سهروردی شمالی ، خ خرمشهر ، جنب بانک رفاه ، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

پرینتر لیزری کانن Canon i-SENSYS MF264dw

پرینتر لیزری کانن Canon i-SENSYS MF264dw

پرینتر لیزری کانن Canon i-SENSYS MF264dw

پرینتر لیزری کانن Canon i-SENSYS MF264dw
پرینتر لیزری کانن Canon i-SENSYS MF264dw

پرینتر لیزری کانن Canon i-SENSYS MF264dw شامل چاپ سیاه و سفید است . از  این پرینتر به عنوان یکی از  پیشرفته ترین محصولات کانن یاد می شود که ویژگی های فوق العاده ای را به  خود اختصاص داده است .  این دستگاه علاوه بر قابلیت پرینتر دارای اسکن و کپی نیز می باشد . در این پرینتر یک صفحه نمایشگر  و کلید هایی برای سازماندهی بهتر قرار گرفته شده است و این امکان را به شما می دهند تا خروجی خود را ساده تر از دستگاه دریافت کنید .  اتصالات پرینتر لیزری کانن Canon i-SENSYS MF264dw نیز بسیار مناسب است شما علاوه بر پورت  USB  در این محصول دارای شبکه اتصالات وای فای نیز خواهید بود  همچنین این محصول طوری طراحی شده است که فضای بسیار کمی اشغال میکند و شما میتوانید آن را در فضای دلخواه خود قرار دهید .

 

مشخصات ظاهری پرینتر i-SENSYS MF 264 dw 

پرینتر لیزری کانن Canon i-SENSYS MF264dw
پرینتر لیزری کانن Canon i-SENSYS MF264dw

در زمان  خرید پرینتر ، مهم ترین دغدغه ی کاربران ابعاد و اندازه ی محصول است زیرا برای قرار دادن دستگاه در محل کار و خانه ابتدا باید فضای کافی داشته باشید .  ابعاد  پرینتر چند کاره لیزری کانن لیزری مدل i-SENSYS MF264dw تقریبا   620x435x645 میلی‌متر می باشد . وزن این دستگاه نیز 12.9 کیلوگرم است بنابراین جابه‌جایی این محصول در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است .  دستگاه  پرینتر کانن مدل MF 264 dw فقط در یک رنگ مشکی  تولید می شود و فاقد رنگ‌بندی است . این دستگاه همانطور که گفته شد چند کاره بوده به همین منظور شما در بخش بالایی آن اسکنر و در بخش جلویی آن صفحه نمایشگر به همراه دکمه ها را مشاهده خواهید کرد . توجه داشته باشید صفحه نمایشگر کاملا لمسی بوده و کلید های موجود بر روی دستگاه برای روشن و خاموش کردن است . 

 

ظرفیت سینی های دستگاه MF 264 dw 

خرید پرینتر لیزری کانن Canon i-SENSYS MF264dw
خرید پرینتر لیزری کانن Canon i-SENSYS MF264dw

سینی های قرار گرفته شده در پرینترها با توجه به گنجایشی که دارند از آنها برای فعالیت های متفاوتی استفاده می شود . اغلب پرینترها شامل گنجایش سینی کاغذی متوسطی می باشند و سینی کاغذی آنها دارای قابلیت است . از پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF 264 dw 

برای مصارف خانگی و اداری میتوان استفاده کرد . گنجایش سینی کاغذ پرینتر کانن مدل  MF 264 dw تقریبا 250 برگ کاغذ می باشد به همین علت این پرینتر در مصارف اداری نیز کاربرد دارد , برای بهره مندی از قابلیت های این دستگاه می توانید از کاغذ در سایز های A4/B5/A5/A6/LGL/LTR/EXECUTIVE/16K/ Custom sizes (Width:105.0 to 215.9mm, Length: 148.0 to 355.6mm استفاده نمایید . 

 

 میزان سرعت پرینتر لیزری کانن Canon i-SENSYS MF264dw

کارتریج لیزری کانن Canon i-SENSYS MF264dw
کارتریج لیزری کانن Canon i-SENSYS MF264dw

یکی از مهم ترین و اصلی ترین  مسائلی در پرینتر های مدل لیزری میزان سرعت اسکن , پرینت و کپی آنها بسته به قابلیت هایشان است .  پرینتر کانن MF264dw شامل  سرعت چاپ 83 برگ کاغذ  در دقیقه می باشد. این مدل  پرینتر، به نحو احسنت می تواند نیاز روزمره کاربران که فعالیت کار متوسطی دارند را برطرف نمایند .  توجه داشته باشید این پرینتر به عنوان یک دستگاه خانگی با مقدار فعالیت متوسط نیز کاربرد دارد و سرعت چاپ آن حدود 28  برگ است .   پرینتر MF264dw یک دستگاه بسیار کم مصرف شناخته شده است این پرینتر قابلیت چاپ دورو نیز دارد .  

 

رزولوشن به کار رفته در پرینتر چند کاره کانن مدل  MF 264  چگونه است ؟ 

 

یکی از  مهمترین ویژگی های که باعث می شود کاربران نسبت به خرید یک دستگاه اقدام نمایند ، رزولوشن چاپ موجود در  پرینتر  می باشد.  پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF 264 dw از جمله پرینتر هایی است که در ساخت آن از رزولوشن 600X600 dpi استفاده شده است . این دستگاه برای چای متن نیز بسیار مناسب است و دارای هیچ گونه  محدودیتی نمی باشد . همانگونه که میدانید پرینتر های لیزری در چاپ متون کاربرد ویژه ای دارند و کمتر از آنها در چاپ تصویر استفاده می گردد به همین علت رزولوشن این محصول از دستگاه هایی با قابلیت جوهر افشان کمتر است . پرینتر لیزری کانن Canon i-SENSYS MF264dw  ویژگی معمولی دارد به همین علت با حجم کار بالا نمیتوان از آن استفاده کنید زیرا کارتریج موجود در این دستگاه کارکرد کمی دارد به همین علت هزینه ی چاپ را افزایش می دهد . 

   

 

 

 

اسکنر به کار رفته در پرینتر لیزری کانن Canon i-SENSYS MF264dw

 

همانگونه که گفته شد پرینتر لیزری کانن Canon i-SENSYS MF264dw در گروه پرینتر های چند منظوره قرار گرفته است ، بنابراین برای این محصول امکان اسکن با کیفیت بسیار بالا نیز طراحی شده . اسکنر طراحی شده در محصولات چند منظوره مناسب ترین مشخصه می باشد زیرا این امکان برای شما وجود دارد تا با فوق العاده ترین کیفیت مدارک خود را اسکن کنید  شما با پرینتر لیزری کانن MF 264 dw  امکان اسکن سیاه و سفید و حتی رنگ نیز خواهید داشت . 

 

روش های اتصال در پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF 264 dw 

 

قابلیت اتصال در پرینتر ها از اصلی ترین بخش های این دستگاه ها به شمار می رود ، امروزه روش های متفاوتی برای پرینتر ها وجود دارد که هر یک کاربرد ویژه ای به خود اختصاص داده آمد در مصرف خانگی بهتر است از  پورت  USB که بخش مهمی نیز است استفاده نمایید ، توجه داشته باشید کلیه ی پرینتر ها دارای پورت USB هستند . در پرینتر کانن 264 dw اتصال وای فای نیز قرار گرفته شده است . 

 

کلام پایانی 

 

با توجه به مطالب گفته شد در قسمت های قبلی اگر بخواهیم جمع بندی ای کلی از پرینتر چند کاره 264 dw  داشته باشیم باید گفت این محصول فضای بسیار کمی اشغال میکند از شما نیز از دسته کاربرانی هستید که با مشکل فضا مواجه می باشید این محصول از نظر ابعاد بسیار مناسب است همچنین شما با خرید این محصول از چند قابلیت متفاوت آن بهره مند خواهید شد و دیگر نیازی به پرداخت هزینه های گزاف برای خرید دستگاه های دیگر مانند کپی و اسکن  نخواهید داشت زیرا تمامی این مهارت ها در پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل MF264dw قرار گرفته شده است .

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *