در ساخت پرینتر می توان به شرکت قدیمی و معتبر کانن اشاره کرد. این شرکت پرینترهای گوناگونی در زمینه مصارف اداری، خانگی، و در نوع لیزری و جوهرافشان تولید کرده است . معمولا پرینترهای لیزری ساخته شده شرکت کانن به صورت تک کاره، سه کاره و چهارکاره به بازار های فروش  عرضه می شوند البته  ما قصد داریم تا شما را با یک نمونه پرینتر سه کاره  سفید و سیاه آشنا کنیم. پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF411dw  از جمله  پرینترهایی است که در دسته  پرینترهای سه کاره قرار گرفته است . این پرینتر از سرعت چاپ 33 برگ در دقیقه برخوردار است . این پرینتر شامل ویژگی های چاپ به صورت دو طرفه  می باشد و همچنین  اتصالات کاملی برای آن در نظر گرفته شده است. اندازه این پرینتر بسیار مناسب می باشد  و شما می توانید با در نظر گرفتن  حجم کاری روزانه خود از این دستگاه برای مصارف اداری و یا خانگی بهره مند شوید .

 

اندازه پرینتر لیزری کانن MF411dw 

 

‎مهم ترین ویژگی که افراد در زمان خرید به آن توجه میکنند ابعاد و سایز پرینتر است زیرا برای قرار دادن پرینتر در هر قسمتی  از محل کار باید فضای خالی به اندازه  کافی وجود داشته باشد . پرینتر لیزری کانن مدل  MF411dw تقریبا  473x431x390 میلی‌متر  و وزن آن به 19 کیلوگرم است. پرینتر  i-SENSYS MF411dw فاقد رنگ بندی و تنها در یک رنگ سفید عرضه می شود . برای استفاده از این پرینتر در ادارات ، با در نظر گرفتن حجم بسیار زیادی که اشغال میکند ، ملزم می باشید تا آن را در یک فضای خوب قرار دهید . همانگونه که میدانید پرینتر کانن MF411dw یک پرینتر سه کاره است بنابراین شما در بخش بالای دستگاه  اسکنر و در قسمت جلویی دستگاه نیز یک صفحه نمایشگر چند خطی را مشاهده خواهید کرد .

 

‎ گنجایش سینی کاغذ پرینتر لیزری کانن مدل MF411dw 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF411dw 
پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF411dw

‎از سینی کاغذ پرینترها  با توجه به گنجایشی که دارند ، برای مصارف گوناگونی استفاده می شود. اغلب پرینترها، شامل گنجایش سینی کاغذ متوسطی می باشند  و همچنین، برای آن ها سینی کاغذ آپشنالی نیز در نظر گرفته شده است . اما سینی کاغذ آپشنال برای پرینترهای اداری کاربرد ویژه ای  دارد. از پرینتر  MF411dw به عنوان  یک پرینتر اداری یاد می شود . گنجایش سینی کاغذ  MF411dw تقریبا 250 برگ است و امکان استفاده از سینی با توانایی ADF و گنجایش  50 برگ نیز وجود دارد. برای این پرینتر میتوانید از کاغذ در سایز   A4/B5/A5/A6/LGL/LTR/EXECTIVE/16K/ Custom sizes (Width:105.0 to 215.9mm, Length: 148.0 to 355.6mm)  استفاده نمایید .

 

‎سرعت پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF411dw 

 

‎از اصلی ترین  مسائل در پرینترهای لیزری ، وضعیت سرعت چاپ است که شامل  این مدل از پرینتر ها می شود . این پرینتر تک کاره، شامل سرعت چاپ 33 برگ در دقیقه می باشد. این مدل پرینتر، به خوبی می تواند پاسخگوی تمامی  نیاز های شما را در کوتاه ترین زمان ممکن باشد .  توجه داشته باشید  که از  این پرینتر، به عنوان یک پرینتر خانگی و اداری با حجم کاری متوسط استفاده می شود  و به همین علت سرعت چاپ 33 برگ در دقیقه برای آن سرعت بسیار مناسبی  ارزیابی می شود . برای  این پرینتر توانایی  پرینت به صورت دوطرفه نیز وجود دارد ، بنابراین زمانی که از این قابلیت استفاده میکنید از  سرعت پرینتر  کاسته می شود . از دیگر مسائل مهمی  که در هنگام خرید پرینتر تاثیر گذار است، رزولوشن چاپ پرینتر می باشد . پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF411dw  از جمله  پرینترهایی است که شامل رزولوشن چاپ 600X600 dpi می باشد. از این پرینتر برای چاپ متون استفاده می شود  و به همین علت بسیار دستگاه کاربردی است . به طور معمول از  پرینتر های لیزری تنها چاپ متون استفاده می شود و کاربرد چندانی در چاپ تصاویر ندارند  و به همین علت  رزولوشن چاپ آن ها از پرینترهای جوهرافشان کمتر است .

 

‎مشخصات اسکنر پرینتر MF411dw 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF411dw 
پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF411dw

‎همانگونه که گفته شد  پرینتر لیزری کانن مدل  MF411dw در دسته ی پرینترهای سه کاره قرار گرفته است بدین ترتیب برای این پرینتر، ویژگی اسکن نیز وجود دارد که اسکن مدارک نیز  توسط این دستگاه  با کیفیت مناسبی  دیده می شود. اسکنر در دستگاه های سه کاره، یکی از مطلوب ترین  ویژگی ها به شمار می رود زیرا شما می توانید با مناسب ترین  کیفیت، اسناد و مدارک  خود را اسکن نمایید . ویژگی اسکن ارائه شده برای این دستگاه شامل بیشترین  کیفیت می باشد به همین علت باعث  خاص تر  شدن هرچه بیشتر  این پرینتر می شود. رزولوشن اپتیکال این اسکنر نیز 600×600 Dpi است کیفیت اسکن رنگی موجود در این دستگاه  24 بین می باشد. شما با استفاده از این  دستگاه میتوانید از قابلیت  اسکن های رنگی و یا سیاه و سفید استفاده نمایید .

 

‎ویژگی های کپی پرینتر MF411dw 

 

‎پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF411 dw علاوه بر قابلیت های پرینت و اسکن امکان کپی را نیز برای کاربران فراهم کرده است . فرایند کپی در این دستگاه با سرعت برابر چاپ انجام می شود و ، سرعت آن 33 برگ در دقیقه است . این امکان برای شما وجود دارد تا از قابلیت کپی دو رو این دستگاه نیز بهره مند شوید ، البته در زمان استفاده از کپی دو طرفه سرعت دستگاه به 16 برگ می رسد . رزولوشنی که برای کپی این پرینتر در نظر گرفته شده است ، همان 600*600 دی پی آی می باشد .

 

‎توانایی کارکرد ماهانه پرینتر 

 

‎ پرینتر لیزری کانن مدل  i-SENSYS MF411dw از ویژگی های همچون سرعت چاپ بالا برخوردار است ، بدین ترتیب  استفاده از این پرینتر برای ادارات با حجم کاری متوسط روزانه  مناسب است . همچنین در این  پرینتر از  کارتریجی با کارکرد بسیار کم استفاده می شود بنابراین  همین مسئله باعث می شود تا هزینه های استفاده از این دستگاه  شما اقتصادی نباشد . توان معمولی ماهیانه این پرینتر تقرییا 750 تا 2500 برگ است.

 

‎کارتریج مورد استفاده در پرینتر MF411dw 

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF411dw 
پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF411dw

‎همانگونه که گفته شد این پرینتر از جمله  پرینترهای تک رنگ و لیزری است پس فقط  برای آن یک کارتریج در رنگ مشکی در نظر گرفته شده است .  کارتریج این دستگاه Canon 719 نام دارد. از این مدل کارتریج در مصارف کم و خانگی استفاده می گردد ، و همچنین کیفیت تولیدی مناسبی دارد و کارکرد آن به 2100 برگ نیز می رسد. برای فرایند  چاپ متون نیز میتوانید این کارتریج را انتخاب کنید .

 

‎صفحه نمایشگر پرینتر لیزری کانن

 

‎قرار گرفتن  دکمه های کنترلی و یک صفحه نمایشگر در پرینتر ها باعث شده است  تا شما بتوانید راحت تر  به پرینتر مورد نظرتان متصل شوید و دستورات لازم  را در کمترین زمان به دستگاه انتقال دهید . به همین علت نیز کانن، برای پرینتر لیزری و سه کاره  MF411dw، صفحه نمایشگر  ساده ای طراحی کرده است تا در کنار آن بتوانید  کلید های کنترلی را مشاهده نمایید . این صفحه نمایشگر ، کاملا رنگی و لمسی  می باشد . توجه داشته باشید که که این صفحه نمایشگر در ابعاد 8 سانتی متر ساخته شده است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *